חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על נדלן על הירח ואנרגיה גרעינית ב-350 מילים

מאת: שאול בלספיזיקה15/09/20143176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה חברה (לונאר אמבסי) שמוכרת חלקות על הירח מזה שנים ובהצלחה מרובה ,בהנחה שיש תוקף משפטי לחזקה על הנכס שכאמור נמכר עלידי חברה פלונית שעלפי בדיקה שערכתי לא בראה את הירח ... אז בהנחה שיש תוקף כזה , יתכן וזאת השקעה לא רעה בכלל.

מסתבר,שישנה דרך טובה ויעילה יותר באופן משמעותי לחולל אנרגיה גרעינית   ,במקום לגרום לביקוע אטומי כנהוג בכורים היום,לגרום להתכה או חיבור והתלכדות אטומים במקום לבקעם ,תהליך זה  יוצר  אנרגיה  אדירה גם במונחים של אנרגיה גרעינית.

הבעיה,אנרגיה זו מורכבת או כוללת כמויות גדולות של ניוטרונים דבר שהופך אותה קטלנית ,בלתי ניתנת לשליטה וניטור ולא ניתן להפעיל כור שכזה מעבר לשניות ספורות בשל פגיעה בדפנות הכור וגם אז יש צורך להחליף את דפנות הכור מדיי חמש שנים.

מה לזה ונדלן על הירח?   ישנו גז בשם הליום 3 שהוספתו לתהליך מרסנת את הריאקציה לרמה שתהיה נסבלת על המתקן המייצר ותאפשר ייצור בפועל של אנרגית על זו ,אנרגיה שבסופו של דבר תחליף את האנרגיה הגרעינית הקיימת היום ותהיה זולה ונקיה יותר,  הבעיה היא שהליום 3 לא כל כך בנמצא בכדור שלנו אבל על הירח הוא מפוזר בסבבה שלו באין דורש.

מאחר והתכנון ( אם הוא לא בוטל /יבוטל) של נאסא הוא עד 2020  להתחיל כריה על הירח כאשר בנוסף לנאסא חברות פרטיות אחרות שאחת מהן נמצאת ברוסיה ועובדת ממש בימים אלו על פתרונות לוגיסטים לכריית הליום 3, ומאחר ומבחינה לוגיסטית הכריה אפשרית ללא ספק , וכדאית מבחינה כלכלית / אנרגטית ,   מכל בחינה וזווית ,יש להניח ולצפות שכריית הליום 3 על הירח תתרחש בעתיד הקרוב מאוד.      כאמור , בהנחה שיש תוקף כלשהו לחזקה על שטחים שנקנו ואשר יחייבו את נאסא  ו/או כל חברה אחרת לרכישת זכויות כרייה וכיוצא באלה, אין ספק שקניית נדלן ירחי זה לא דבר מופרח כהשקעה לטווח בינוני /ארוך, מה גם שישנם מחצבים רלוונטים נוספים מעבר לאותו הליום 3 .

לסיום מאמר במשקל נוצה זה ,עצה לקונה הפוטנציאלי.

רוב הקונים וישנם לא מעט , מידועני הוליווד ועד לאנשים מן הישוב (לא שלי), חלקם מתייחס לזה  כמתנת יום הולדת מקורית והשאר בצורה רגשית כזו או אחרת אבל אף אחד לדעתי לא מצפה לדיבידנדים בקרוב או בכלל. אז לסיום מאמר במשקל נוצה זה  זה להלן עצתי ,אם החלטתם כבר לקנות נדלן על הירח , תוכלו בתחקיר לא מסובך מידיי למצוא באנטרנט את האזורים הרלוונטיים לפרויקט ולמקד את הרכישות באיזורים אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שאול בלס

מאת: שאול בלסאילוף בעלי חיים15/05/121721 צפיות
אימון סוסים, חשיבות בנית תוכנית מדורגת ואמצעי הגנה בסיסיים לפציעות אופייניות. לפני הכל, רצוי שאימון הסוס ייעשה בהנחיית איש מקצוע, אימון סוסים למיניהו זהו מקצוע עם דיסיפלינות  ברורות בנוסף בניית תכנית אימונים מצריכה בהכרח תכנון בהתאמה של דייטאת הסוס. כפי שציינתי במאמר הקודם מדובר בחיה עדינה במיוחד עם פוטנציאל פגיעות גבוה בכל מקרה כל הנאמר מטה תקף גם לגבי סוסים שאינם בתהליכי אימון (סוסי רכיבה, סוסי בוקרים וכדומה). מטרת המאמר היא לתת מידע בסיסי בנוגע לפגיעות הרגליים השכיחות, זיהויים, מניעתם ודרכי הטיפול בהם.

מאת: שאול בלסאילוף בעלי חיים18/04/122744 צפיות
דברים שחייבים לדעת לפני שקונים סוס

מאת: שאול בלספוליטיקה 06/02/121522 צפיות
פריזמה חברתית לאומית דרך ״שאלת״ רמת הגולן

מאמרים נוספים בנושא פיזיקה

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/196293 צפיות
היקום שלנו נראה מסודר ומתוכנן. בזאת יודה כל אדם שהוא ישר עם עצמו. מי שהוא לא ישר עם עצמו, יאלץ גם הוא להודות בכך, חרף העובדה שלפני התיאוריות הדמיוניות השונות בדבר מוצא היקום והאדם, כל התרבויות האנושיות בעולם האמינו בקיום זה או אחר של תכנון מכוון מאחורי הבריאה, מה שמוכיח כי זוהי המסקנה הראשונה לאור הסדר הנגלה לעינינו.

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/1917371 צפיות
האמת האבסולוטית עליה אנשים מדברים היא למעשה אמת אמוציונאלית, רגשית, אותה הם חשים כברורה ומובנת מאליה. אמת אבסולוטית במובן הרציונאלי והשכלתני של המילה, אינה מוחלטת כלל ועיקר ומטבעה מסוגלת להשתנות, כי היא מוגבלת לטבעו, זכרונו, הכרתו וידיעותיו של האדם.

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/196080 צפיות
במציאות שאנו מכירים, הצרכים של החיים והחיים עצמם מתואמים בהרמוניה שאינה מלמדת על מקרה אלא על יד מכוונת. זהו המפליא באמת! זוהי העובדה המכריחה אותנו לקבל את מציאותו של בורא - חוקי טבע ביקום שהיה אמור להיות באנטרופיה מוחלטת!

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158151 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: חנניה (ננו) כהןפיזיקה09/05/158672 צפיות
בפרק זה תשובות לשאלות: מהו מקור היש-החומר והאנרגיה? האם כמות היש-החומר והאנרגיה סופית או אינסופית? מדוע בכלל ישנה המציאות של יקום? מהו גודלו של החלל הריק ללא היש-החומר והאנרגיה?

מאת: חנניה (ננו) כהןפיזיקה18/04/1516737 צפיות
הפרק מכיל תשובות לשאלות החשובות: מהו למעשה הזמן? האם היתה התחלה לזמן? כיצד הזמן מתנהל ,ומהם המסקנות מרחיקות הלכת והמדהימות שיש לנו להסיק מדרך התנהלותו?

מאת: מעיין סבןפיזיקה16/04/157612 צפיות
1905 לא הייתה עוד שנה בלוח כמו זו שהייתה לפניה וזו שבאה אחריה. לפחות לא אם תשאלו את כל מי שעוסק בפיזיקה ובתחומים הנלווים לה. שנה זו זכתה לכינוי המחייב והמרהיב "שנת הפלאות", Wunderjahr בשפתו הגרמנית של האחראי הישיר לכינוי שדבק בה - אלברט איינשטיין. הייתה זו שנה יוצאת דופן בה פרסם איינשטיין לא פחות מארבעה מאמרים פיזיקליים פורצי דרך, אשר שינו את כל החשיבה ומה שהיה ידוע עד לאותה נקודת זמן בארבעת ענפי הפיזיקה בהם עסקו המאמרים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica