חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נעלי עבודה

מאת: ילדונתצרכנות19/09/20141376 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפקידן של נעליים אינו מסתכם עוד בהגנה על כפות הרגליים מפני פגעי השטח כפי שהיה בעבר.  הפונקציות הנוספות הנלוות נוגעות גם בפרמטרים כדוגמת הגדרת זהות, מעמד וסמל סטאטוס ואף שייכות מגדרית. נעלי עבודה הן אולי הנעליים העומדות בראש הפירמידה שצוינה לעיל, משום שמקומות העבודה נחלקים לסוגים כה רבים, עד כי גם בתוך הנישה הזו מתקיימת הפרדה פנימית של תתי נושאים ומחלקות.

בין נעלי עבודה לאופנה
בגופים ובארגונים גדולים רבים מקובל להחיל קוד לבוש הכולל לעתים מדי עבודה. אם ניקח לדוגמא את צה"ל, הרי שמלבד צבע המדים והכומתות, גם לנעליים מקום של כבוד. למעשה, נעליים צבאיות הן נעלי עבודה לכל דבר, המותאמות להליכה ממושכת בשטח, ולהגנה על רגלי החיילים. עם זאת, גם הנעליים הן חלק בלתי נפרד מן הזהות הצה"לית והשייכות הגדודית, כאשר ה"נעליים האדומות" המזוהות עם חיל הצנחנים אף זכו לאזכורים בשירים,והקנו להן סיבות לגאוות יחידה נפרדת בפני עצמה.

בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו. אותן נעלי עבודה צבאיות היוו השראה לעולם האופנה, ששחרר חיקויים של הסגנון המגושם של הנעליים לאו דווקא במתכונתם המאובקת.

סעיף נעלי בטיחות
ישנם אף גופים פרטיים וארגונים ציבוריים שמקצים סעיף מיוחד עבור נעלי עבודה, כהוצאה מקובלת שמכוסה על ידי המעביד. בגדי עבודה המסופקים על ידי המעסיק מותאמים לסביבת העבודה ולדרישותיה הייחודיות, לעתים מטעמי בטיחות ולעתים כנגזרת של גיבוש חברתי פנים ארגוני. נעלי עבודה הן חלק כמעט בלתי נפרד מן המכלול, המשלימים את ההגנה על בריאותו של העובד, קיום הוראות בטיחות ושמירה על גופו.

כל סוג של עיסוק מחייב נעל עבודה מסוג אחר: על עובדי הבניין ולעוסקים בשיפוצים להגן על רגליהם מפני מכשירים כבדים העלולים לפגוע בהם בטעות, מפני חלקים חדים המאפיינים את סביבת העבודה, ולא פחות חשוב- להגן על העובדים מפני החלקה באתר. נעלי עבודה אופייניות לסוג עבודה שכזה הן גבוהות בדרך כלל, ששרוכים מהדקים את האחיזה ברגל והסוליה שלהן היא נוקשה ומונעת החלקה.

בסוג עבודה כגון אירוח או מלונאות, נעלי עבודה הן לא רק חלק מקוד הלבוש המחייב אלגנטיות בסיסית וייצוגיות המשלב מכלול של אלמנטים המשמשים להגנה על העובד, אלא גם בעלות היבט אורטופדי המאפשר הליכה רבה ועמידה ממושכת על הרגליים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194061 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196967 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182451 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151417 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151777 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141825 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתבריאות השן24/08/141251 צפיות
בניגוד להשתלת איברים אחרים, השתלות שיניים היא אולי הפעולה המזכירה ביותר את תהליך השתילה הבוטני.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214293 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204431 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205335 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194187 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193415 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182929 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica