חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העידן החדש בטכנולוגיה

מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי, הדוגמא הקלאסית לזה האינטרנט שחוגג השנה 25 שנים, היום ניתן למצוא כל פיסת מידע באינטרנט, רק צריך לדעת איך לחפש. אך יחד עם זאת יש לא מעט סכנות הקשורות להתקדמות הטכנולוגית וככל שאנו יותר מתקדמים הסכנות גדלות ומתקדמות.

בדיוק בשל כך קם הצורך למשהו שיגן עלינו מכל הסכנות, ועם השנים החלו לקום חברות שירותי מחשוב לעסקים שמעניקות מגוון של פתרונות מחשוב לעסקים. מה הכוונה?

ידוע שלכל עסק היום יש לפחות מחשב אחד או יותר, במידה ויש יותר ממחשב אחד כבר קיימת רשת מחשבים המחוברים זה לזה באמצעות הרשת כך שכל המידע קיים על גבי הרשת וכל אחד מכל מחשב יכול לעדכן ולשנות את הנתונים. אין ספק הקדמה מהפן הזה בהחלט משדרגת את חיינו, הכול נעשה באותו רגע ומתעדכן אצל כל המחשבים במחוברים באותה רשת, מה שגרום לניצול יעיל של הזמן, מצד שני הסיכונים ברשת הם גדולים, מספיק שעובד אחד סקרן יפתח מייל שבו יש וירוס והוא גרום נזק לכל שאר המחשבים, פה בדיוק נכנסות חברות של שירותי מחשוב, בעזרת הידע שיש להם בכל התחומים הקשורים למחשוב הם יכולים להתאים לכל חברה פתרונות מחשוב שיגנו על העסק שלהם, בכל הקשור לאבטחת מידע, אבטחת המייל, מעקב ובקרה.

חברות אלו בודקות ומערכות מה הסיכונים והבעיות הצפויות להיות לאותו עסק ומאבטחות אותו הן מבחינת תוכנה והן מבחינת חומרה. ובכך מסכלות לא מעט נזקים בטרם יגיעו למערכות העסק.

עסקים רבים אינם מבינים את החשיבות של הגנת העסק מבחינת מחשוב, אך זה אמור טריוויאלי בדיוק כמו מערכות אזעקה שמותקנות בכל עסק. הבעיה היא חוסר המודעות שיש בנושא, ורק כשמאוחר מדי מתעוררים אבל אז ברוב המקרים כבר מאוחר מדיי, הווירוס כבר חדר מחשבים וגרם את הנזק. הנזקים הם לא רק בחדירת הווירוס למחשב, אלא גם בגניבת מידע  של החברה ושל לקוחות, הנזק שיכול להיגרם לעסק קטן או לעסק בכלל הוא עצום ויכול לגרום לפשיטת רגל.

לכן תהיו חכמים והקדימו תרופה למכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141121 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141059 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145242 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147960 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141235 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146778 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146739 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195969 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189177 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183075 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181982 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171679 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171781 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171793 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica