חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל שיטות של הסרת שיער

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/20145240 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי:

הגיע הזמן להתעורר משנת החורף ולהכין את גופנו לקיץ, בחורף מתחת לסוודרים והג'ינסים, אף אחד לא יודע מה מצב השערות שלנו, אבל בקיץ העניין שונה לחלוטין ורובנו משתעבדות לסכין הגילוח, אז כן יש עוד שיטות של הסרת שיער מעבר לגילוח.

גילוח- השיטה הכי קלה מהירה ולא כואבת אך לאורך זמן ההשפעה לא הכי מחמיאה, זיפים דוקרניים, פצעונים וכמובן עידוד בצמיחת שיער חדשה. יחד עם זאת צריך לחזור על הפעולה כל יומיים.

קרם וספריי להסרת שיער- בדומה לפעולת הגילוח הקרם מסיר רק את חלקה העליון של השערה, ללא כאב, ללא פצעים, אבל שוב פועל רק לטווח הקצר וצריך לחזור על הפעולה כל 3-4 ימים.

שעווה- הדרך לעקור את השיער מהשורש, ניתן לעשות זאת בבית (אם יש לך כוח סבל) או אצל קוסמטיקאית אם את מעוניינת להגיע לחלקים יותר אינטימיים בגוף, היתרונות: מחזיק מעמד למשך 3 שבועות, מדלל את צמיחת השיער (לא באופן משמעותי), ניתן לעשות זאת בבית. חסרונות- כואב (עד מאוד כואב), לאורך זמן גורם לוורידים להיות בולטים יותר לעין ולפעמים גורם להופעת פצעים על גבי עור רגיש.

הסרת שיער בעזרת מכונות ביתיות- נותן את אותה תוצאה כמו שעווה עוקר את השערה מהשורש מדובר על מכונות שמעבירים על גבי השיער והן מורטות אותו, עדיין כואב כמו שעווה, בניגוד לשעווה הפעולה יותר איטית, לכן יותר כואב, יש נשים שעם הזמן מתרגלות לכאב, לעומת זאת בניגוד לשעווה חלק משיערות נשברות ושורש השערה נשאר.

הסרת שיער לצמיתות- לייזר, אפילציה והאינפרא , שלושתם טכנולוגיות להסרת שיער לצמיתות, בניגוד לשיטות האחרות מדובר מפעולה שהיא לצמיתות שזה היתרון הגדול. החסרונות- עלות גבוהה, כואב, ולוקח מספר טיפולים עד שמגיעים לתוצאות. את הפעולה הנ"ל יש לבצע רק אצל קוסמטיקאית מוסמכת בעלת המלצות, כי טיפול לא נכון יכול לגרום לצלקות ונזק בלתי הפיך.

 

 

 

 

 

 



תגיות המאמר: קוסמטיקאית, הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141120 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141057 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141164 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147959 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141233 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146777 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146738 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179352 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711427 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610981 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152284 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151885 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151816 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151993 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica