חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוד לא ניקיתם את המחשב מאבק ??

מאת: Y4PCמחשבים נייחים10/11/20138102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מתי צריך לנקות אבק מהמחשב שלנו ? פעם בשנה ? פעם בחצי שנה ? או כל חודש ?ויש כאלה שבאמתשמנקים אבק מהמחשב בכל חודש (ויש את אלה שדופקים את המערכת וחושבים שהטכנאי מחשבים שלהם רוצה לעשות עליהם כסף אז הם עושים דווקא ולא מנקים אבק מהמחשב, האמינו לנו זה רק בשבילכם) אז נתחיל בכך שבכל מחשב ישנם לפחות שני מאווררים שמיועדים לסלק את האוויר החם מחלקי המחשב (ספק כוח, כרטיס מסך, לוח אם, מעבד וכו..) בנוסף לפעולת ההרחקה של האוויר החם המאוורררים האלו גם מושכים אבק (הרבה אבק), האבק גם נתפס במאווררים וגורם לירידה חדה ברמת הביצועים שלהם, דבר שיפגע בעתיד ברכיבים של המחשב בגלל התחממותם.

אבק בשילוב של  לחות מהסביבה יידבק על החלקים במחשב ומסוגל לגרום לבלאי גבוה במגוון חלקי המחשב. פעולת ניקוי אבק מהמחשב היא פעולה שחובה לעשות כל חודשיים לפחות על מנת שהאבק לא יידבק על חלקי המחשב. אז מה נדרש בשביל לנקות אבק מהמחשב ? אם אתם ילדים אז קראו למבוגר שיהיה לצידכם בזמן ניקוי האבק וחיבור או ניתוק המחשב מהחשמל. אם אתם מבוגרים ואינכם מעוניינים לבצע את התהליך התקשרו ל- טכנאי מחשבים שלכם שיבצע זאת (המחירים אינם גבוהים על ניקוי אבק).

הציוד שאתם צריכים הוא: מסיכה לאף נגד אבק (נגד אבק), משקפי מגן (נגד אבק), מפוח חשמלי מיוחד המיועד לניקוי מחשבים (לא מפוחי עלים) או אפשר במקום המפוח אפשר לקנות ספריי אוויר דחוס (ניתן לקנות בכל חנות אלקטרוניקה) ולהשתמש בו. מומלץ לקנות מברשת קטנה בעלת שיער עדין שלא נתלש בשביל לנקות אבק שנדבק, מברג (לפתיחת המארז).

תהליך ניקוי אבק מהמחשב:

1. כבו את המחשב שלכם ונתקו אותו מהחשמל, נתקו את המקלדת, עכבר, מדפסת, דיסק און קי, מצלמה, סמארטפון וכל מה שמחובר למחשב והשאירו את המחשב ללא שום דבר מחובר אליו.

2. פיתחו את צד המארז של המחשב (הצד שבו רואים את כל החלקי המחשב).

3. כוונו את המפוח החשמלי או את ספריי האוויר הדחוס לכיוון חלקי המחשב והפעילו אותו בזהירות. כעת עברו בעדינות על כל חלקי המחשב השונים והתעקבו על חלקים בהם נמצא ריכוז גדול של אבק, במקומות שהאבק כבר דבוק עברו עם המברשת העדינה ושימו לב לכך שהשערות של המברשת אינן נופלות או נשארות על חלקי המחשב (מומלץ לוודא על ידי הפעלת המפוח אחרי הניקוי בעזרת המברשת).

לאחר שסיימתם לנקות את המחשב מאבק סגרו את המארז של המחשב החזירו הכל למקום ותוכלו להמשיך לעבוד כרגיל עם מחשב מהיר יותר, נקי יותר ובעל ביצועים טובים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Y4PC טכנאי מחשבים מומחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Y4PC

מאת: Y4PCתוכנה09/12/131190 צפיות
גלישה בסתר היא אפשרות שקיימת בכל סוגי הדפדפנים וכל אחד יכול לגלוש דרכה.

מאת: Y4PCתוכנה03/11/131030 צפיות
שחזור קבצים הוא נושא מאוד רגיש וחשוב מאז שנכנסו לחיינו המחשבים, הסמארטפונים, המצלמות שעובדות עם כרטיסי זיכרון וכו.. מצאנו לנכון לתת לכם דוגמא לתוכנה חינמית מעולה המומחית בשחזור קבצים.

מאת: Y4PCתוכנה29/10/131473 צפיות
בטח חשבתם שבכל פעם שאתם מסירים תוכנה מהמחשב היא נמחקת לצמיתות אז ברוב המקרים טעיתם בתהליך ההוספה/הסרה של תוכנות שמתבצע דרך הווינדוס לא תמיד התוכנות שאנו מוחקים נמחקות לצמיתות מהמחשב.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים נייחים

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185320 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: אשר אלבזמחשבים נייחים07/02/152350 צפיות
ישנם סוגים רבים של כרטיסי זיכרון , יש כאלה בעלי נפח אחסון רב ויש כאלה המכילי פחות מקום , כרטיסים אלו מאחסנים לרוב תמונות מסמכים ואו כל דבר אחר החשוב ללבנו , תקלה בכרטיס הזיכרון תגרום למידע החשוב

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144519 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: ספיר קוסקימחשבים נייחים25/07/128210 צפיות
כל אחד מאתנו יודע שיש לו את המכשיר אליו הוא מחובר כמעט עשרים וארבע שעות ביממה, וכאשר אנו נמצאים בו רצוי לא להתקרב אלינו.

מאת: BA BAמחשבים נייחים21/12/1110127 צפיות
המדריך הסאטירי הבא נכתב כתוצאה מריבוי פניות אלי במטרה שאתקן לאנשים את המחשב וזאת למרות שאינני כבר מתעסק בתחום טכנאי PC אלא יותר אפשר לומר מתנדב בתמיכה טכנית באתר המצוין וואלה פורום תמיכה מחשבים

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118602 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

מאת: ארון לאמב הול תאדמחשבים נייחים20/09/118623 צפיות
מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica