חפש מאמרים:
שלום אורח
17.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביצים סיניות לחיזוק שרירי רצפת האגן

עוד מלפני אלפי שנים, בקיסרות הסינית, הנשים השתמשו בביצים הסיניות לשם ביצוע תרגילי חיזוק שרירי רצפת האגן. בכתובים הישנים נמצאו עדויות, כי נשים אלו היו בעלי אנרגיה חיונית, בעלות מראה צעיר מגילן האמיתי ועם כישורים יוצאי דופן כנשים מאהבות. היום, לאחר מחקרים, ידוע, כי השימוש בביצים סיניות אכן תורם רבות לבריאות ולהעצמה הנשית. למעשה שימוש ותרגול בביצים אלה מומלצות לשימוש על ידי רופאי נשים.

מה הן היתרונות בשימוש בביצים סיניות?

לביצים הסיניות יתרונות רבים:

מבחינה בריאותית, משום שהוא מקל על כאבי ווסת, מונע תופעת בריחת שתן, מחזק את רצפת האגן, מוריד את הסכנה לצניחת רחם ומקל על הכאבים בזמן הלידה. תרגול נכון משפר את ההרגשה הגופנית והאנרגטית של הגוף.

מבחינה מינית, תרגול עם ביצים סיניות מחזק את שרירי הנרתיק ומאפשר לאישה יכולת לכווץ את הנרתיק ולהרפות אותו בעת קיום יחסי מין. אפשרות זו מעניקה לאישה להגיע לאורגזמה בקלות ולהגביר את ההנאה של בן הזוג.

מבחינה נפשית, חוזק שרירי רצפת האגן, עליה יושב הרחם, שהוא מקור הנשיות של האישה, מעניק לאישה ביטחון גדול יותר בנשיות שלה, מה שגורם לה בעקבות כך להעניק יותר אהבה לסובבים לה.

מה זה ביצים סינית?

מדובר בשני כדורים המחוברים יחד על ידי חוט מניילון או מסיליקון. בכל כדור ישנו משקולת פנימית התורם למשקל של כל ביצה. למשקל של הביצים יש משמעות, משום שהכובד שלו גורם למשתמשת בביצים לכווץ את הנרתיק. ניתן למצוא ביצים עשויים מפלסטיק, מתכת או מסיליקון רפואי, שהוא הפופולארי ביותר משום שהוא נעים יותר להחדרה.


איך משתמשים בביצים סיניות?

השימוש בביצים הסיניות הוא מאוד פשוט, מחדירים אותן לנרתיק והולכים בתוך הבית, לקניות, בזמן המקלחת. בזמן התנועה, שני הכדורים מתנגשים אחד בשני ויוצרים ויברציות ובשל המשקולות שיש בכל ביצה מזוג הביצים הסיניות, הנטייה שלהן היא ליפול החוצה. התפקיד של האישה הוא לכווץ את הנרתיק בכדי למנוע את הנפילה של הביצים. עצם הפעולה הזו של הכיווץ ובתוספת הויברצייה מהתנגשות הביצים  שרירי רצפת האגן מתחזקים, מה שתורם לבריאות האישה, לתחושת מיניות והעצמה נשית. כדאי להתחיל עם 10 דקות ביום ובמשך הזמן להוסיף עוד דקות בכל תרגול.

האם יש דרך נוספת לחיזוק רצפת שרירי האגן?

ישנם תרגילים הנקראים "תרגילי קיגל", על שם ד"ר ארנולד קיגל, גניקולוג אמריקאי והם מסייעים בחיזוק שרירי רצפת האגן. את התרגילים האלה תכנן הרופא עבור נשים שסבלו מבריחת שתן ואותם ניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן.

מדוע חובה לכל אישה לבצע תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן?

רצפת האגן הוא האזור האחראי לעשיית צרכים, עם הבטן והגב היא אחראית על עמוד והשדרה, עליה יושבת הרחם והוא האזור ממנו נולדים. חוזק רצפת האגן תורם לחשק המיני ולאורגזמה. חיזוק אזור זה מונע בעיות כמו בריחת שתן, צניחת רחם ועוד בעיות שקשורות למין הנשי. חיזוק שרירי רצפת האגן יכול לחסוך הרבה אי נוחות וביקורים אצל רופאים שונים. וכמו שנאמר קודם, תרגול וחיזוק שרירי רצפת האגן מומלץ על ידי רופאי נשים.

מה ההבדל בין שימוש בביצים סיניות לעומת תרגילי קיגל?

אפשר להשתמש בתרגילי קיגל לחיזוק שרירי רצפת האגן, אותם ניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן על ידי כיווץ הנרתיק ואפשר על ידי שימוש בביצים סיניות.

את תרגילי קיגל לא כולן מצליחות לעשות. יש הרבה נשים שלא מצליחות לכווץ את השרירים הנכונים ולפעמים הן גם גורמות לנזק במקום תועלת.  ביצים סיניות, לעומת זאת, לא דורשות מאמץ מיוחד או שינוי בהרגלים. ניתן להשתמש בהן בזמן המקלחת, יציאה לסידורים קצרים או אפילו בזמן בישול ארוחת ערב. כל מה שצריך לעשות הוא להחדיר לנרתיק לנוע ולמנוע מהן ליפול על ידי כיווץ הנרתיק ובכך לחזק את שרירי רצפת האגן.

איפה אפשר לרכוש ביצים סיניות?

אנו ממליצים לרכוש ביצים סיניות בסקסי פוקס חנות סקס ברשת, בו כל מוצר באתר נבחר בקפידה. מלבד אתר זה ישנן חנויות סקס הפזורות  ברחבי הארץ. יש להקפיד לבחור ביצים שלא פועלות על סוללות ועשויות מסיליקון רפואי, מתכת או מפלסטיק. חומרים אלה ללא נקבוביות, לא צוברות בקטריות וקלות לניקיון ותחזוק.

סקסי פוקס חנות אביזרי מין ברשת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שלם

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה22/12/141250 צפיות
סיפוק מיני הוא חשוב מאוד לכל אדם בין אם הוא גבר או אישה. הסקס הוא מה שמחזיק את העולם חי ומעניין. לרוב, מי שחי ללא סיפוק מיני יש לו נטייה לדכדוך שיכול להוביל גם לסיבוכים בריאותיים בבוא זמן. עם זאת, ישנם גברים ונשים אשר התברכו בכוחות טבעיים ליהנות ממין באופן מלא.

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה21/08/141279 צפיות
לא צריך לעקוב אחר הסדרה "סקס והעיר הגדולה" בכדי ליהנות יותר במיטה. צעצועי מין יכולים להכניס מימד אחר של הנאה לתוך מערכת היחסים. תאמינו או לא, זה יכול להפוך את הקשר שלכם לחזק יותר.

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה29/06/141337 צפיות
המוח הוא אזור אורגני שלעיתים קרובות מתעלמים ממנו. ריגוש מיני מתחיל בראש שלך ועובר הלאה למטה. דיכאון יכול לדכא את התשוקה שלך ולהוביל לבעיות זקפה. באופן אירוני, תרופות המשמשות לטיפול בדיכאון יכולים גם לדכא את החשק המיני ולגרום לקושי נוסף להגיע לזקפה וגם לעיכוב באורגזמה שלך....

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה25/05/147095 צפיות
משאבת ואקום לפין מציעה פתרון, ללא ניתוח, להשגת זיקפה לצורך קיום יחסי מין והיא פועלת להגביר את זרימת הדם לאיבר המין לשם השגת זקפה. כאשר רוכשים את המשאבה רצוי לתרגל מעט, בכדי לרכוש בטחון ולהשתמש נכון במכשיר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בעת השימוש בפעם הראשונה:

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה05/03/143883 צפיות
ספריי השהייה הינו חומר מאלחש שתפקידו לעכב את השפיכה הגברית. כמעט כל גבר היה במבוכה כאשר הוא גמר מהר מידי, אם זה מהתרגשות יתר, בעיה פיזית או לחצים יום יומיים.

מאת: מיכל שלםזוגיות ואהבה14/04/1310958 צפיות
זהו מכשיר שנועד להגדלה ולעיבוי הפין והוא מומלץ על ידי אורולוגים ברחבי העולם. האנדרופינס נמצא בשוק מעל 10 שנים ולו מאות אלפים של לקוחות מכל העולם שהשתמשו במכשיר והיו מרוצים. המכשיר עצמו שייך לחברת Andropenis, ויש לו תו תקן אירופאי ISO, האומר שזה בטוח לשימוש על הפין.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215328 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204778 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201193 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201486 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201444 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173120 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173425 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica