חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קנייה והשכרה של מזגנים ניידים

מאת: מטרופוליניצרכנות22/07/2013700 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזגנים ניידים הם מוצר חשוב והכרחי בקיץ הישראלי. הם מתאימים למגוון רחב של משתמשים הכוללים : שוכרי דירות, משרדים ועסקים קטנים, ודירות שבהם יש חום כבד בקיץ

היתרונות של מזגנים ניידים נחלקים לכמה דברים:


  • מדובר במכשיר קומפקטי ונייד והוא ניתן להזזה קלה מחדר לחדר ממקום למקום ויש אפשרות אפילו לקחת אותו ברכב גדול אם נוסעים לכל מיני מקומות. כמו כן משקלו אינו כבד במיוחד והתניידות איתו אפשרית גם לאנשים שמתקשים בהזזה והנעה של מכשירים כבדי משקל

  • מזגנים ניידים מספקים אוויר נקי ויבש ולא אוויר לח כמו במצנני אוויר.

  • צריכה מופחתת של חשמל ביחס למזגני אוויר רגילים. כך לעומת תפוקת הקירור והמיזוג שהוא מביא .

  • התניידות קלה שאינה מצריכה חיבור חשמלי קבוע. העובדה שניתן למשל להעבירו מחדר לחדר, במצב משפתי מהווה יתרון שמונע ויכוחים מיותרים בנוסח "רוצה או לא רוצה מזגן".

  • מחיר ועלות אחזקה זולים יותר ממזגן רגיל.

  • יש אפשרות להשכרת מזגנים ניידים, העניין הזה משתלם למשל לאירועים המתקיימים בחוץ או לטווחים קצרים אחרים של שכירת דירה לזמן קצר

  • ישנןלא מעט חברות להשכרת ציוד לאירועים שכוללות מזגנים ניידים בסל מוצריהן

בכל מקרה חשוב לפני קניה של מזגנים ניידים לבצע סקר שוק מקיף בין שלושה משווקים לפחות.כדאי לבחון בין היתר:


סוג ואיכות המזגן. הבחינה הזאת צריכה להיעשות באמצעות השוואות מחירים בין יצרנים ומשווקים של מזגנים ניידים. לכן, חשוב לבחור במזגן נייד שהוא בעל איכות מוצר ראויה, משום שעל פניו מדובר במוצר שעלול להתקלקל ביתר קלות מאשר מזגנים נייחים.


מחיר והשוואת מחירים. באופן הזה ניתן לראות את העלות של המזגן שבין חנויות רשת שונות לבין יבואנים ומשווקים של המוצר שמוכרים אותו באופן ישיר.


נגישות האחזקה, התיקון, וחלקי החילוף. חשוב לדעת לכמה זמן ניתנת האחריות במקרה של תקלה ובעיה טכנית. האם השירות הוא זמין ונגיש. והאם חלקי החילוף הם חלק מהאחריות ואם לא כמה כרוך התשלום בגין החלקים הללו.


השוואה מלאה ויסודית תוך ביצוע סקר שוק מתאים תחסוך מאיתנו בעיות וחוסר בהירות שעלולים להתעורר אחר כך.


עם זאת ובכל מקרה מזגנים ניידים מהווים כיום פתרון מצוין לקיץ הישראלי, לאלו המעוניינים במזגן שיהיה קרוב אליהם באופן פיזי הכי קרוב שניתן.


 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מטרופוליני

מאת: מטרופוליניבתים משותפים30/11/201379 צפיות
חברת ניהול ואחזקת מבנים עסוקה בהארכת חיי המערכות, שמירת רשומות שירות ותחזוקה מדויקות, מתן מענה למקרי חירום בבניין, שמירה על תקנים ורגולציה והטמעת הטכנולוגיות הנכונות. כיצד הן יכולות לבצע את כל זאת ועוד במינימום זמן השבתה ועם שליטה מלאה בעלויות התחזוקה? לפניכם 4 דרכים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214296 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204435 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205337 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194189 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193417 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193465 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182932 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica