חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם בית דפוס הוא עם עתיד בעידן הדיגיטלי?

מאת: לי דקלתעשייה07/09/2014940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים, הן בכדי ליצור מידע והן בכדי לצרוך אותו. בתוך כל המהפכה הזו עולה השאלה היכן נמצא המקום של בתי הדפוס. האם בית דפוס יכול לתפקד בעידן הדיגיטלי? האם עוד יש מקום לתוצרים שלו? האם אכן העולם הדיגיטלי החליף לחלוטין את העולם של בית דפוס? או שבעצם - עוד יש מקום לתוצרי הדפוס בעולם, ולמרות השינוי הדיגיטלי, הדפוס לא יעלם אלא יקרה לו תהליך אחר? בואו ונביט רגע להווה ונבין את העתיד.

על מקומו של בית הדפוס

? מוצרים ללא תחליף - ראשית, יש לזוכר שיש מוצרים שונים אשר מופקים בתוך בית דפוס, שאין להם שום תחליף בעולם הדיגיטלי. כך למשל כרטיסי ביקור שאנשים נושאים בארנקם, הזמנות ששולחים לאנשים לאירועים, עלונים שאנו מחלקים בכנסים שונים ואפילו עלונים שיווקיים ששמים בתיבת הדואר היכן שאנשים גרים - כל אלו עדיין ללא תחליף, והם יישארו אתנו עוד זמן רב.

? העדפות של אנשים - יש לזכור שבחלק מהמקרים, יש תוצרים שמופקים בתוך בית דפוס, ובמקביל יש להם גם מקבילה דיגיטלית, אך נראה שאנשים שומרים אמונים לדפוס. במיוחד הדבר נכון בכל מה שנוגע לספרים - שם נראה כי ההעדפה היא עדיין לספר המודפס, וגם אם יש תנועה לכיוון הדיגיטלי, הרי שהקצב שלה איטי או קבוע.

ויש גם מקום מיוחד

יש כמובן מקרים שבהם המוצר הדיגיטלי בהחלט הפך להיות הרוב - כמו למשל צריכת העיתונים שעברה בעיקר לדיגיטל, אך עדיין, יש ביקוש לעיתונים מודפסים, ובתי הדפוס, גם אם הקטינו את הפעילות שלהם - עדיין פעילים בהחלט בתחום, ולכן גם תחום זה, גם אם הוקטן - ממש לא נעלם.

 



תגיות המאמר: דפוס, בתי דפוס, בית דפוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13991 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/121096 צפיות
כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך! על כך תקראו בכתבה שלפניכם

מאת: לי דקלבית חכם05/02/121180 צפיות
הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/121298 צפיות
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/111480 צפיות
בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111292 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111225 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22976 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211216 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211159 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191780 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181824 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181320 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175306 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica