חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוטרייד בית השקעות:

מאת: דניאל seoפיסול12/06/20145745 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מבין הפועלים בשוק ההון יודעים שקיימת השפעה ישירה בין סביבת המסחר ובין מצב רוחו ומצבו הנפשי של הסוחר או מנהל התיקים לבין ביצוע העולות בשטח ואיכות ביצוע פעולות של מסחר כמו קניה ומכירה בזמן אמת או זמן תגובה מספיק טוב שיסייע להנפיק עבור מנוהל התיק רווחים ועבור בית ההשקעות גיוס לקוחות נוספים וצבירת מוניטין.. תתארו לכם עולם שבו ההשפעות הפסיכולוגיות השונות לא היו משפיעות על איכות ביצוע הפעולות בתיק וזמן התגובה היה הרבה יותר מהיר.. או שבקצור- תתארו לכם איך היה ניראה מסחר שבו רק הנתונים המספריים היו אלו שמשפיעים על תפעולו של התיק? סביר להניח שרבים מכם היו מצליחים להרוויח הרבה יותר משהיו רגילים עד כה..

כל התהיות הללו הן מחשבות אמיתיות שאיתן היה מתעסק אביב טלמור שהוא ממייסדי יוטרייד בית השקעות. מייסד בית ההשקעות יוטרייד האמין כי הסוחרים המקצועיים ומנהל ההשקעות שמטפל בתיק שלכם הם בעלי השפעה מאוד קריטית על איכות ניהול התיק באופן כללי. יוטרייד בית השקעות מבוסס על מודל מאוד פשוט- מייסדיו פיתחו מודל אלגוריתמי ומסחר אוטומטי שמסיעים להחליף באופן מלא את הסוחר האנושי שהיה מבצע עבורכם פעולות של מכירה וקניה שהייתם מבקשים ממנו.

המודל של יוטרייד בית השקעות מבוסס על מערכת אלגו טריידינג שלמעשה לא תלויה בכלל בגורמי סביבה אנושיים ופיזיים שעשויים להשפיע על עצם ביצוע פעולות שלכאורה אמורות להיות פשוטות למדי עבור הסוחר הממוצע.  נהוג לומר שסוחרים ומנהלי תיקים גוזרים קופון גדול מאוד בסוף החודש שמגיעים מדמי ניהול גבוהים בעקבות ה"סיכון" הרב והלחץ התמידי שמלווים את עבודתם השוטפת, אך יוטרייד בית השקעות מפעיל מחשבי על חכמים שיודעים לעשות עבור לקוחות החברה את העבודה האמינה והמקצועית ביותר ובעקבות כך ששיטת האלגו טריידינג פועלת בבסיסה על פעולות של מסחר אוטומטי וממוחשב, אין צורך במספר גבוה של מנהלי תיקים וסוחרים שמשכורתם הינה נגזרת ישירה של דמי הניהול שאתם משלמים.. במילים אחרות- יוטרייד בית השקעות יקחו מכם הרבה פחות דמי ניהול ויעניקו לכם רמת מסחר הרבה יותר מקצועית ואיכותית.

יוטרייד בית השקעות הינה החלוצה בתחום האלגו טריידינג בישראל ומאז כניסתה למגרש המשחקים של עולם המסחר, היא מבצעת שיתופי פעולה רבים עם חברות פיננסיות בסדר גודל עולמי ובנקים מובילים במשק.

 



תגיות המאמר: יוטרייד, אביב טלמור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196152 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191339 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161457 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161906 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162154 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162260 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162099 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא פיסול

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162260 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148657 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: גיל שושיפיסול04/12/138354 צפיות
כפי שוודאי הבנתם כבר. במדינת ישראל של 2012 הדרך הכי טובה לישון בשקט כשמדובר על ביטוחי בריאות הוא באמצעות

מאת: גיל שושיפיסול03/12/138409 צפיות
ביטוח תאונות אישות הוא מוצר שאמור לספק לכם הגנה מיטבית בסיטואציות שונות כאלו שעשויות לקרות לכם במהלך

מאת: אהודפיסול02/12/138558 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: גיל שושיפיסול30/11/138485 צפיות
חברת שטראוס מים נולדה לאחר שקונצרן שטראוס החליט על רכישת מפעל תמי 4 מידי קיבוץ הלה, השילוב בין הידע הגדול

מאת: גיל שושיפיסול26/11/138160 צפיות
ההלוואה הראשונה אותה נזכיר לכם היא הלוואה מהירה עד סכום של 50,000 ש"ח . אם אתם נחשבים מבחינת הבנק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica