חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד חשוב לשטח

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/20131667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולי שטח! איזה חוויה ענקית יש בתוך הפעילות הזו! אין כמו לקחת את עצמנו בסוף השבוע בחגים או בכל זמן שמתחשק, לארוז תיק ולצאת לנוף המדהימים של מדינתנו הקטנה והמגוונת. כל כך הרבה נופים ואפשרויות יש כאן שלפעמים נדמה שאנו חיים במקום רב ממדים. חשוב לציין שלצאת לשטח זה הרבה מעבר להיזרקות ספונטנית אלא צריך להתארגן כמו שצריך לפעילות הזו בכדי שהחוויה תהיה מושלמת. אז מה עושים? קודם כל צריך לחשוב מה מהות הנסיעה והיציאה לשטח: טיול ג'יפים, טיול רגלי, טיולי אופניים, לינה בשטח, חופים, שחייה, צפייה בחיות, דייג ועוד. יש כל כך הרבה אפשרויות וחשוב מאוד שבל אפשרות תהיה הצטיידות נכונה. לכן רכזנו כאן התאמה של ציוד למטייל אשר נחוץ ומשותף לרוב הפעילויות.

אוהלים

במקרים רבים אנו משלבים את טיולי השטח עם לינה שמכניסה פן מאוד חוויתי לטיול. בבחירת אוהל צריך לחשוב על כמות החברים לטיול ולבחור אוהל אשר מתאים מבחינת גודל. אוהלי איגלו הם בדרך כלל הנוחים ביותר למסעות שטח, הם יכולים להכיל בין 2-6 אנשים, הם קלים להעמסה וקומפקטים כאשר הם מקופלים ולכן מאוד מומלץ לבחור באוהלים מסוג זה.

שקי שינה

לא מספיק לשכב על יריעת האוהל וחשוב מאוד לבחור שק שינה מתאים ליצירת נוחות מרבית בשינה. בבחירה יש להתחשב בטמפרטורה החיצונית, סוג המילוי של שק השינה, משקל וגודל בכדי לשלב בין שינה טובה לבין דינמיות רבה עם הציוד.

תרמילים

תרמיל הוא אמצעי ציוד למטייל בעל רמת חשיבות גבוהה ובטיולי שטח אי אפשר לוותר עליו מכיוון שהוא מכיל למעשה את כל הציוד הבסיסי שלנו לנסיעה. כשבוחרים תרמיל צריך לחשוב האם אנו הולכים להיסחב איתו בהליכה או שברוב המקרים הוא רק נלווה בצד ברכב או באוהל. רצוי לבחור שני תרמילים: אחד קטן שיתאים להליכה והשני גדול שיתאים לאחסון רוב הציוד. שיטה זו יכולה למנוע הסתרבלות במהלך הטיול ובעיקר בשטח ולמנוע החלפה והוצאה של ציוד בתדירות גבוהה אשר יכולה להביא לאבדות.

גזיות

במקרים רבים נמצא את עצמנו באזורים נדחים ונצטרך לדאוג לעצמנו למזון. שימוש בגזיה מאפשר בטיול הכנה של מגוון מאכלים בצורה נוחה וקלה. ניתן להשיג גזיות במגוון גדלים וסוגים ולהתאים אותן לטיול המתאים מבחינת גודל ומשקל.

צידניות

מזון רב שניקח איתנו לשטח זקוק לטמפרטורה נמוכה ולכן רצוי לבחור צידניות ולשמור בהם את המצרכים השונים. גם כאן לגודל יש משמעות רבה וחשוב להתאים את הגודל לסוג הטיול. במידה והטיול דינאמי מאוד, עדיף להתאים צידנית קלה וקטנה יותר. כמו כן, את הצידנית השונה צריך להתאים כמובן לפי כמות החברים לטיול. בצידניות איכותיות ניתן לשמר מזון לעד שישה ימים מה שמאפשר חופשיות לבצע טיול ארוך יותר עם ביטחון בכל מה שקשור לנושא המזון.

לסיכום, בחרתם לצאת לשטח? חישבו טוב על סוג הטיול ותנסו להתאים לו את הציוד המתאים. ציוד למטייל כמו זה שהוצג פה, הוא הבסיס לרוב הנסיעות וטיולי השטח השונים שטיילים מבצעים. בבחירת ציוד למטייל יש להתחשב בדינמיות של הטיול, בכמות האנשים אשר משתתפים וכן בתנאי השטח השונים. על ידי שילוב נכון של כול אלה ניתן לקיים טיול מושלם, מהנה ואיכותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139368 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131204 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138556 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136975 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131375 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131481 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138232 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182359 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181272 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181348 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162254 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139368 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138637 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: בני דואניטיולי תרמילאים18/06/1313276 צפיות
חשוב מאוד לבדוק כמה מרוחק אתר הקמפינג מאזורים מתויירים, ולהצטייד בכמות של מים ומזון המספיקה למספר ימי השהות ולכמות האנשים המטיילים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica