חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב זרי פרחים לאירועים

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/20147726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב זרי פרחים לקבלת הפנים - קבלת פני האורחים בכניסה, היא מסורת בכל תרבות. בעלי השמחה עומדים בכניסה לאולם האירועים, ומקבלים את האורחים בחיבוקים, נישוקים, לחיצות ידיים, ברכות ותפיחות כתף, כיאה לאירוע שמהווה ציון דרך חשוב בחיי בעלי השמחה. המוזמנים מתכבדים לא רק בברכות וחיבוקים אלא גם בצילומים ובתמונות עם מארחיהם. כבר בכניסה לאולם, אפשר לראות זרי פרחים וסידורים עשירים ומרהיבים, אשר מהווים תפאורה מושלמת ורקע נפלא לעשרות הצילומים שיצולמו במהלך קבלת הפנים.

כאשר האירוע שלכבודו מתכנסים החוגגים הוא חתונה, בדרך כלל יש שוזרת שמעצבת את חופה באמצעות זרי פרחים וסידורים. לכל מעצב אירועים, מתחיל או מנוסה, עיצוב חופות מהווה אתגר רציני. יש כל כך הרבה נושאים שצריכים לקחת בחשבון כשעוסקים בעיצוב חופה. ראשית, הפרחים צריכים להתאים לשמלת הכלה, לאופי החתונה, וכמובן, חייבים לבדוק אם לכלה או לאחד העומדים מתחת לחופה, אין אלרגיה לסוגי הפרחים שירכיבו את הזרים והסידורים. זה נושא חשוב ביותר, גם אם הוא נשמע משני ולא חשוב. כעיקרון, כשמדובר בעיצוב זרי פרחים לחופות, נהוג להשתמש בפרחים לבנים, עם נגיעות קלות של אדום, ורוד, ירוק או סגול. זוגות שרוצים להשקיע במיוחד בעיצוב החתונה שלהם, ובמיוחד בעיצוב זרי הפרחים בחופה, יכולים אפילו להזמין סידורי פרחים לפי קטלוגים של תמונות מחו"ל. במקרה זה, יתכן ואפילו נדרש להזמין משלוח פרחים מחו"ל לפני האירוע.

עיצוב זרי פרחים וסידורים למרכזי השולחנות - עיצוב זרי פרחים במרכזי השולחנות  הוא נושא חשוב בכל אירוע, בין אם זו חתונה, מסיבת בר/בת מצווה או אירוע עסקי/חברתי. סידור זרי פרחים ססגוניים ומרשימים על השולחנות, מעשירים את מראה השולחן והופכים שולחנות אוכל רגילים לשולחנות מעוצבים ומרשמים כיאה לחשיבות האירוע והאורחים. בחירת סידורי ו/או זרי פרחים צריכה להיעשות בהתאם לגודל השולחן ובהתאם למספר הכיסאות סביבו. השיקולים בעיצוב זרי פרחים באירועים פרטיים שונים מהשיקולים של עיצוב אירועים עסקיים. כאשר באירועים פרטיים הדגש הוא על האווירה המשפחתית בהתאם לסוג האירוע. באירועים עסקיים הדגש בדך כלל הוא על הרושם שזרי הפרחים צריכים ליצור.

לסיכום, בנושא עיצוב זרי פרחים וסידורים מומלץ להיעזר בשירותיה של שוזרת פרחים מדופלמת שתדאג לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוג ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

 



תגיות המאמר: משלוח פרחים, זרי פרחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161601 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161733 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161683 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161405 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161392 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161245 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161062 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152245 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151621 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131753 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132331 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210793 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128424 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים28/05/128367 צפיות
פריסה של ביתנים מודולאריים הינה מורכבת ועבודה הדורשת שילוב של ציוד כללי, במות, מתקני תצוגה, אמצעי תקשורת כמו מערכות הגברה או מחשוב, ואפילו מכשירי פלזמה או מקרני ענק. את אלו מעבירים באמצעות כלים כבדים, או בעזרת במות הרמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica