חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט- פרסום חזק ישר לוריד

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/20132308 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט  "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

פרסום באינטרנט - פרסום 24/7

בטלפון הנייד, בעבודה או במחשב הביתי. האינטרנט נמצא בכל דבר.

שם אנו פוגשים את החברים שלנו, מוצאים את המוסיקה שלנו, פעילים חברתית, מפתחים תחומי עניין ומוצאים תשובה לכל שאלה שצצה במהלך היום. אין ספק, אם כן, כי פרסום באינטרנט הוא פרסום חזק ובעל השפעה עצומה.

בעוד עוצמתם של הרדיו, העיתונים והטלוויזיה הולכת ופוחתת  השפעתו של האינטרנט רק מתעצמת.

פרסום באינטרנט - כולם מרוויחים

האינטרנט זקוק לפרסום- רוב האתרים הינם חינמיים ומרוויחים מפרסומות.

האינטרנט לא רק מאפשר חשיפה רבה לכל אחד ובכל שעה, אלא נותן למפרסמים חופש יצירה ומשמש כר פורה לפנטזיות פירסומיות עדכניות.

נזכיר על קצה המזלג את הכוח העצום של פרסומות המותאמות ספציפית לצרכן.

אישה בהריון תיחשף ליותר פרסומות בנושא צרכנות להריון, ללידה ולילדים. צרכני משחקי מחשב ייחשפו לפירסומות נושא המותאמות להם וכן הלאה. הגוגל והפייסבוק הם אספני מידע חטטניים שיודעים לכוון את הפירסום באופן מיידי ואינטואיטיבי לכל אחד ואחת מאיתנו.

אפשר לדבר רבות בדבר הסירטונים הויראליים, שבמסווה של סירטון משעשע שמופץ במהרה ברשתות החברתיות, מסתתר כלי שיווקי רב עוצמה.

היופי של פרסום באינטרנט הוא שהוא מתאים לכולם- מהעסק הקטן והמקומי ביותר ועד לתאגידים הגדולים. דף הפייסבוק של המכולת של אהרון, אם הוא מנוהל נכון, יעשה את האפקט הרצוי בדיוק כמו דף הפייסבוק של קוקה קולה.

אפשר לומר שבכל תקציב פרסומי היום לוקחים בחשבון לא רק את הפירסום הקלאסי- פרסומות ברדיו, בטלויזיה ובשלטי חוצות – אלא גם את הפרסום המקוון - פרסום באינטרנט- וזהו, בדרך כלל, הצד היצירתי והפורה של הקמפיין.

 



תגיות המאמר: פרסום באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן
איש פרסום, קריאייטיב וקופירייטר מתמחה בשיווק btl ובאזז

http://www.giladv.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד ורשבסקי

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן12/04/15804 צפיות
אין ספק שטיפול נאות בשיניים באופן קבוע משפיע על בריאות הפה והשיניים ושומר על שיניים בריאות ויפות, אך גם לאלו מאתנו שכבר עברו שיקום של הפה על ידי השתלת שיניים יש צורך בהמשך טיפול יומיומי בשיניים ושמירה מרבית על היגיינת הפה והלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן22/03/15905 צפיות
היום מתברר שטיפול של השתלת שיניים ביום אחד לא רק מחזיר את יכולת התפקוד של הלסת למטופלים אלא בעל חשיבות גדולה של שמירה על בריאות עצמות הלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום12/09/131218 צפיות
בחירה של משרד פרסום היא התמודדות קצת מתעתעת - אחרי הכל מדובר במשרדים שהמומחיות שלהם היא שיווק ופרסום, ויש להניח שהם עומלים קשה גם כדי לשווק את עצמם. בכל מקרה בחירה של משרדי פרסום צריכה להיות שקולה ולהיעשות לאחר בדיקה של מספר קריטריונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום08/07/131313 צפיות
דלת זכוכית מפרידה בין מסדרון שומם לבין הכוורת השוקקת שהיא משרד פרסום. האנרגיות של משרד פרסום מורגשות בכל פינה- ממחלקת הלקוחות- שם דואגים לקשרי הלקוחות ולתיאום בין שאר המחלקות, דרך מחלקת הקריאייטיב- הלב הפועם של משרדי הפרסום- ממלכת היצירה והרעיונות ועד לשאר המחלקות- מחלקת האסטרטגיה- בה יוצרים את אופן הפירסום, מחלקת המיתוג, מחלקת ההפקה, מחלקת המדיה והסטודיו.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום30/04/131186 צפיות
בעלי עסקים רבים שבנו את עצמם ב-10 אצבעות וביססו את מעמדם בשוק גם ללא ליווי של משרד פרסום לא מבינים את הצורך בשירותי פרסום חיצוניים. הנה חמש נקודות למחשבה לבעל עסק מתלבט

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום01/12/091151 צפיות
דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום17/11/091135 צפיות
ככל שענף הפרסום מתפתח, פונה לערוצי מדיה חדשים ומנסה לפרוץ את הגבולות המוגדרים שלו כל פעם מחדש, כך גם תחום הקריאייטיב ובראשו הקופירייטר חייב להיות מתוחכם, כשרוני ורב גוני מאי פעם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162520 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152410 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146151 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147966 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131787 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131914 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

מאת: מיכלפרסום מקוון11/03/131679 צפיות
כל עסק צריך סרט תדמית, אבל הפקת סרטי אנימציה היא דרך אחרת, מיוחדת יותר, לשווק את המוצרים או השירותים. את כל המידע והחברות המתמחות בהפקה שכזו ניתן למצוא אונליין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica