חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה תמצאו אינטרקום?

מאת: דין נווהבתים משותפים06/07/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה נעשה כדי להרגיש בטוח? המתכון לחיי אושר וביטחון מגיע כידוע לכולנו כאשר אנחנו חשים שלווה ורוגע בחיינו. כך עולה לה תמונה שתעזור לנו לחוש בנוח שהחיים יפים ובטוחים, אך סיכוי גבוה שנגלה כי היא לא ממש כזאת. במיוחד בימינו, גם אם ננסה להתעלם מהעובדה לבסוף ניחשף ונשמע על הפשע סביבנו ואף יתרה מזאת שומעים בסביבתנו על גניבות למיניהן. לכן ללא כל ספק כדאי להתחיל להעירך לכך מראש. זה הזמן לפעול למען נוחותנו ושלוותינו..

אין ספק שהתקנת מערכת אבטחה בביתנו או בעסק שלנו תתן לנו שקט נפשי. כך שנוכל להתנהל ביום יום שלנו ביתר ביטחון וברוגע. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לטלפון דרך המוקד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים וכך נוכל לשלוט עוד יותר ולפי הקוד נדע מי האדם שנכנס או יצא. .

אחת מהדרכים להרגיש כך היא להתקין מערכת אינטרקום בבית או לחילופין בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שודאי רובנו נוכחנו כבר לדעת עולם האבטחה מפותח כיום. המלצתנו להגן על עצמנו על ידי התקנה של אינטרקום אפילו אם אנו מתגוררים בבניין מגורים או בבית פרטי..

אנו ממליצים על התקנת אינטרקום הכולל מצלמה ובאופן הזה נשמע וגם נראה מי נכנס ומי יוצא מהבית או מהמשרד ובלי בעיה נקבע למי אנו פותחים את הדלת ולמי לא. רובנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש מקום קל לפרוץ..

אז מה עלינו לעשות? אין ספק שיש כל כך הרבה חברות כשבאים לקנות מערכת אינטרקום ומיגון לבית ולעסק והתחרות כה עצומה. לפני שנוציא ממיטב כספינו, נבצע בדיקה ורק אם ההצעה באמת תענה לקריטריונים נבחר בה. החשוב מכל שנקבע נכון . וזאת כיוון שמדובר על חיינו ובטחוננו ולא בקניית אביזר אופנה..

לאחר הרכישה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמי שמתקין לנו את המערכת יהיה מורשה ויתרה מזאת אמין, זאת על מנת למנוע מצב בו זמן קצר לאחר ההתקנה, המערכת לא תבצע תפקידה בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. יש דבר נוסף שעלינו לשם עליו דגש שאת קוד ניטרול והפעלת האזעקה יידע גם המתקין שלה ואין כל ספק שאנו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . ודבר הכרחי יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שייתנו לנו ולא תנוטרל באופן אחר..

אז אם כך זו העת להחליט החלטה נבונה ולהרגיש מוכן כאשר אנו בוחרים אינטרקום שתתן לנו ביטחון והגנה. כי לפני שקונים בודקים ולאחר מכן מגיעים להחלטה. בואו ונעשה צעד בטוח ! שיהיה מוצלח לכולנו!.

 



תגיות המאמר: אינטרקום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החברה עוסקת בתחום התקנה ומכירת אינטרקום.

לצפייה בחלק מהעבודות שלנו וליצירת קשר בקרו באתר גבעות מערכות אינטרקום ומיגון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דין נווה

מאת: דין נווהבתים משותפים06/07/13800 צפיות
איזה אדם לא זקוק לביטחון בחייו? הדרך לחיים בטוחים ונעימים מתגלה כידוע לכולנו כאשר אנחנו חווים שלווים . אנו בעצם מציירים תמונה דמיונית שהחיים יפים וטובים

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222404 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/223012 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223183 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223002 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223032 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211289 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201741 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica