חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטייל אישי

מאת: tkidumאופנה02/03/20144324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם אתן רוצות להיות כמו הנשים הללו, אשר נכנסות לאולם, לקניון, למסעדה, למסיבה, לקורס בלימודים ועוד כשהן לבושות בטוב טעם (מה שגורם לכולם להסתכל עליהן), וודאי תשמחו לשמוע שניתן לעשות זאת ואפילו בקלות. אומנם לא כל בחורה נולדה סטייליסטית, אך כל בחורה יכולה בהחלט להתאים לעצמה סטיילינג אישי. סטייליסטית אישית תוכל להתאים לכן את הבגדים המתאימים לכן ביותר, היא תתחשב במבנה הגוף שלכן, תתאים לכן את הצבעים, האקססוריז, הנעליים, האיפור, התיק ועוד. סטייליסטית אישית, תלמד אתכן כיצד להתלבש ותראה לכן שלא צריך להיוולד סטייליסטית. בכדי ללמוד כיצד ליצור סטיילינג אישי, תיפגש הסטייליסטית עם הבחורה במשך שלוש פעמים.

במהלך הפגישה הראשונה, תפגשי עם אותה סטייליסטית אישית לקפה. במהלך הפגישה, תכירו מעט, תבררו מהן החזקות והחולשות של המראה שלך, האם יש צורך בניתוח קוסמטי ומהן הציפיות שלך מהמפגשים. הפגישה השנייה תיערך בבית שלך. במהלך הפגישה הסטייליסטית תתאים לך את הצבעים, תגדירו את מבנה הגוף שלך, תארגנו את הארון, תרכשו בגדים חדשים, תרעננו פריטים שונים ועוד. בצורה זו תוכלי להרכיב מגוון תלבושות. הפגישה השלישית תתקיים בחוץ. באותה פגישה תלכי עם הסטייליסטית לקניות והשלמת מלתחה. באותו היום תלמדי כיצד להתאים לעצמך בגדים, כיצד לבחור בגדים שמחמיאים ונוחים לך, כיצד לשלב אביזרים, בגדים, נעליים ועוד. עם סיום היום הפורה, תחזרי לביתך עם מגוון אפשרויות לבוש.

 

הסטייליסטית תוכל לסייע לך לבנות תדמית אישית. בצורה זו תוכלי לשווק את עצמך (בעבודה, בחיי החברה, בקרב המשפחה, באירועים מכובדים וכו') בצורה הטובה ביותר.  הייעוץ האישי שתקבלי יאפשר לך להבין ולרכוש סטיילינג אישי וכידוע – ידע הוא כוח. ככל שתביני את הנושא תדעי כיצד להתלבש, כיצד לשלב אביזרים, כיצד לסדר את השיער, כיצד להתאים נעליים, תיקים, תכשיטים, בושם ואיך לבחור בצבעים אשר מתאימים לך. כמו כן, תוכלי ללמוד כיצד להתאפר. המאפרת תוכל להגיע אל ביתך, להקשיב לרצונותיך ולהתאים לך את האיפור בצורה המושלמת והמתאימה ביותר לפנייך, עינייך, סוג עורך, גווך עורך ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161508 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153723 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153279 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152545 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152367 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151973 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158256 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162160 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162120 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162088 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152462 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151934 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151922 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/153001 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica