חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על מיתוג מודרני

הכל על מיתוג מודרני

השימוש באתרי אינטרנט לטובת שיווק מוצרים, שירותים וחברות הוא חלק בלתי נפרד מענף הפרסום המודרני. אתרי אינטרנט הם המקום בו גולשים מחפשים אחר מידע ומבצעים השוואות. המטרה של שיווק באינטרנט היא להביא לידי ביטוי את הערך המוסף של מוצרים ושירותים, להרחיב את קהל הלקוחות החדשים ולתרום גם בשימור לקוחות קיימים. יחד עם זאת, לא תמיד קל לבצע את השיווק בצורה נכונה ועל פי דרישות קהל היעד.

השלב הראשון במיתוג מודרני הוא הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות. יש להבין מה מעניין את קהל היעד, מה טווח הגילאים שלו, כיצד הוא בוחר לבלות, מה הוא מחפש ובאילו מחירים הוא מוכן לרכוש כל מוצר או שירות. תהליך האפיון של אסטרטגיית שיווק הוא בעל חשיבות משמעותית עבור הצלחת החברה. בתהליך האפיון משקללים את כל הנתונים על קהל היעד, ומתחשבים גם בממצאים מהשטח. אפיון נמשך מספר שבועות לפחות והוא כולל התייעצות עם אנשי מקצוע ומומחים.

מה הקשר בין אינטרנט לבין אפליקציות?

השלב השני במיתוג הוא פיתוח אפליקציה ושיווקה בחנויות האפליקציות המתאימות. אף תהליך שיווק אינו שלם ללא התאמת אתר למובייל או פיתוח אפליקציות ייעודיות. שיווק אפליקציות המייצגות מוצר או שירות מתבצע בהתאם לאופי המוצר ולמסר אותו מעוניינים להעביר אל קהל היעד. יש אפליקציות המתמקדות בשירותי תוכן ומדיה, לעומת אפליקציות אחרות שהתפקיד שלהן הוא להניע את הלקוח לפעולה. אפליקציה יכולה להסתנכרן עם המסרים השיווקיים באתר האינטרנט והיא יכולה גם להציע גישה שונה לחלוטין.

לסיכום, אין דרך חד משמעית לקבוע כיצד מתבצע תהליך שיווק מודרני אולם מאוד כדאי להבין את המאפיינים הייחודיים שלו. עסק שאינו עורך את ההתאמות הנדרשות לצרכים של קהל היעד עלול להישאר מאחור. שיווק באמצעות אתרי אינטרנט ופיתוח אפליקציות ייעודיות הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של המוצר או השירות. רק באמצעות השקעה באפיקים הללו ניתן להתחרות בחברות בינלאומיות ולהשיג רווחים גבוהים. בנוסף, מאוד חשוב לבצע את כל מהלכי השיווק בצורה אחידה ותוך שימוש בכלים מקצועיים של גורמים המכירים את התחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211707 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211501 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213635 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211791 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211192 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213876 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214005 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162031 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161925 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161657 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143405 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142692 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138363 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

מאת: מאיה אהרונוביץטכנולוגיות חדשות26/11/138211 צפיות
בשנים האחרונות התפתח סוג חדש של מדפסות שמתאימות לשימוש המודרני שלנו באמצעי מחשוב. מאמר זה מפרט בקצרה את היתרונות והחסרונות של טכנולוגיה חדישה זו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica