חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אופיס

מאת: ילדונתקורסים וסדנאות25/02/20141380 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השליטה במערכת אופיס נחשבת היום לאחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור מועמדים המבקשים להשתלב בשוק העבודה. אופיס, או בשמה המקצועי – Microsoft Office – היא חבילת יישומיים משרדית מבית מיקרוסופט אשר חגגה לאחרונה 20 שנים להשקתה.

כיום, כמעט כל מערכת מחשב משרדית, מבוססת על יישומי אופיס השונים. אי לכך, קורס אופיס הוא קורס מקצועי מומלץ ביותר.

אופיס היא מערכת המהווה מטרייה בסיסית לניהול משרד. היא כוללת ניהול מסמכים, עריכת מצגות, דואר אלקטרוני, מעקב אחר נתונים, הפקת דו"חות וכדומה. השליטה במערכת רלבנטית לבעלי מקצועות רבים. החל ממזכירות וכלה במנהלים בכירים. גם אם אין לכם כלל ניסיון בתחום, קורס אופיס מסייע לגשר על פערים טכנולוגיים בזמן קצר.

מה לומדים במסגרת קורס אופיס?
מערכת אופיס כוללת מספר יישומים. ראשית, מעבד התמלילים וורד (Microsoft Word). במהלך קורס אופיס, תלמדו כיצד להשתמש בוורד בכדי לערוך מסמך, איך להדפיס אותו, איך לשלב בו אלמנטים גרפיים (למשל – תמונות או טבלאות), איך לעצב מסמך וכדומה. כמו כן, מערכת אופיס כוללת גם את תוכנת אקסל (Microsoft Excel). זוהי תוכנת גיליון אלקטרוני אשר משמשת למעקב אחר נתונים והוצאת דו"חות סטטיסטיים שונים. הקורס מסייע לכם להכיר את תוכנת אקסל תוך כדי יצירת טבלאות, עריכת טבלאות, עיצוב טבלאות, ביצוע חישובים, סינון נתונים, יצירת תרשימים והפקת דו"חות.

חלק חשוב נוסף בקורס הוא לימוד תוכנת פאוור פוינט (Microsoft Power Point). מדובר בתוכנה להכנת מצגות המהווה חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של משרדים ועסקים. במהלך קורס אופיס תלמדו כיצד ליצור מצגות הכוללות שקפים מגוונים עם טבלאות, תמונות, סרטונים, קישורים, דיאגרמות וכדומה.

לקינוח, איך אפשר בלי דואר אלקטרוני. ובכן, מערכת אופיס כוללת גם את תוכנת אאוטלוק (Microsoft Outlook), תוכנה לדואר אלקטרוני וניהול יומן פגישות. מדובר בכלי חשוב עבור ארגונים וחברות. במהלך הקורס, תלמדו כיצד להשתמש בתוכנה זו בכדי לשלוח דואר אלקטרוני, לקבל דואר אלקטרוני, לנהל את הדואר האלקטרוני בהתאם לנושאים שונים, לקבוע פגישות, לתקשר עם עובדים, לתזכר לקוחות וכדומה.

קהל היעד המגוון של קורס אופיס
קורס אופיס הוא קורס חשוב ביותר עבור עובדים ומועמדים לעבודה אשר אינם שולטים ביישומי מחשב. כיום, כאשר מחשבים מהווים כלי מרכזי בהתנהלותם של ארגונים שונים (כולל תעשיות מסורתיות), השליטה ביישומי אופיס חשובה ביותר. למעשה, עובדים אשר אינם בקיאים בתפעולה של המערכת המשרדית הזו, עלולים להתמודד מול חסמים לא פשוטים.

יתרה מכך, הקורס איננו מיועד לעובדים בלבד. ישנם בעלי עסקים רבים אשר אינם מתמצאים ביישומי אופיס השונים. זהו קורס מקצועי אשר פונה לסטודנטים או צעירים המעוניינים להתקבל למוסדות אקדמיים. הלימודים האקדמיים דורשים מהסטודנטים לעבוד עם מערכת אופיס על יישומיה השונים. לסיכום, ניתן בהחלט לראות כי זהו קורס מקצועי נהדר המתאים לקהל יעד מגוון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194061 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196967 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182451 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151417 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151777 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141825 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141376 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191736 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191705 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172972 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161871 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161724 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161872 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica