חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים ברשת מפתחים את הקואורדינציה

מאת: shmolikמשחקי מחשב08/07/20132251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משחקים ברשת הם כבר מזמן לא רק הנאה, משחקי אונליין בחינם הם זמינים וקלים לאיתור ברשת האינטרנט.

איך משחקי הרשת עוזרים בפיתוח הקואורדינציה?

אז ככה, משחקי רשת ובכלל משחקי מחשב גם שהם משחקים להורדה מועילים ביותר לתיאום בין העין ליד - כיוון שמה תראה במסך ידרוש פעולה מתאימה על ידי היד שלך.

במיוחד כשמדובר בילדים, ילדים לומדים הכל מהר יותר ומפתחים קישורים מהר יותר כשזה קשור במשהו שהם אוהבים לעשות כמו משחקים, לכן כשההורים מתלוננים על כך שילדיהם משחקים במחשב יתר על המידה עליהם לשקול מחדש את האפשרות שאולי משחק מרובה במחשב אכן תורם להם במובן כלשהו.

איך ניתן למצוא משחקים מפתחי קואורדינציה?

ברשת קיימים מגוון אתרים שניתן למצוא בהם הורדות של משחקים בחינם לגמרי. אתרים אלו מספקים משחקים להורדה בחינם ממגוון תחומים כמו: משחקי פעולה, משחקי אסטרטגיה, משחקי הרפתקאות ומשחקי ספורט.

איך למצוא משחקים שמתאימים לכם?

משחקי המחשב שמתאימים לכם תלויים באישיות שלכם, יכול להיות שאתם אוהבים לצחוק ואז משחקים מבדרים יותר יעניינו אותכם, לאומת זאת אם אתם אנשים שאוהבים פעולה אולי משחקי יריות יעניינו אותכם יותר, ניתן למצוא משחקים שמתאימים לכל סוגי האישיות באתרי המשחקים ברשת.

קיימות קטגוריות מסויימות של משחקים לילדים שמתאימות לילדים בכל הגילאים, חלקם כוללים דמויות מסדרות מצויירות כמו דורה, פוקימון ועוד... כל ילד יוכל להתחבר לרוב המשחקים כיוון שהם מעניינים והם מציגים לילד עולם חדש שהוא עדיין לא מכיר.

 



תגיות המאמר: משחקים ברשת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163166 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162790 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162644 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152893 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151635 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151321 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151428 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא משחקי מחשב

מאת: דודי שמשמשחקי מחשב22/12/139296 צפיות
מה כבר הכרנו לפני עידן הפוקימון? הכרנו סדרות כגון שאלתיאל קוואק, המומינים, טאזמניה, הפנתר הורוד, הלב ועוד מגוון סדרות אנימציה מוכרות וידועות. אך אי שם בתחילת שנות ה-2,000 הוציאה חברת נינטדו (יצרנית המשחק מריו המפורסם), את הסדרה שלפוקימון לישראל, כבר בתחילתו של עידן הפוקימון ניתן היה לזהות מאות אלפי מעריצי פוקימון , לאו דווקא מגילאים נמוכים.

מאת: דודו בנימיןמשחקי מחשב01/11/129321 צפיות
השפעות משחקי מחשב על עיצוב אופיו של המתבגר. מה הן התובנות אותן הצליחו לחקור לאורך שנים ומה היא ההשפעה של משחקי מחשב על עולמם של הציבור הצעיר. משחקים אשר משפיעים לטובה על אופיו של הצעיר. פיתוח עצמאות ורווח כסף באינטרנט.

מאת: שגיא כליףמשחקי מחשב28/10/128507 צפיות
משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור. להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם

מאת: אלי יהואמשחקי מחשב06/09/129194 צפיות
מאז התגבש בצורתו המודרנית במאה ה-19 באנגליה, הפך הכדורגל לספורט הפופולארי ביותר בעולם. מיליוני אנשים משחקים כדורגל במסגרת כ-300,000 מועדים בצורה מקצוענית או חובבנית, ועוד עשרות מיליונים צופים מידי שבוע במשחקים, קונים חולצות, מוצרים נלווים וכד'. מהפכת המחשוב ולאחריה מהפכת האינטרנט, השפיעו במידה רבה גם על אוהדי הכדורגל.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב30/05/128800 צפיות
מקדש האור זה משחק אינטרנט מאוד מיוחד מההיבט של צורת השליטה בו. במשחק אינטרנט זה, שחקן אחד משחק בשתי דמויות מרכזיות ומתאמץ לקחת אותן בכל שלב לעבר נקודת הסיום. נציין שהדרך לנקודת הסיום היא לא פשוטה והיא רצופה בקשיים ואתגרים שצריך לעבור, ובהתאם לכך אחד המרכיבים שכל אדם במשחק נאלץ להתחשב בהם הינו שיתוף נכון בין הדמויות.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב23/05/128654 צפיות
באבלס. זהו משחק מאוד פשוט ומאוד נעים לעין, למרות שאין לו דבר-מה ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.

מאת: miklb29משחקי מחשב21/04/128849 צפיות
המאמר מדבר על צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica