חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוב אני צריך לקחת הלוואה מהבנק

מאת: חדוה יוסףעסקים - כללי06/07/2014932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש משהו מרגיז ומתסכל יותר מכל הוא הצורך לקחת הלוואות אחרי שבכל התקופה עבדנו קשה, התאמצנו, מכרנו, אבל תכלס בשטח, בשורת הרווח והפסד, אין מזומנים וצריך לקחת הלוואה.

אין יותר מתסכל ונורא שלאחר מאמץ שבו השקענו בחשיבה יצירתית, במציאת שווקים חדשים ואפילו השגנו לקוחות חדשים ומבטיחים, עדיין חשבון הבנק לא מבשר טובות.

מצד אחד יש תחושה של ריטואל קבוע, של לרדוף אחרי הזנב של עצמנו.

מתאמצים ולא ממש מצליחים ויש צורך לחמצן מהבנק שלא תמיד מהווה חמצן אמיתי בסופו של דבר.

עצם העובדה שצריך לקחת הלוואה ושוב לעמוד בלחצים להחזיר אותה היא רק פן אחד של העניין. הפן השני היא תחושה של חוסר האונים שבעצם אומרת –

אין לי שליטה בעסק!


אני לא באמת יודע מה קורה מבחינה כספית
אני עושה הכל אבל תכלס העסק לא מייצר מזומנים.

תודו! זה מתסכל.

אז מה עושים?

המצב משול לעולם הרפואה. 

כאשר החולה מרגיש לא טוב אז הרופא נותן תרופה –
האם הבעיה נפתרה? לא. אבל החולה מרגיש טוב עד שהבעיה תצוף שוב.


אבל קיימת גישה אחרת ברפואה, שמאוד מקובלת היום והיא טיפול בסימפטום. מהו הסימפטום? הוא הגורם שהביא למצב שבגללו צריך לקחת הלוואות. אם לא נזהה את הסימפטום ונטפל בו נבקר את מחלקת הלוואות של הבנק כל חודשיים שלושה.

אז מה התוכנית?
לזהות מה גורם ל"זלילת הכספים מהעסק". מה גורם לכך שהעסק לא מייצר מזומנים.

המענה יכול להיות בכמה תחומים:

האם ישנן הוצאות גדולות בעסק שהתרגלנו אליהן אבל הן לא תורמות לעסק כמו: שטח גדול שכור שלא ממש צריך, כח אדם רב שלא מנוצל וגורם לאבטלה סמויה, בזבוז אדיר של חשמל וסולר ועוד

או אולי - אנחנו מוכרים במחירים נמוכים מדי וכל מוצר שאנו מוכרים בפועל מוציא כסף במקום להכניס כסף.

רק לאחר בדיקה מעמיקה של הפעילות העסקית ניתן לראות מהי הפעילות אשר לא תורמת לעסק ואותה לשפר

בהצלחה !

 



תגיות המאמר: עסק, רווח, הלוואה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חדוה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חדוה יוסף

מאת: חדוה יוסףעסקים משפחתיים14/04/131789 צפיות
אנשים צעירים שואלים את עצמם האם להצטרף לעסק המשפחתי שבבעלות המשפחה או לבחור במקום עבודה אחר. העסק מציע בטחון כלכלי ופריבילגיות מחד אבל באותה מידה יכול לבלבל את זהותם, את הגדרת מקומם, לגבי מי שהם ומה שהם רוצים לעשות. במאמר זה אדון בנקודות מבט בנושא.

מאת: חדוה יוסףעסקים משפחתיים14/04/131773 צפיות
בעל עסק משפחתי ירצה להעביר את העסק שייסד ועמל להצלחתו לבני הדור הבא במשפחה, אך המציאות מוכיחה כי לא תמיד זהו הצעד הנבון לעשות. עסק משפחתי נתפס לרוב כמקור לגיבוש משפחתי וכמקור פרנסה לכל בני המשפחה אך במצבים מסוימים שווה לשקול את מכירתו.

מאת: חדוה יוסףעסקים משפחתיים14/04/131833 צפיות
מייסד של עסק משפחתי צריך להיות מודע למאפייני אישיותו, כדי להפחית את החיכוך עם דור ההמשך ולטובת הצלחת העסק. במאמר זה אציג את טיפוסי המייסדים האופיינים וכיצד אלו "תורמים" להעברת העסק לדור הבא.

מאת: חדוה יוסףעסקים משפחתיים11/04/131884 צפיות
פער הדורות בעסקים בכלל ובעסקים משפחתיים בפרט מקשה על העבודה המשותפת ולעיתים מאיים לסוגרו. אז כיצד מגשרים על הפערים ומצליחים לעבוד יחד.

מאת: חדוה יוסףעסקים משפחתיים11/04/131651 צפיות
עסק משפחתי מכיל בחובו שני אלמנטים חשובים בחייו של כל אדם: משפחה ופרנסה. לפני שמקימים עסק שכזה יחד כדאי לקחת בחשבון מספר שיקוליים הכרחיים לפני הביצוע.

מאת: חדוה יוסףניהול11/04/131337 צפיות
האם כל עסק צריך יועץ עסקי. לדעתי לא. אך בכל זאת ישנם מצבים בהם כדאי להכניס יועץ לעסק לפני שיהיה מאוחר מדי. השאלה – מתי כדאי לעשות זאת?

מאת: חדוה יוסףניהול11/04/131211 צפיות
תהליך קבלת החלטות נשמע לעיתים כנושא כבד ובעל חשיבות רבה בחיינו, אך אם נעצור לרגע ונבחן את הנושא, הרי שנגלה שאנו מבצעים בכל יום עשרות, אם לא מאות, החלטות קטנות וחשובות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231852 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222752 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221869 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221940 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222091 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221954 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221554 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica