חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סובל מליקויי למידה? יש פיתרון לפסיכומטרי שלך!

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/20132583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

אלו שאובחנו כילדים הסובלים מלקויות למידה מקבלים לרוב הקלות שונות במהלך הלימודים בבית הספר. לקויות שונות מאפשרות הקלות שונות, הקלות שאינן נכפות, אך אפשריות לשימוש בהתאם לרצון הילד וההורים. אם יש לכם מסמך מהעבר שמעיד על לקויות למידה, אין סיבה שהיום כבוגרים לא תמשיכו לזכות מאותו היחס.

מסלולים ייחודיים לליקויי למידה

יצירתם של מסלולים מותאמים אישית לפסיכומטרי נשען על הדרישה העולה בקרב האוכלוסייה הזו. מגוון כה רחב של סטודנטים לעתיד דופק על דלתי בתי-הספר לפסיכומטרי ודורש פיתרונות. אם משרד החינוך מכיר בכם ונותן לכם תמיכה עד שלב זה, למה לא לקבל תמיכה גם כאן?

הכפפה הורמה על-ידי מכוני פסיכומטרי מסוימים שהבינו כי מגיע לכם פיתרון, ועכשיו. אנשי מקצוע מהתחום ישבו על הנושא והבינו אותו בצורה הרחבה ביותר. כתוצאה מכך כיום יש בשבילכם קורסי פסיכומטרי ללקויי למידה, קורסים ייחודיים שלוקחים אתכם צעד-צעד, למרות הקושי, להצלחה מסחררת בכל קנה מידה.

גם אתם יכולים להוציא 760

ישנן עדויות רבות שנאספו עם הזמן מהתחום. עדויות אלו מבוססות על העובדות הפשוטות ביותר – אנשים עם ליקויי למידה מאובחנים מקצועית, לעיתים חמורים, אשר ניגשו במסגרת מסלול ייעודי לבעלי מוגבלויות-למידה מסוגים שונים, ואשר הגיעו לתוצאות גבוהות, כן, כולל מעל 760.

הדמיון בין הקורסים הרגילים לאלו שמתאימים לקהל בעל ליקויי למידה מתחיל ונגמר במבנה של פגישות שבועיות ואחריהן מרתון (ככל שהתאריך מתקרב), והעובדה כי מדובר באותה הבחינה. מכאן ואילך הכול משתנה. דרך הלימוד שונה לחלוטין ומותאמת בצורה מדויקת לצרכים של על מי שבקורס. הדגשים שניתנים בקורס הם לא הרגילים, אלא כאלו שנותנים חיזוק כפול – גם במה שצריכים כולם, וגם בנקודות התורפה של כל תלמיד. בצורה זו תוכלו גם אתם לגשת ולהגשים את החלום האקדמאי הפרוע ביותר, בלי תסכולים ואכזבות מהמערכת.


 



תגיות המאמר: לימודים, פסיכומטרי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פסיכומטרי

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי30/05/131651 צפיות
הצלחה במבחן פסיכומטרי, תשפיע במקרים רבים ובאופן ישיר על סיכויי הקבלה לפקולטה אליה המועמד מעוניין להתקבל. כמו כן, במידה והציון נמוך מדיי, המועמד יצטרך לגשת למועד נוסף, להשקיע יותר זמן בלימודים ובסופו של דבר גם לשלם יותר על המבחן הנוסף. בכדי להרים את הסיכוי להתקבל ללימודים הרצויים כבר בפעם הראשונה, מומלץ להירשם לקורס פסיכומטרי מקצועי. אם כן, מה הם היתרונות בקורס שכזה?

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161643 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161868 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133102 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132254 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132291 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132127 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: אתי בר לבפסיכומטרי06/06/132087 צפיות
חמש דרכים שיעזרו לכם להגיע רגועים למבחן הפסיכומטרי ולעבור אותו ללא לחץ וחרדה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica