חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תסמינים של שרירנים ברחם

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/20132849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תסמינים של שרירנים ברחם


זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסוגל לזהות.

תסמיני שרירנים ברחם נוטים להיות כואב ומצערת. חלק מהתופעות הללו הם:

. דימום זה הסימן הברור ביותר כדי להראות הנוכחות של שרירנים ברחם שלך. שרירנים בולטים ברחם נוטים לגרום לגודש ברחם. זה מוביל לחסימה של זרימת וסת רגילה, אשר בתורו גורמת לדם לזרום בכבדות כאשר שוחרר. שרירנים יכולים גם לגרום לדימום ממושך, דימום בין מחזורי וסת, כבד קרישה ותצפית. הדימום יכול גם להיות מאוד כואב. אם דימום מוגזם וממושך נשאר לא מסומן, זה יכול לגרום לאנמיה.

. כאב אחד מכל שלוש נשים שנפגעו עם שרירנים טוען להרגיש כאב הקשור למצבם. מאז שרירנים זרים לגוף שלך, הרחם לעתים קרובות מנסה לגרש אותם מבפנים. זה גורם לכאבים מייסרים. שוב, אם שרירנים קורה מנוונים משום שהוא לא יכול לקבל מספיק דם, הרחם מגיב לכאב את התאים המתים. הרבה פעמים, גבעול כמו צמיחה, שבה שרירנים מצרף עצמו אל הרחם, עלולות לעקם, תוך גרימת כאבים עזים וברחבי אזור האגן. שרירנים אף לגרום לכאב בזמן קיום יחסי מין. במקרים מסוימים, את השרירנים הם כל כך גדולים שהם מתחילים ללחוץ על שרירי גב התחתון כאב באזור גורם בגב וברגליים.

. לחץ כשרירנים לגדול בגודל, הם נוטים להפעיל לחץ על הרחם והבטן. שרירנים גדולים גם להפעיל לחץ על שלפוחית ??השתן, כתוצאה מאחד שמרגישה צורך להשתין בתדירות גבוהה. זהו סימפטום שרירנים ברחם מטריד מאוד. כדי להחמיר את המצב, הרבה פעמים, יש אפשרות של השרירנים ברחם דחופים כנגד עצמות האגן. זה מוביל לירידה דרסטית בזרימת שתן ובהמשך גורם לבעיות בכליות חמורות.

. פוריות והריון קשור בעיות, כמו שרירנים לגדול בגודל ובגידול במספר, הם מתחילים לחסום את הזרע מלהגיע הביצה על ידי דחיסת החצוצרה. במקרה שבו עושה הפריה מצליחה להתרחש, הדלקת ברחם היא כל כך קיצונית, שהביצית המופרית אינה יכולה לשתול את עצמו בשלום. בשל עלייה ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון בגוף במהלך הריון, יש סיכוי גבוה של השרירנים בפיתוח נוסף וגורם לאי נוחות וכאבים עזים.

. תהפוכות-מאוד רגשיות לעתים קרובות, הסימפטומים הרגשיים או נפשיים הם התעלמו לחלוטין בעוד רק בסימפטומים הפיסיים או גופניים הם שילם את תשומת לב אליו. את חוסר איזון הורמונאלי, את התכווצויות הכואבות והתקופות הממושכות של וסת לעתים קרובות לגרום ללחץ, דיכאון ושינויים במצב רוח "". אם אתה מרגיש תהפוכות רגשיות תכופות, לא לזלזל בהם כפי שהם יכולים להיות טובים מאוד מסמנים את הנוכחות של שרירנים.

אם אתם עומדים בפני כל אחד מתסמיני שרירנים ברחם הגדולים אלה, עליך להתייעץ עם רופא הנשים שלך, או כל בעל מקצוע רפואי אחר באופן מיידי. אמנם יש מגוון רחב של טיפולים לבחירה, עדיף לגשת לבעיה באופן הוליסטי. טיפולים הוליסטיים הם בטוחים, והוא יכול להיחשב בהחלט כאופציה. לדוגמה, טיפול בעשבי מרפא משלים עם תזונה נכונה ומדיטציה טיפולית מסייע להתמודדות עם גורמים לשרירנים כמו חוסר איזון הורמונלי, הוריד את החסינות ואת הלחץ.

טיפולים הוליסטיים לקחת בחשבון את כל הגורמים התורמים של שרירנים ברחם ועוזר לא רק כדי להסיר את השרירנים הקיימים, אלא גם מונעים ההתפתחות של שרירנים בעתיד באופן קבוע. עם טיפולים הוליסטיים, הגוף שלך יהיה מסוגל לשקם את עצמו מבפנים ולהחזיר את עצמו למצב של בריאות ורווחה.

מאמר זה מבוסס על הספר, "שרירנים נס" על ידי אמנדה לטו. אמנדה היא יועץ מחבר, חוקר, תזונאי ובריאות שהקדישה את חייה ליצירת הפתרון האולטימטיבי שרירנים מובטחים באופן קבוע כדי להפוך את השורש של שרירנים ברחם, לשפר את הפוריות שלך באופן טבעי ולשפר באופן דרמטי את האיכות הכוללת של החיים שלך, ללא שימוש בתרופות מרשם וללא כל הליכים כירורגיים. למידע נוסף :

http://shriranimbarechem.tumblr.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152043 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151673 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145964 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141271 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131246 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות ורפואה כללי27/05/131242 צפיות
כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית? יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.

מאת: אליס פ.סטפןמתכונים ואוכל - כללי20/05/131660 צפיות
מתכונים של בישול מאיץ חילוף חומרים - מטבוליזם במאמר זה את מספר מתכונים מתוך ספר אינטרנטי "בישול מטבולי" אשר בא לתת מענה להגברת חילוף החומרים ,והפועל היוצא ,ירידה במסת השומן והמשקל. כיום הבינו המומחים שהקטנת אחוזי השומן בגוף הכרחית לגוף בריא ולא מספיק להוריד משקל באופ לא מבוקר. מזון להגברת המטבוליזם יכול להיות לא רק מזין ובריא..גם טעים!

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196669 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149435 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148997 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139231 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138912 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138859 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138794 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica