חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זרים מתוקים – מתנה נפלאה לכל אירוע

מחפשים להעניק מתנה מקורית ומרהיבה? רוצים להפתיע ולגוון את אהוביכם? כל אחד מאתנו חפץ להעניק לקרוביו מתנה מרגשת ומפתיעה שתשמש אותו לאורך זמן רב ותסב לו עונג. אם אתם מעוניינים להעניק מתנה שהיא טעימה - מצד אחד, ומצד שני – שימושית ויעילה, וודאי תשמחו לשמוע על האפשרות של הענקת זרים מתוקים. זרים אלו מכילים שוקולדים, פרלינים ומיני מתוקים המאוגדים יחד בתוך אגרטל דקורטיבי או זר מעוצב. תוכלו לבחור בין כמה סוגי שוקולדים המכילים טעמים ייחודיים ומעוררי תאבון. הזר הדקורטיבי מסודר בצורה נעימה לעין ודומה מאוד לזר פרחים אמתי!

את המתנה המתוקה תוכלו להעניק בכל אירוע – לקרובכם השוהה בבית החולים, ליולדת טרייה, לבן הזוג לרגל יום הנישואין, לאחד העובדים המצטיינים בחברה כאות הערכה ועוד ועוד. כשאתם בוחרים בזר המתוק מתוק הזה אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא יישאר אדיש.


יתרונות זרים מתוקים

אם אתם מתלבטים בין הזמנת זרים מתוקים לזרים מפרחים רגילים, כדאי לדעת שזרים אלו מכילים בנוסף כמה יתרונות:

ראשית, עמידות זרים מתוקים גבוהה בהרבה מעמידות הזרים הרגילים. זר פרחים רגיל נשמר ברעננותו למשך שבועיים ולאחר זמן קצר – נובל ואינו שמיש עוד. הזר המתוק, לעומת זאת, יכול להישאר למשך תקופה של שלושה חודשים ויותר (כל עוד מתאפקים מלאכול את הממתקים שבו...).

בנוסף, הזר הייחודי מאפשר למקבל המתנה לעשות בו שימוש אף שנים רבות לאחר קבלת המתנה. זאת כיוון שממתקים נשזרים בתוך כלי ייחודי ועמיד היכול לשמש כאגרטל פרחים או כאביזר דקורטיבי בסלון הבית.

בשונה מהזר הרגיל, הזר הזה מצליח להפתיע כל פעם מחדש במקוריותו. כל אדם יכול לקנות זר פרחים פשוט, אך הזר המתוק נשאר שנים רבות ומשאיר למקבל טעם טוב בפה.


סלסלת פירות כתחליף למתוקים

בתוך הזר המכיל מיני מתיקה מגוונים לא חייבים לשלב דווקא שוקולד. אם אתם מעדיפים שלא לקנות שוקולד מסיבות בריאותיות או כלכליות, תוכלו לפנק את אהוביכם בשילוב שלל פירות העונה בתוך הזר המתוק. הפירות חתוכים בצורה דקורטיבית ואסתטית במיוחד ומתאימים לכל אירוע ובכל עונה. בין אם אתם בצד המארח ובין אם אתם בצד המתארח, מתנה מתוקה כזו תפתיע ותרענן כל אדם.

לסיכום, הזר הייחודי המתאים לכל אירוע ולכל אדם מציע שדרוג משמעותי לזר הפרחים הרגיל מבחינת המקוריות האסתטיות והטעם.

 



תגיות המאמר: זרים מתוקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171833 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171262 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171870 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171715 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172157 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171821 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175625 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205342 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205267 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205561 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205650 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195964 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196173 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183113 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica