חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טייס ליום אחד - חלום של מתנה

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/20132751 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טייס ליום אחדהיא טיסה של הגשמת חלומות, והחלום להטיס מטוס הרי משותף לכל כך הרבה מאיתנו. אז בפעם הבאה שאתם רוצים לתת למישהו מתנה מיוחדת, כזאת שלא ישכח זמן רב, שתרגש אותו ובמיוחד שתגשים לו חלום, קנו לו טיסה מסוג טייס ליום אחד, ככה זה עובד:

מגיעים לשדה התעופה בהרצליה, רצוי כחצי שעה לפני המועד שנקבע ונפגשים עם מדריך הטיסה, בבית הספר לטייס ממנו היא תצא. המדריך ילווה את הטייס ליום אחד בשלושת חלקי הטיסה:

חלק ראשון - התדריך בתדריך שלפני הטיסה יסביר המדריך לטייס ליום אחד את העקרונות הבסיסיים שגורמים למטוס להישאר באויר, את הדרך שבה שולטים במטוס באמצעות ההגאים השונים - המאזנות, הגה הכיוון והגה הגובה, את הדרך שבה בודקים את מצבו של המטוס באויר וגם יתאר את הטיסה הצפויה ואת מה שתעשו בה. בתדריך יכולים להשתתף המלווים שהגיעו עם הטייס ליום אחד וכמובן שאפשר לצלם את כולו למזכרת.

חלק שני - הטיסה בגמר התדריך יצאו הטייס ליום אחד והמדריך לעבר המטוס, יבדקו אותו מבחוץ וגם מבפנים כדי לוודא שהכל תקין, יכנסו לקוקפיט, יקשרו בחגורות הבטיחות ויחבשו את האוזניות. לאחר מספר הסברים נוספים יבקשו את האישורים הנחוצים ממגדל הפיקוח, יתניעו את המטוס ויסיעו לכיוון תחילתו של מסלול ההמראה.

את ההמראה יבצע מדריך הטיסה אשר גם יטיס את המטוס לאיזור אימונים סמוך שם ימסור את ההגאים לטייס ליום אחד. החיוך יתפשט על פני הטייס החדש, תמיד הוא מתפשט ברגע שאוחזים בהגאים, ומאותו רגע הוא יטיס את המטוס בהתאם להוראות המדריך. הזמן יעבור מהר וכבר המדריך לוקח בחזרה את ההגאים ומנחית את המטוס.

חלק שלישי - התחקיר אחרי הנחיתה ישב מדריך הטיסה ביחד עם הטייס ליום אחד לתחקר את הטיסה - איך הרגשנו, מה עשינו ומה אנו בכלל זוכרים מבע לענני ההתרגשות. בגמר התחקיר ימסור מדריך הטיסה לחניך תעודה מהודרת שתהווה מזכרת ליום המיוחד, ביחד עם כל הצילומים.

טייס ליום אחד היא מתנת טיסה מרגשת, מאוד חווייתית ומומלצת ע"י רבים. אז למה שלא תתנו גם אתם אחת כזאת למישהו קרוב ותגשימו לו חלום? ואל תתפלאו אם לאחריה הוא עוד ירצה להתחיל קורס טיס אזרחי...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון שפירא

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181235 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171550 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172219 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161608 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132445 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131754 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: ענת סתעופה03/04/131984 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica