Dם אתה בוודאי מהרהר עם עצמך לא פעם:
"אני עובד קשה", "אני משקיע זמן", "אני משקיע מרץ"
"אני משקיע אפילו הרבה כסף".........
אז למה ככה זה נראה? האם יתכן ואני מפספס משהו?
האם אני לא רואה את הדברים בצורה האובייקטיבית?
תתפלאו - לעיתים הדברים נמצאים ממש לאף שלנו ,רק שאנחנו כל כך עסוקים בשוטף,
כל כך ממהרים "לכבות שריפות",שאנחנו פשוט לא מתפנים לדברים החשובים באמת.
קבל כעת , 4 טיפים ואבני דרך (Milestone) שהם עקרונות הבסיס למינוף העסק שלך:
1. "אני לא יודע". בבקשה- תפסיק לדעת.!
כן . בדיוק! תפסיק לדעת. לעיתים כאשר אתה שם עצמך כידען גדול- אתה חוסם את עצמך
לידע חדש, ולידע נוסף.
אם הייתי רוצה לתת לך עוד 1000 שקל – לא היית מסרב. אבל לקבל עוד ידע? אני?????
מה זה אומר עלי? אולי זה אולי אומר שאני לא ממש טוב?
אל פחד. מעודף ידע עדיין לא קרה כלום.
פשוט : תשאל וקבל תשובה. אם אתה לא יודע – תשתמש. זה יוסיף משהו.
אם אתה יודע – זרוק לפח בלי שירגישו ותתקדם בחיים.
2. תגיד. תתכוון. תעשה.
אחת מאבני הדרך החשובות ביותר, של האנושות בכלל, ושל בעל עסק בפרט:
אם אתה אומר (או חושב...) שאתה רוצה להגדיל את העסק שלך בלקוח אחד חדש בכל חודש.
מי עומד בדרכך? מי מפריע לך (חוץ ממך?)
כן. תמיד יש את מה ש"בוער" ומה ש"דחוף" ומה ש"מוכרחים". תמיד.
עצה קטנה: תחצוב לך זמן ביומן - וזה מוקדש רק, ואך ורק , לנושא הזה.
אנחנו צריכים להיות עם הרגליים איפה שהפה שלנו נמצא.
אם עובד היה מבטיח לך דבר, ולא עומד במילתו – היית כועס עליו. ועליך? מי כועס?
3. לטעות זה מצויין.
לטענתי - מי שלא טועה לא עושה.
מה אתה מעדיף: עובד שטועה או עובד שלא טועה. ברור שלא טועה.
זהו. זו טעות לכשעצמה.
אני מעדיף עובד שכל הזמן פעיל ועושה, ולפעמים - טועה.
העניין הוא שרוב בני האדם מעדיפים לא לטעות, ולכן מעדיפים גם לא לעשות.
אם העובד שלך לא היה עושה – היית מפטר אותו? ואותך? מי יפטר?
לך לעשות!
4. קבע תכנית הצלחה.
הגדר מה היא הצלחה עבורך. הצלחה לא רק בכסף.
הצלחה בכמות לקוחות. הצלחה בכמות מוצרים חדשים שתכניס השנה,
הצלחה בכמות תלונות פחותה משנה שעברה,
וגם הצלחה בתחום הערכי: אני רוצה יותר שקט, אני רוצה להיות בטוח, יותר איכותי.
אין לי ספק כי הצלחה בתחום הערכי – תביא גם את ההצלחה בתחום הכמותי.
בטוח!
ההצלחה הערכית היא הבסיס להצלחה הכמותית!
בהצלחה