חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים לוועדי עובדים

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/20142618 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרשו לי לגזול כמה דקות מזמנכם ולשכנע אתכם ששירה בציבור היא תכנית מתאימה ומשתלמת ביותר לאירוע שלכם.

אז בואו נודה לרגע שאירוע הוא סוג של נקודת ציון בחיים של כולנו, גם אם יום הולדת, גם אם אירוע חברה, אירוע לוועד עובדים,, בר/ת מצווה, גם אם יום נישואין,

בואו נודה גם שכל אירוע כרוך בתכנוון לא פשוט וכמובן בהוצאה כספית.

בכל אירוע ישנו פרמטר התקציב, וברור שהיום הכל עולה כסף, ולא מעט, התחושה היא שיש צורך למלא את ספוקו שלבעל האירוע, המנהלים ואף את האורחים.

שימו לב, שירה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע, ולא משנה איזה.. החיפוש שלכם אחר תכנית, רעיון, הפתעה, יביא אתכם לכך שתבינו ששירה בציבור ביום הולדת למשל, ממש תעשה לכם את האירוע.

ישנן לא מעטסיבות המעידות על כך שזמרת שירה בציבור מקצועית, בעלת נסיון מבינה ויודעת מה "צריך " הארוע שלכם, ויודעת איך לבנות את ערב שירה בציבור כך שכולם ישתתפו בשירה ובריקודים, ויהיה אירוע שמח עד הגג.

אז בואו ננסה להבין מעט יותר מהו ערב שירה בציבור, ומדוע שירה בציבור הינה תכנית אוליטמטיבית לכל ארוע..

מה באמת קורה בערב שירה בציבור ?

ואיך זמרת ומנחה שירה בציבור טובה, בעלת אנרגיות, בעלת כשרון, כריזמה ונסיון בארגון שירה בציבור, הופכת אותנו לסוג של שבויים ברשתה, וכך כולנו נכנסים לאווירה ולשימחה בלתי נלאית במשך ערב שלם.

בראש ובראשונה המודל של שירה בציבור היום, הוא איננו אותו מודל של ערבי שירה בציבור אשר היו מתנהלים בעבר, ערב שירה בציבור כיום הינו סוג של מסיבה עברית, הכוללת שירים נמכל התקופות, וכוללת גם שירים ים תיכוניים.

בעצם בכל אירוע ואירוע מתנהלת זמרת שירה בציבור קצת אחרת, וזאת בהתאם לאירוע עצמו, לגילאים, לבקשות הלקוח וכו'.

בערב שירה בו כל האורחים בגילאים 60 פלוס, לא אשיר את אותם שירים אשר אשיר בערב שירה בצבור בו ישנם גם צעירים רבים, באירוע שירה בציבור בו ישנם הרבה צעירים לא אשתף את הקהל בריקודי טנגו, פסדובלה למשל.

ערבי שירה בציבור מאפשרים לנו למעשה לשתף אנשים רבים צעירים ומבוגרים בשירה ובריקודים

למעשה ערבי שירה בציבור מאפשרים לי לעשות שמח לאנשים רבים ולשתף אותם בכל שירי ארץ ישראל היפים. ובאמת מי יכול היה לחשוב על כך שערבי שירה בציבור ממש ייכנסו לכל אירוע ואירוע.

אף אחד לא יודע בדיוק מה יהיה באירוע, כמה פעילות והשתתפות מצד הקהל בשירה באמת תהיה, אבל אני ודעת בוודאות, שכל אחד וכל אחת מהאורחים יוכל יהיה למצוא לפחות כמה שירים שאוהב מאוד ואותם אף ירצה לשיר מאוד.

בערב שירה בציבור אנחנו ממלאים בצורה מצויינת את כל האירוע, לשירה בציבור כל היתרונות הדרושים על מנת ליצור אירוע מוצלח. המצגת של השירים תוכל להכיל בתוכה גם תמונות של חוגג האירוע למשל, בנוסףניתן אפילו לייצר כמה סירטונים מרגשים ולהכנסם למצגת, בין השירים, למצגת בערב שרה בציבור ישנן יתרונות ואפשרויות ואותה אנו לוקחים כיתרון נוסף.

אז כמה זמן לקח לכם להחליט ששירה בציבור תתאים לכם, גם אם מדובר באירוע ממש קטן ? הסיכוי להצלחה של שירה בציבור בכל אירוע הוא גבוה ביותר, שירה בציבור במהותה מפעילה אנשים וגורמת להם לשיר, פעולה המביאה אותם לאיזושהי פתיחות וכמובן שימחה.

אנשים רבים בארץ כבר הודו וסיפרו על אירועי שירה בציבור אשר נכחו בהם ונחשבו להצלחה.

המצגת אשר עליה מוקרנים כל השירים בערב שכזה, מאפשרות לכם לקרוא את המילים בקלות רבה, אתם יכולים לבחור שירים לפי שם השיר, לפי שם זמר או זמרת, לפי כותב, וכמובן לשיר סולו או עם כולם.

המצגת מאפשרת לכם לעקוב אחר כל המים וכל התמונות היפיפיות אשר מתלוות לשירים. ערבי שירה בציבור יחזקו את התשוקה שלכם לשיר, ואולי לערוך אירוע שירה בציבור נוסף, הרי מה מעודד אותנו בסופו של דבר ? ההנאה, השימחה והפירגון אשר קיבלנו מהאורחים לאחר מכן.

ומאחר ושירה בציבור מייצרת את כל אלה, ותוצאות טובות, אנחנו כמובן נשתמש בה עוד ועוד, והתמורה לזמן אשר השקענו וכמובן לכסף אשר שילמנו תהיה מלאה !!

אני חוזרת לתפישה הבסיסית שלנו על כך ששירה בציבור מתאימה לאנשים מבוגרים בלבד, ובכן אין הדבר עוד כך, ככל שעברו השנים ובעיקר בשנים האחרונות, נוכחותם של ערבי שירה בציבור, שירי ארץ ישראל בארועים השונים רק גברה והלכה, ותפסה מקום רחב יותר.

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי ערב שירה בציבור, שאלות כמו כמה זמן התכנית ? אילו שירים ? מה עושים אם לא כולם שרים ? ועוד..

שירה בציבור יצרה וסיפקה תשובה עבור רבים אשר מתלבטים מה לעשות בארוע ? חייבים להבין שהמוסיקה באירוע היא המפתח להצלחה,ואם תסתכלו סביבכםתוכלו לראות שבכל אירוע, מכל סוג שהוא, המוסיקה וכמובן האוכל שהוגש, הם אלה שתפסו את החלק החשוב. ככל הנראה זמרת שרה בציבור טובה ומקצועית תספק לכם הרבה מצב-רוח, ותהיה כמובן שווה את ההשקעה שלכם.שלא תבינו לא נכון, השקעה בתכנית טובה, ובבעל מקצוע, שבמקרה זה זוהי זמרת שירה בציבור, אינה חייבת להיות סכום גדול כל-כך, בערבי שירה בציבור שלי, אני מקפידה לעבוד עם הלקוח טרם הארוע, ולעבור איתו על הפרטים החשובים, על הרצונות שלו המיוחדים, ולהיות איתו בקשר כל הזמן, לתכנן ולפעול לשביעות רצונו ולהפוך אותו למרוצה מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204864 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204653 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/141000 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141948 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142142 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141036 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאת: רויטל ל להקות אירועים29/01/147444 צפיות
זה לא מפתיע , שירה בציבור "עושה את העבודה" בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם כחלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193513 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181563 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162255 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162010 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152222 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152014 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144049 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica