חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע מתנפחים הם הבילוי המומלץ לילדים?

מאת: אליאב יעקבמסיבות28/12/2013813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש לכם ילד או ילדה, העומדים לחגוג בקרוב יום הולדת, ואתם רוצים להעניק להם מתנה שלא ישכחו- חשבו על השכרת מתנפחים. ללא ספק, מדובר באטרקציה המדוברת ביותר בעולם ההפעלות לילדים, שתספק להם שעות רבות של הנאה. מדוע המתנפחים הם אטרקציה כה חמה? על כך במאמר שלפניכם.

עלות מתנפחים

אחת הסיבות החשובות ביותר לפופולאריות של מתנפחים בימינו, היא המחירים הנוחים שלהם. מחירי המתקנים הללו שווים לכל נפש, ומסתכמים בדרך כלל בכמה מאות שקלים בודדים למתקן. אל תשכחו, שמתקן כזה יכול לספק הנאה רבה לילד ולכל החברים והחברות שלו, למשך שעות רבות. כך שמדובר מבחינתכם בדיל שהוא בהחלט משתלם. אם תיקחו כמה מתנפחים, בקשו הנחה, ומן הסתם- גם תקבלו אותה.

תפעול המתקנים

אחד הפלוסים הגדולים ביותר של מתנפחים, הוא התפעול הקל שלהם. כל מתנפח מגיע עם משאבה קומפקטית ייעודית, היכולה לנפח אותו לכדי גודלו המלא בתוך כמה דקות בלבד. אין סיבוך מיותר בהפעלת מתנפחים, וכל אחד יכול לעשות את זה.

גיוון המתקנים

מתקנים מתנפחים מגיעים בשלל צורות וצבעים. ישנם מתקנים ענקיים, כמו טירות ומגדלים, וישנם מתקנים קטנים יותר, כמו מגלשות, רכבים או ליצנים. למעשה, חברת השכרת מתנפחים רצינית תוכל להציע לכם עשרות סוגי מתקנים, בכל גדול ולכל טעם, הן לבנים והן לבנות. חשוב לציין שלא מדובר בבילוי לילדים קטנים בלבד. גם ילדים גדולים עשויים ליהנות מבילוי במתנפחים, ואפילו ילדים בגיל בר מצווה או מעבר לכך.

מקומות להפעלה

מתנפחים ניתנים להפעלה בכל מקום: בבית, בחצר, במרפסת, בבריכה, בגן אירועים ועוד. ישנם מתקנים מתנפחים המיועדים לשימוש בסביבת מים, וישנם כאלו שעדיף להניחם בדשא או בחצר. בצורה כזו, לא משנה באיזה אתר אתם מתכננים לערוך את המסיבה או היום הולדת, תמיד תוכלו למצוא מתקנים מתנפחים שיתאימו לסביבה זו.

חשיבות הבטיחות

שימו לב, כי מומלץ מאוד לשכור מתנפחים רק מחברות או אנשי מקצוע מנוסים, ולא מ"חאפרים". הסיבה היא שרק לאנשי מקצוע מנוסים בתחום יש את כל האישורים הבטיחותיים, כולל אישורים ממהנדס, שהמתנפחים שהם משכירים תקינים ובטוחים לשימוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141163 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14971 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14976 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144984 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141037 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141453 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144806 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193519 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181571 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162266 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162019 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152229 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152022 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144058 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica