חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות ראש אלחוטיות

מאת: cruuzטכנולוגיות חדשות15/10/20131740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היתרונות המוכחים של מערכת איכותית

יותר ויותר עובדי משרדים ומנהלים מבינים עד כמה מערכות ראש אלחוטיות הן כאלה שאי אפשר לוותר עליהן. מדובר באפשרות מצוינת להפוך לאדם בעל יכולות אמיתיות לבצע כמה פעולות במקביל. לכן אין כאן הפתעה רבה בכך שמדובר במוצר שמעניין כל מי שרוצה להספיק לא מעט משימות שיש לו לבצע במהלך יום העבודה התובעני שלו. באופן די ברור, מנהלים הם אלו שישמחו להצטייד בעצמם ולצייד את עובדיהם במכשיר יעיל בעל יתרונות מוכחים.

דגמים איכותיים של מערכות ראש אלחוטיות מראים כיצד לא מדובר רק בעיצוב נוח שאינו מקשה על צורת העבודה וההתנהלות של העובד, אלא על פריט עם טכנולוגיה מרשימה שמאפשר מענה לשיחות מטלפון נייח וממחשב ממרחקים מכובדים, ואף מציג יכולת חשובה לנהל שיחות ועידה. יתרונות אלו מביאים רבים לרכוש דגם איכותי שמעניק יכולת חדשה לעובדים ואף פועל ללא תקלות או שיבושים למשך לא מעט זמן.

הנתונים שמציגים אפשרות עבודה נוחה ומתקדמת

מאחר ויש כאלו שעדיין חושבים שמדובר במכשיר פשוט עם יכולות בסיסיות, הרי שחשוב להדגיש את רמת הייחודיות והאיכות של דגם רציני. בראש ובראשונה יש להדגיש כי מערכות ראש אלחוטיות שהפעלתן מבוססת על טכנולוגיית Dect מציגות אמינות רבה ותקלות מזעריות, אם בכלל. גם ההתאמה למערכות רלוונטיות כמו מיקרוסופט (Lync, OC), סקייפ, אוויה או סיסקו, מראה כיצד מדובר על מוצר מתקדם שיש להעריך אותו בצורה רצינית.

נתוני מערכת כזו שמציגים טכנולוגיית DSP להגברת עוצמת תדר המשפרת את איכות כל שיחה, מיקרופון שמבטל רעשי סביבה, משקל זניח מאוד, כפתורי שליטה קלים לתפעול, ממשק ידידותי למשתמש, עיצוב שיוצר 3 אפשרויות ללבישת האוזנייה (כמערכת ראש, כקשת עורף, כאוזנייה), צג LCD שמוסיף יכולות שליטה, תצוגת התקנה והדרכה, וכמובן גם עיצוב חדשני, הם כאלו שיכולים לשכנע בקלות כל אחד לרכוש מערכת מוצלחת.

http://www.no-risk.co.il/pl_product~GN9350e~19~0.htm

זמן רב של עבודה במיקומים שונים

כמובן שמערכת איכותית מראה כיצד הטכנולוגיות שבה מעניקות יכולת שמיעה מצוינת ורמת תקשורת שמכבדת את שני הצדדים שלוקחים חלק בשיחה. בזכות טכנולוגיות כמו SafeTone וגם Noise Blackouttm כל מילה יוצאת ברורה וכל השיחה מתנהלת בצורה קולחת. אך נראה כי לא רק נתון חשוב זה מעניין את הרוכשים של מערכות ראש אלחוטיות. זאת מאחר ופרטים לגבי משך השימוש וטווח הקליטה הם חשובים לא פחות.

בדגמים איכותיים שמשווקים ע"י חנויות רציניות אפשר למצוא נתונים מרשימים של 6 שעות דיבור שמציגה המערכת ו-100 שעות המתנה. גם היכולת להחליף סוללה במהירות ולדבר כמעט ללא הגבלה, היא דבר שמעניין רבים. כך, יחד עם טווח קליטה שיכול להגיע גם עד ל-120 מטר, ואפשרות חיבור של עד 4 מכשירים אל בסיס אחד, אפשר להבין עד כמה מערכות ראש אלחוטיות הולכות להיות חלק מעולמם של עובדי משרדים למשך שנים רבות בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.agent.co.il/websites-web-design-development/magento-e-commerce-websites/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת cruuz

מאת: cruuzמסחר אלקטרוני19/12/12782 צפיות
חנות וירטואלית הינה חנות המשמשת את לקוחותיה בזירת האינטרנט רוב החנויות המקוונות היום נעזרות במערכת מג'נטו מערכת זו מאפשרת בניית חנות וירטואלית בקלות

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162031 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161925 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161656 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143405 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142692 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144395 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138363 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica