חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקומים במבחר עיצובים

מאת: דין נווהבתים משותפים06/07/2013799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה אדם לא זקוק לביטחון בחייו? הדרך לחיים בטוחים ונעימים מתגלה כידוע לכולנו כאשר אנחנו חווים שלווים . אנו בעצם מציירים תמונה דמיונית שהחיים יפים וטובים, אך מסתבר כי התמונה היא אחרת. בתקופה זו, כשאנו רואים ושומעים בחדשות על האלימות הקשה ויתרה מזאת שומעים מהסביבה המוכרת לנו על גניבות למיניהן. לכן כדאי לנו להיערך ולהגן על עצמנו ועל רכושינו. זה הזמן שנפעל כדי שנתנהל בשלווה ורוגע..

כשנתקין מערכת אבטחה נרגיש בטוחים. כך נוכל להתנהל ביתר בטחה ביום יום שלנו. המערכת מצליחה בקלות לגלות אם הגיע פורץ לבית או לעסק. אנו יכולים לקבל דיווח לנייד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים וכך נוכל לשלוט עוד יותר ולפי הקוד נדע מי האדם שנכנס או יצא. .

הדרך לחוש ביטחון היא להתקין מערכת אינטרקום בבית או בבית העסק, ברכב או באופנוע . כידוע בזמנינו עולם האבטחה מאד התפתח. כדאי להגן על עצמנו על ידי התקנה של אינטרקום אפילו אם אנו גרים בבניין דירות או לחילופין בבית פרטי ..

המלצתנו היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובאופן זה נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי אנו פותחים את שער הכניסה. אנחנו מבינים כי בעת שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא ימלט וימצא לו מקום נגיש וקל לפריצה..

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שהמבחר יהיה רב כאשר באים לקנות מערכת אינטרקום ומיגון לבית ולעסק והתחרות כה רבה. לפני שנלחץ ידיים, נעשה סקר שוק ולהבין מה מציעים לנו ואם ההצעה באמת תתאים רק אז נבחר בה. החשוב מכל שנקבע נכון . זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית מוצר בסופר..

לאחר שסוף סוף בחרנו בקפידה, מומלץ להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שמי שמתקין לנו את המערכת יהיה מורשה והחשוב ביותר מהימן, זאת על מנת למנוע מאיתנו עגמת נפש שבאיזה שהוא שלב המערכת לא תפעל וחלילה יפרצו לנו לבית וזאת בגלל חוסר מקצועיותו. עלינו לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה וללא ספק חייבים להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר חשוב נוסף הוא לוודא שאכן נטרול האזעקה יהיה באמצעות קוד שנקבל ולא תנוטרל באופן שונה ..

זה הזמן להחליט נכון ולהרגיש מוכנים בבחירת אינטרקום שתתן לנו את ההגנה לה אנו זקוקים. כי לפני שקונים בודקים ורק אז מחליטים . בואו יחד ובטוח! הצלחה רבה!.

 



תגיות המאמר: אינטרקום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החברה עוסקת בתחום התקנה ומכירת אינטרקום.

לצפייה בחלק מהעבודות שלנו וליצירת קשר בקרו באתר גבעות מערכות אינטרקום ומיגון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דין נווה

מאת: דין נווהבתים משותפים06/07/13752 צפיות
מה נעשה כדי להרגיש בטוח? המתכון לחיי אושר וביטחון מגיע כידוע לכולנו כאשר אנחנו חשים שלווה ורוגע בחיינו. כך עולה לה תמונה שתעזור לנו לחוש בנוח שהחיים יפים ובטוחים

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222404 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/223012 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223183 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223002 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223032 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211289 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201741 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica