חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שנוצץ- זהב

מאת: snunitתכשיטים05/02/20141080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטי זהב מאז ומעולם הצביעו על איכות ועושר, אך כבר אינם נחלתם של עשירים בלבד.
ישנם סוגים, גוונים ועיצובים שונים, איך תבחרי את תכשיט הזהב הנכון עבורך וזה שישתלם עבור הכיס?
מהו זהב ולמי הוא מתאים? זהב היא מתכת שנשמרת לאורך זמן. היא אינה מתכלה, מתחמנת או משחימה, כך שהרכישה שלו כדאית יותר לעומת מתכות אחרות. ישנם מספר גוונים לזהב, זהב צהוב, לבן ורוד ואפילו כחול, כל אחד מהם נראה שונה על הגוף ובקניית תכשיט זהב רצוי לבחור את זה שיחמיא יותר על עור גופך. ישנם שני סוגים של זהב שנחשבים לפופולאריים ביותר; זהב לבן, הנוצץ והבוהק, מעניק מראה יוקרתי למי שעונדת אותו ומתאים לנשים בעלות עור כהה ושזוף. זהב צהוב לעומת זאת, הגוון המסורתי, נחשב לקלאסי וטבעי ומתאים בעיקר לבהירות עור. תכשיטי זהב משובצים יהלומים, כמו טבעות נישואים לדוגמא, עשויים לזהב צהוב, שכן הגוון מבליט את היהלומים.
אם כבר בחרת את סוג הזהב שאת אוהבת ומתאים לך הגיע הזמן לבחור את סוג התכשיט. תכשיטי זהב לרוב בולטים על הגוף בצורה הנכונה ואינם מוגזמים מבחינת העיצוב, כך שהם יכולים להתאים לכל אחת. במידה ואתן לובשות מחשופים, שרשרת עם תליון יכולה לתת ניצוץ למראה שלכן ולהיות מונחת יפה על הגוף. נשים שלובשות חולצות T שאינן בעלות מחשוף, או גולפים יכולות להיות מוחמאות יותר עם עגילי זהב. שימי לב לצבע הזהב וצבע הבגדים שאת נוטה ללבוש, זהב צהוב יבלוט יותר על בגדים כהים מאשר זהב לבן, ולהיפך.
מה לגבי מחיר? מחירים ל תכשיטי זהב יכולים להתחיל בכמה מאות שקלים לזהב או ציפוי זהב. תכשיטים במחיר כזה יהיו בעלי דרגה נמוכה של קראט, על פיו נקבע המחיר. כמובן ששם המותג והעיצוב הכולל של התכשיט גם תופס מקום בעניין המחיר, תכשיט שעוצב אישית ללקוח גם יכול לעלות יותר מתכשיט שנבחר מתוך קולקציה קיימת.
איפה קונים? תכשיטי זהב בצפון, מרכז ודרום הארץ ניתן לרכוש היום בכל חנויות ורשתות התכשיטים, וכמו כן גם אצל צורפים ומעצבי תכשיטים עצמאיים. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנונית שירותי תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת snunit

מאת: snunitספורט וכושר גופני - כללי20/05/141606 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות כי עליהן לדאוג לבריאות העובדים אשר מועסקים בחברה. אחד האמצעים הוא חדרי כושר ופעילות גופנית בחברה עצמה.

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע18/03/14951 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על לימודי הנדסאי חשמל

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148257 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148201 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: snunitתכשיטים06/03/141052 צפיות
טבעות אמצע ועגילי טבעת - קבלי את הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

מאת: snunitתכשיטים06/03/14935 צפיות
החלטתם להציע לה להתחתן? מזל טוב, במאמר הבא תקבלו מספר טיפים חשובים לרכישת הטבעת

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע26/02/141021 צפיות
יש לכם משיכה לעולמות הפיננסיים ואתם מחפשים מקצוע שיוביל אתכם לקריירה בתחום? כדאי לכם להירשם ללימודי ביטוח.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222724 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/205023 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205098 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204945 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174179 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173458 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173460 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica