חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מערכת CRM לחברה שלכם?

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/20132513 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם – חדשים, פוטנציאליים או לקוחות הנמצאים בשימור, ובין אובדן של לקוחות וירידה בהכנסות ובפעילות. ישנן כמה שאלות בסיסיות שכל בעל חברה, מנהל אדמינסטרטיבי או מנהל פרויקטים צריך לשאול את עצמו לפני שהוא רוכש או בונה מערכת CRM לחברה שלו. במאמר זה נפרט את השאלות והתשובות המהותיות ונעזור לכם לבחור נכון ומדויק.

מהו שירות טוב של מערכת CRM

השאלה המשמעותית הראשונה שעלינו לשאול היא איזו מערכת CRM תשרת בצורה הטובה ביותר את מחלקות החברה השונות. הבסיס של כל מערכת ניהול לקוחות היא ביכולתה לתעד את העבודה מול הלקוח ואת כל סוגי ההתקשרות מולו, להשאיר תיעוד מדויק של כל יצירת קשר עם הלקוח ולאפשר לעובדי החברה לעשות זאת בצורה יעילה ומהירה.

התשובה: הטיפ הכי טוב הוא לבחור במערכת ניהול לקוחות CRM שיכולה להתאים את עצמה דרך הגדרות מסוימות לעבודה שוטפת נוחה ככל האפשר מול הלקוחות שלכם. היום אפשר לבנות מערכת CRM אשר מותאמת באופן מדויק לא רק למהלך העבודה השוטף של חברה מסוימת אלא גם על פי פרויקטים ספציפיים, כך שהעובדים וההנהלה יוכלו להסתנכרן מול הלקוח בצורה הטובה ביותר.

מי יקים את המערכת?

שאלה נוספת היא שאלת ההקמה, התמיכה והעבודה השוטפת מול מערכת CRM שאתם בונים לחברה שלכם. באיזו חברה לבחור לביצוע הפרויקט, כיצד להגדיר בצורה הטובה ביותר את כל הצרכים והפונקציות הנדרשות מהמערכת, לוח זמנים של הקמת המערכת ותמיכה שוטפת לאחר שהמערכת הושקה ופועלת בתוך החברה.

התשובה: בהקשר זה חשוב להקפיד על בחירת חברה לבניית תוכנה שמאחוריה ניסיון רב בבניית מערכות CRMותוכנות לניהול לקוחות כאלו ואחרות. חברה כזו תוכל לעבוד אתכם ביחד כדי לבנות מערכת תקינה שתשרת בצורה הכי טובה את פעילות החברה. העבודה שלכם היא למעשה לאתר מספר חברות שיכולות להתאים לדרישותיכם ולבצע מולן פגישת תיאום ציפיות, לאחר שהגדרתם בדיוק את מה שאתם צריכים מהמערכת.

האם היא מתאימה לכל המחלקות בחברה?

שאלה אחרונה שחשוב לשאול היא הקף הפעילות וסוג הפעילות עם מערכת CRM בתוך העסק והתאמתה לכל המחלקות הפעילות בהקשרה בחברה. כל מערכת צריכה לשמש גם את שירות הלקוחות, גם את מחלקת השיווק וגם את ההנהלה, מחלקת החשבונות ומחלקות שימור הלקוחות והתפעול.

התשובה: הגדרה מדויקת של כל הדברים שכל מחלקה צריכה כדי לשמור על קשר עם הלקוח ולתעד את הפעילות שלה מולו ובניית קשרים בתוך המערכת בין המחלקות, כדי שכולם יוכלו להיות במעקב מול הלקוח ולדעת את הסטטוס שלו בכל שלב של הקשר בינו ובין החברה.

בחירת מערכת CRM איננה פעולה מסובכת, אם מגדירים מראש את צרכי החברה וחוברים לאנשי תוכנה מיומנים ובעלי ניסיון בתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195574 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195943 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192043 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191686 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141409 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144646 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141501 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132658 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310876 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132256 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132269 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132662 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132222 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

מאת: אביב יועציםCRM09/04/132254 צפיות
מהם שיקוליו של המעסיק בבואו לגייס איש פיתוח עבור מערכת CRM ללא נסיון? על המעסיקים לשקול מספר יתרונות וחסרונות בגיוס של מפתחים חסרי ניסיון? על המעסיק להחליט מהן סדרי העדיפויות אצלו בארגון ועל ידי כך לקבל את ההחלטה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica