חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק און ליין

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/20147562 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

שיווק אונליין הוא שם המשחק בכל הנוגע אל קידום אתרי עסקים ברשת האינטרנט. למעשה, שיווק אינטרנטי מוכר לכולם בשמות שונים נוספים כגון: seo, ppc, sem. שיווק זה בא לידי ביטוי במספר אופניים, כמו: קידום ברשתות חברתיות (facebook, youtube, google+ twitter וכן הלאה), קידום באופן אורגני (הקידום הנ"ל נעשה בצורות שונות, כמו: אתרי מאמרים, פורומים וכן הלאה) וכמובן גם קידום ממומן.

שיווק אונליין – בחירה בכל החבילה, קידום מהיר יותר

יש כאלו אשר יסתייגו מאמירה זו אבל אכן מדובר על חבילה אשר מספקת את מירב הפעולות הניתנות לעשות במסגרת הרשת הווירטואלית, המשמעות היא שככול שיש יותר נוכחות של חברה מסוימת באיטרנט, הרי שהדבר מוביל ליותר פרסום ובסופו של דבר ליותר פניות (לידים).

עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

חשוב לדעת ולהיזהר מקידום שחור אותו מקדמים רבים משווקים ללקוחות תמים אשר אינם מבינים בתחום, מסתנוורים מהסכום הנמוך אותו מציעים בעלי המקצוע לצד זמן הקידום הקצר המובטח להם. קידום אורגני הינו קידום איטי, כך שאין מה להיבהל אם חברה לקידום אתרים אומרת שההליך יקח לפחות כשלושה חודשים, הדבר אומר שהיא מבצעת קידום אתרים איכותי ולא פחות חשוב מכך - חוקי.

לקריאה בנושאים נוספים בתחום שיווק אונליין/קידום אתרים - קידום אתר - מאמרים


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת uppersite

מאת: uppersiteקידום אתרים15/07/14975 צפיות
האם מדובר על חברה המציעה מחירים אטרקטיביים ואפילו מנסה ללכת לקראת הלקוח? כלומר, האם מדובר על חברת קידום המנסה "לעשות קופה" על חשבון הלקוח באופן שהיא למעשה דוחפת לו שירותים שהוא לאו דווקא זקוק להם?

מאת: uppersiteקידום אתרים10/07/14842 צפיות
שיווק מהסוג הנ"ל נעשה, באופן שאיננו מפתיע מהיותו דיגיטלי, בעזרת מכשור אלקטרוני, כמו לדוגמא: טלפונים סלולריים, מחשבים (אישיים, נידיים ואפילו קונסולות משחקים. הזירות הדיגטליות הללו מאפשרות לחברות קידום אתרים השונות להטמיע את אמצעי השיווק השונים ולמעשה להגיע אל קהלי לקוחות שונים ורלוונטיים.

מאת: uppersiteקידום אתרים30/06/14766 צפיות
"למה?" זו השאלה שבוודאי מעסיקה אותך כרגע - "למה אני צריך בכלל אתר אינטרנט". אנו לא רוצים וגם לא מתכוונים לתת לך סלוגנים מוכרים של – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". אנו רוצים להכניס אותך אל תוך הסיטואציה ומהי כוונתנו? תחזיק חזק , אנחנו מתחילים!

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14950 צפיות
חשוב לנו לציין לפני הכל שכן, קיימת חיה כזו "קידום אתרים באופן עצמאי" אך עם זאת, יש להשתמש ביכולת/אפשרות זו בזהירות רבה ומדוע? ובכן, אמנם קידום אתרים אורגני וממומן מאפשרים אכן לעשות זאת לבד אך אם לא עושים זאת נכון מעבר לעובדה שהדבר יכול לא להיות מועיל – הוא יכול להזיק. מהי הכוונה? מיד נפרט.

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14929 צפיות
אם בעבר היה קשה למצוא חברת קידום או לחילופין אחר בעל מקצוע הנחשב כמומחה לקידום אתרים, הרי שכיום הדבר הרבה יותר פשוט וקל. כמו כן, אמנם המבחר הוא רב הרבה יותר אך הוא טומן בחובו גם בעיה לא פשוטה – כיצד יודעים מי מהמועמדים הרבים לביצוע קידום האתר, הוא אכן מומחה כפי שמעיד על עצמו?

מאת: uppersiteקידום אתרים11/05/14937 צפיות
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות נכנסו אל חיינו בסערה הרשתות החברתיות (כמו למשל: TWITAR, FACEBOOK וכן הלאה) בזכותם ניתן להגיע אל קהל לקוחות פוטנציאליים. חשוב לנהל נכון את הדפים העסקיים על ידי העלאת תכנים מעניינים, עדכוני מבצעים, תמונות של מוצרים וכן הלאה.

מאת: uppersiteבניית אתרים11/05/14922 צפיות
כאשר אדם רוצה לבנות/להקים לעצמו אתר, מדובר על החלטה נכונה ונהדרת מבחינה עסקית שהרי כעת הוא יוכל לפרוץ החוצה אל תודעתם של הגולשים בנושא בו הוא עוסק. עם זאת, השאלה הנשאלת היא: כיצד בונים אתר נכון? האם יש אתר יותר נכון מהאחר ולא פחות חשוב מכך – איך גורמים לגולש להישאר באתר?

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152692 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152050 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152153 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142016 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132059 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

מאת: פזית ספירשיווק רשתי04/03/131774 צפיות
חנות וירטואלית יכולה להעניק לעסק שלכם הצלחה רצינית הרי החשיפה באינטרנט היא גדולה ומידית באמצעות הרשת תוכלו לגרום לעסק שלכם לגדול .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica