חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר באופנה

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/20133053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הוקמו חברות העוסקות בשיווק מוצרי אופנה והן מעסיקות מעצבים ראשיים שיחד עם עוזריהם מוציאים כל שנה לכל עונה, ליין בגדים חדש.


כדי להצליח בעסקים מעסיקים היצרנים ברשתות האופנה, רק מעצבי אופנה שלמדו בצורה מסודרת את המקצוע ובסיום הלימודים קיבלו תעודה עם תואר באופנה.


בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.


מכללת שנקר, ברמת גן, יוצאת דופן בעניין. המכללה הייתה הראשונה בארץ בה ניתן היה ללמוד עיצוב אופנה ולאחר סיום הלימודים, אחרי ארבע שנים, הוענקו לבוגרים תעודות תואר באופנה המקביל לתואר ראשון במקצועות השונים.
כך היה עד לפני מספר שנים. בשנים האחרונות מוענקים תארי A.B. רוב הבוגרים משתלבים בתעשייה הישראלית אבל חלקם פונים גם לרעות בשדות אחרים ויוצאים לחוץ לארץ, בעיקר לאירופה, כדי ללמוד ולהתקדם במקצוע. יש כאלה שכבר השתלבו בתעשיית האופנה האירופאית ומעמידים תצוגות אופנה מיצירותיהם.
איגוד מעצבי האופנה מאפשר ללקוחות לבדוק פרטים לגבי המעצב הנבחר כמו החזקה בתואר באופנה, או אישור על סיום הלימודים. מי שאינו יודע לבחור בעצמו את המעצב הרצוי יכול לעשות זאת באמצעות אתרי האינטרנט של מעצבי אופנה בהם מתפרסמים פרטי המעצב, הניסיון שלו והמלצות של לקוחות קודמים המאשרים את מקצועיותו וניסיונו בתחום.
תואר באופנה אינו תעודה להוכחת מקצועיותו של מעצב האופנה או ידיעותיו בתחום. תעודת תואר באופנה מאשרת שהמחזיק בה הוא בוגר המגמה לאופנה וסיים את לימודיו בציוני עובר.


מדפסת סמסונג


חברת סמסונג היא חברת ענק מדרום קוריאה והיא מכילה מספר רב של מוצרים בתחום האלקטרוניקה ואחד מהם היא המדפסת. מדפסת סמסונג מסוג לייזר היא המקובלת היום בענף ורבים רוכשים אותה בגלל מחירה הסביר ואיכותה מבחינה טכנית.


התחרות הגדולה בין חברות המייצרות מדפסות מועילה ללקוח המעוניין לרכוש מדפסת שתהיה הטובה בין כולן והזולה בהן. מדפסת סמסונג עומדת בחלק העליון של רשימת המדפסות הנמכרות ביותר בארץ ובעולם. לכל המוצרים של סמסונג מספקת החברה ציוד נלווה ואין בעיה להשיג חלקי חילוף עבורם.


למרות שמחלקת מדפסות סמסונג גדולה ובעלת דריסת רגל בשוק המדפסות העולמית עיקר עיסוקיה של חברת סמסונג הוא בתחום הטלפונים הסולריים.


במגוון מדפסות סמסונג אפשר למצוא מדפסות לייזר אלחוטיות, מדפסות צבעוניות והמקובלת מבין מדפסת סמסונג היא מדפסת לייזר הרב תכליתית.
בעת קניית מדפסת סמסונג כדאי לבדוק איזה שירות נותנת החברה להזמנות טונר ומהו זמן האחריות הניתנת למדפסת על ידי החברה.

חברת סמסונג מעמידה בפני לקוחותיה מעבדת תיקונים למדפסת סמסונג מכל הסוגים. אם התקלה קרתה במהלך האחריות מן הסתם התיקון יעשה ללא עלות. לאחר תקופת האחריות שירות התיקונים כולל את עלות העבודה ועלות החלקים שיש להחליף.


ישנו שירות נוסף אותו מעניקה חברת סמסונג ללקוחות שרוכשים מדפסת סמסונג והוא הזמנת הטכנאי למקום בו מוצבת המדפסת. עלות הגעת הטכנאי לבית הלקוח הוא קבועה ועלות התיקון על פי הצורך.
לפני סגירה על עסקת רכישת מדפסת סמסונג כדאי לבדוק גם בחברות אחרות המציגות את סוגי המדפסות השונות שיש להם. תמיד אפשר להסתמך על פרסומי מכירות מוזלות שחברת סמסונג יוצאת בעיתונות הכתובה או האלקטרונית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172071 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162255 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165717 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164615 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164299 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163501 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162521 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162048 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146604 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148184 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131965 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128610 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128702 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

מאת: רונן צורעיצוב אופנה 10/01/128924 צפיות
מאז תצוגת האופנה הראשונה שלו ב-1947 התחיל כריסטיאן דיור להרהיב את העולם בבגדים יוקרתיים מלאי שיק ויופי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica