חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטיסות של ימינו - נוחות ללא פשרות

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/20131752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים.  החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח. תחום התעופה המשיך לעניין את בני האדם והיו ניסיונות רבים לבצע  גם באמצעים אחרים. בשלהי שנת 1903, הצליחו האחים רייט לבצע טיסה מונעת ראשונה באמצעות כלי טיס כבד. בני האדם המשיכו להתעניין בליצור  מוצלחות ובעלות מרחקים גדולים יותר וכבר במלחמת העולם הראשונה ניתן לראות שהתבצע שימוש נרחב בכלי טיס למטרות סיור, איסוף מודיעין ואף לשם תקיפות.

המשיכו להתפתח עם הזמן ועם הניסיון ובשנות השלושים של המאה העשרים, אנחנו כבר עדים לפיתוחם של מטוסים הנועדים לא לשימוש צבאי, אלא לשימוש אזרחי והם מטוסי הנוסעים. כבר בטרם מלחמת העולם השנייה, החלה תנופת בנייה של שדות תעופה רבים, ובמהלכה של המלחמה נוצרו חידושים רבים בנושא  ותעופה, כגון מטוס הסילון.

הן אמנם נושא שנראה לנו מובן מאליו, אך חשוב לזכור שהתפתחות התעופה עברה תהליכים ושלבים שונים לאורך הזמן אשר הביאו לכך שאנו כיום יכולים לעלות על מטוס, לשבת בנחת על הכיסא, לקבל משקה או ארוחה ולהגיע אל היעד בזמן קצר. חשבו על כך שללא  ומטוסים, היינו צריכים לנסוע חודשים רבים בספינות על מנת להגיע למחוז חפצנו. איך היה נראה העולם כך? האם הגלובליזציה לא היתה נוצרת? האם היינו נותרים סקרנים או שמא היתה תנופה רבה יותר בתחום הגלובליזציה הודות לסקרנות?

היום אפשר להזמין  טיסות מראש ובכך לחסוך בעלות הטיסה ולהרוויח טיסות זולות, או להזמין  בדקה התשעים ובכך גם כן לחסוך בעלותה.  הן האמצעי שלנו כיום להגיע לכל מקום בעולם, ותודה לאחים רייט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134075 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131937 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131173 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131163 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131111 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131184 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאת: מיכל שדהעיצוב05/05/13953 צפיות
חתונה היא דבר של פעם בחיים, בתקווה, וכך גם מסיבת רווקים. רגע לפני שמתחייבים לזוגיות לעולמי עד עם אוהבת לבכם, עליכם ליהנות מדקות הרווקות האחרונות שלכם, ולהיפרד מהם בצורה הולמת, בעזרת מסיבת רווקים איכותית. וודאי לא הייתם רוצים להישאר רווקים, לכן אתם מתחתנים, אבל קשה לומר שחיי הרווקות היו מלאי סבל – נהניתם מהם, מהחופש וחוסר במחויבות, ועתה, כשאתם מוכנים כבר לשלב הבא, הגיע הזמן להיפרד כמו שצריך מתקופה יפה בחייכם, תקופה שלא תחזור שוב, בעזרת מסיבת רווקים שתנציח את כל מה שהיה טוב בחיים לבד.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181234 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171550 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172219 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161608 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132445 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132751 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

מאת: ענת סתעופה03/04/131984 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica