חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך הופכים את ילד יום ההולדת לכוכב המסיבה?

מאת: כרמית סהרשיווק באינטרנט21/05/2014102580 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

9 דרכים להפוך את ילדכם לכוכב יום ההולדת

יום ההולדת של הילד הגיע, ואנו רוצים לגרום לו להרגיש אקסטרהמיוחד. נכון, מסיבת יום ההולדת עליה עמלנו בשבועות האחרונים היא במיוחדבשבילו, אבל לפעמים, בזמן שאנו טרודים בסידורים האחרונים של יום המסיבה -קישוט הבית, הגשת האוכל, קבלת האורחים ושיחת תיאום ציפיות עם המפעיל, ילדיום ההולדת עצמו נדחק לפינה קטנה במחשבותינו.  איך נוכל לוודא כי ילד יוםההולדת יהיה באור הזרקורים מתחילת מסיבת יום הולדתו, ויישאר שם עד סופה?רעיונות וטיפים במאמר זה.
1. תנו לילד לבחור את נושא יום ההולדת
העצמת הילד יכולה להתחיל הרבה לפני יום ההולדת, כבר עם בחירת נושא המסיבה.ברגע שאפשרתם לילדכם לבחור את הנושא האהוב עליו, הוא ירגיש שמתחשבים בוובהעדפותיו, שמתכננים את יום ההולדת שהוא בעצמו בחר, ועושים זאת במיוחדעבורו.

2. הכניסו את ילדכם להזמנה
צלמו את ילדכם ועצבו את ההזמנה סביבו. אם בחרתם בנושא, הלבישואותו בתחפושת לפי נושא יום ההולדת, והוסיפו את פרטי יום ההולדת. רעיונותנוספים להזמנות מקוריות תוכלו לקרוא במאמר הזמנות ליום הולדת.


3. מתגו - זה כל ההבדל
לקישוטי המסיבה הסטנדרטיים הוסיפו קישוטים עם מיתוג אישי,אביזרים למסיבות,הכוללים את שם הילד, גיל יום ההולדת ועוד פרטים כלבבכם. למשל, בעיצובהשולחן, הוסיפו ליד המאכלים תוויות מזון עם שם הילד וגילו, לצד שם המאכלהמוגש. משני צידי השולחן הניחו תמונות דקורטיביות בהתאם לנושא המסיבה עםשם, גיל ו/או תמונת ילדכם. החליפו את תוויות בקבוקי השתייה הסטנדרטייםבתוויות מותאמות אישית עם שם הילד. נעצו בקאפקייקס, בורקסים ופינגרפוד נוסףקישוטים עם שם הילד וגילו. אתם מוזמנים להוריד חבקים לבקבוקים, תוויותמזון, תמונות דקורטיביות וקישוטי קאפקייקס לפני נושא בקטגוריית החינמי שלנו.


4. בדלו את ילדכם מהאחרים
אם החלטתם ללכת על מסיבת נושא, הלבישו את ילדכם בתחפושת מותאמתנושא: חליפה, כובע וחרב של פיראט לקפטן יום ההולדת; שמלה, כתר ושרביטלנסיכת יום ההולדת ועוד. גם אם החלטתם לאבזר את כל הילדים בפריטים הקשוריםלמסיבה, דאגו תמיד כי ילדכם יאובזר קצת אחרת מהשאר. ביום הולדת פיות,לדוגמא, וודאו כי לבתכם יהיו כנפיים בצבע אחר משאר הבנות. אם הכנתם לכלהמוזמנים כתר אבירים, ביום הולדת אבירים, הכינו לאביר יום ההולדת כתר גבוהומקושט יותר משל האחרים וכיו"ב.


5. השקיעו בכיסא יום הולדת
מדובר בפריט שרובנו לא נוהגים להשקיע בו, מקסימום תולים עליו כמה בלונים צבעוניים.בהחלט יש מקום לשפר את מראה כיסא יום ההולדת, למקמו במקום בולט בחללהמסיבה, ולהושיב את הילד עליו במהלך הארוחה, טקס העוגה ועוד. איך משדרגים?ניתן להכין שרשרת דגלים מנייר, עם שמו של הילד (כל דגל נושא אות אחרת),ולתלות על הכיסא. לצפות את הכסא בבד צבעוני, ולקשור סביבו סרט צבעוני תואם.

 

6. העניקו לילדכם סמכויות מיוחדות ביומו הגדול
כבר בתחילת ההפעלה, בשלב סיפור המסגרת, רצוי להבהיר למוזמניםכי בנכם או בתכם הם קפטן הספינה, ראש מסדר האבירים, הכבאי הראשי, נסיכתהטירה, הפרימה בלרינה וכיו"ב. מתוך כך, שמורה לו הזכות הבלעדית לפתוח כלמשחק או פעילות, לבחור את הקבוצות המתחרות, לחלק את הפרסים ולנהל חלקמהפעילויות. ובקיצור – הוא הקובע! זהו, לדעתי, הסעיף שמעצים יותר מכל אתילד יום ההולדת.   

7. הכינו פעילות מיוחדת הקשורה לילד יום ההולדת
הכינו פעילות במסגרתה הילד נמצא במרכז. זה יכול להיות חידוןטריוויה נושא פרסים עם פרטים שהחברים יודעים על הילד (הצעצוע האהוב עליו?החבר הכי טוב? הסדרה שהוא הכי אוהב? גיבור העל שהוא מעריץ?); פאזל של שם אותמונת הילד להרכבה; תחרות שירי יום הולדת לנסיכת יום ההולדת, ועוד.

8. הקדישו זמן לטקס העוגה
טקס העוגה לא פעם נערך ממש בסוף המסיבה, כשהאורחים כבר עם רגלאחת בחוץ. מומלץ להקדים את הטקס ב- 15-20 דקות, ולהקדיש לו מעט זמן. זהוהטקס (בהא-הידיעה) בו ילדכם נמצא במרכז, וכל העיניים נשואות אליו. כשאתםמביאים את העוגה עם הנרות הדולקים שירו לו מספר שירים. לאחר כיבוי הנרות,ברכו אותו (הציעו גם לקורבי משפחה ו/או חבריו לברכו) והרימו אותו על הכיסא.רק בסיומו של כל הטקס, חלקו את העוגה. כי מיד לאחר שמוגשת עוגת יוםההולדת, נוטים האורחים להתפזר.


9. לוו את ילדכם בחלק האהוב עליו: פתיחת המתנות
זה קורה אומנם כבר בסוף יום ההולדת, ברוב המקרים לאחר שמרביתהאורחים כבר עזבו, אבל עדיין אפשר לנצל את הרגע האחרון והאינטימי הזהלהעצים את ילדכם ולתת לו את התחושה שהוא במרכז העיניינים. הניחו את כלהמתנות שקיבל בערימה, וצפו בו פותח בהתלהבות את המתנות בזו אחר זו. קראוביחד איתו את כרטיסי הברכה, התעניינו איזו מתנה הכי אהב, ועזרו לו לסדראותן בחדרו. וכעת, כשהוא ישן בשלווה במיטתו, זיכרו גם להעצים את רוחכם, בעתשאתם צועדים בחשש לעבר הבלאגן הגדול שנותר במטבח...

*  *  **חנות האינטרנט Party in a Box משווקת מגוון רחב של ציודואביזרים לימי הולדת ומסיבות נושא: כלים חד פעמיים, קישוטים מרהיבים,אביזרי הפעלה, פרסים, מוצרי עוגות וקאפקייקס ועוד.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כרמית סהר

מאת: כרמית סהרשיווק באינטרנט21/05/141255 צפיות
אז איך מתכננים יום הולדת שנה? את מי מזמינים? מה יהיה בתוכנית האומנותית? תשובות לשאלות אלה על קצה המזלג במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213562 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184498 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162434 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163295 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica