חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העולם מתקדם האומנם?

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/20143080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

למה בדיוק אני מתכוונת? ההתפתחות האמיתית אינה יכולה להתקיים בקרב ההמונים כאשר היא באה לידי ביטוי ברובד הטכנולוגי והפיזי בלבד אלא גם ברובד הרוחני, המנטאלי, המחשבתי. החינוך נשאר אותו דבר, מלמדים אותנו דברים שכנראה לא נשתשמש בהם בחיים שלנו לעולם והם גם לא יתרמו להצלחה אישית, כלכלית או זוגית בחיינו.

רוב האנשים חיים בעידן המודרני שהוא הפך להיות עולם של עיוורים ובורים. מי שמנהל אותנו זאת התעשייה והתאגידים הגדולים שרק מקבלים מכך רווח והאנשים הפשוטים אומנם מסתובבים עם מכשירי סלולר הכי מתקדמים אבל אינם מודעים ליכולות שלהם, לאפשרויות והזדמנויות כלכליות שקיימות בעולם, שהם יכולים לחיות בשפע, שהם יכולים לעבוד מספר שעות וליהנות מחופש כלכלי, הם ממשיכים לחיות באותה חשיבה שהייתה קיימת מלפני 100-150 שנה.

אם כך, במה בדיוק התקדמו אם עדיין 95% מהאנשים לא נהנים מהחיים שלהם, חיים חיי מתח ולחץ, מתוסכלים ואינם מממשים את עצמם? האם תכניות ריאליטי ומשחקים בפייסבוק הם אלו שיוציאו אותם מהמקום שבו הם נמצאים? כמובן שלא! פייסבוק, אח הגדול, תכניות בידור כאלה ואחרות הן ממש כמו סיגריה לאדם העצבני שמחפש משהו מיידי שירגיע אותו. זה כמו כדור נגד כאב ראש שמטפל בסימפטום אבל לא באמת פותר את הבעיה של מה שגורם לכאב ראש.

אנשים מעדיפים לברוח לסיפוקים מידיים מן הסוג הזה כי אינם מקבלים סיפוק אחר שזה להתחבר לייעוד האישי שלהם, לממש את מי שהם באמת. ומי מלמד אותנו דברים אלו? בבתי ספר רק מרחיקים אותנו מהמהות האותנטית שלנו. אם אתה לא יושב כמו תלמיד טוב בשיעור כי הוא פשוט לא מעניין אותך אז יש לך בעיה של קשב וריכוז. מסתכלים עלינו על בני אדם כאילו כולנו אותו דבר, כולנו חושבים אותו דבר ומתעניינם באותם דברים.

הרי אף אחד לא באמת שואל אותנו מה מעניין אותנו ומה כיף לנו ללמוד. לא פלא שרוב האנשים לא אוהבים ללמוד כי כבר בגיל צעיר מלמדים אותנו כמה זה לא כיף ללמוד, יוצרים אסוציאציה לא נכונה שקשורה ללימודים ואז עוד באים בטענות נגד הילדים. ולמה שנלמד את כל המקצועות שיש בבית ספר אם זה באמת אבל באמת לא מעניין אותנו ומה שכן מעניין אותנו זה כדורגל, שירה משחק או לעשות עסקים או כל דבר אחר?

אומנם העולם מתקדם ומתפתח טכנולוגית אבל עדיין לא הגענו לרמת ההבנה שכל אדם בא לעולם הזה עם תפקיד מסוים וחינוך פורמאלי מקבע אותנו ורוצה ליצור מאיתנו מכונות או רובוטים מהלכים שמבולבלים ולא יודעים מה לעשות עם עצמם. איך זה ייתכן שבני נוער בגיל 12-13 היום מעשנים סיגריה? או מקיימים יחסי מין? לא, זה לא רק השפעה של התקשורת ושל הוטלוויזיה. זה גם נובע מכך שאין תקשורת אמיתית עם הילדים היום, אף אחד לא באמת מתעניין בהם ושואל אותם מה מעניין אותם אלא הולכים מה שנוח ומתאים להורים ולמערכות החינוך.

המצליחנים הגדולים לא למדו בבית ספר או סיימו אוניברסיטאות, הרוב לא. אז האם זה אומר שהצלחה שלי תלויה בלימודים? ברור שלו. אותם המצליחנים מספיק חכמים ואמיתיים להקשיב ללב וללכת אחרי מה שמעניין ומרגש אותם. מאז שאנחנו קטנים מוציאים מאיתנו את האישיות ויוצרים מאיתנו מכונות שכולנו עשוים מאותו דגם. תסתכלו על האנשים בעולם – הם כמו מכונות קמים בבוקר, הולכים לעבודה, חוזרים הביתה, טלוויזיה, קצת משפחה אם יש עוד כוח בשבילהם.

אה נכון, יש דגמים משופרים של המכונות – אלו שמגיעים למשרות של מנהלים שמרוויחים כסף ומחזיקים חזק בעמדות ותפקיד אבל עמוק בפנים מתוסכלים וחיים חיי סטרס ומתח וחוסר הגשמה. כמה שנים עוד זה יימשך? האם גם הילדים שלכם יחיו בעולם שמתקדם אבל נשאר 1000 שנים אחורה בהתקדמות השכלית, המחשבתית, המנטאלית?

העולם דורש שינוי אמיתי עבור הילדים שלנו ועבור הדורות הבאים. שינוי זה יכולים לעשות רק אנחנו מכך שנתחיל את השינוי בתוך עצמנו ונוכל להעביר את החשיבה האחרת והמקדמת לילדים שלנו, לדורות הבאים. ככל שיהיו יותר ויותר אשנים שלוקחים את עצמם בידיים ומשקיעים את הכסף ואת הזמן בהתפתחות האישית, הרוחנית שלהם, לומדים את עצמם ואת החוקים שעלפיהם העולם שלנו עובד, המקום שלנו – העולם בו אנחנו חיים – לאט לאט יהפוך למקום טוב יותר עבורנו ועבור הדורות הבאים.

אם מאמר זה דיבר אליכם וסקרן אתכם והייתם רוצים להיות בין האנשים שעושים שינוי קודם כל בתוך עצמם ויוצאים מחוץ לתכנות המסורתית שיוצרת מאיתנו רובוטים אתם פשוט תהיו בסדנה הקרובה שאני מקיימת ב 29.10. תוכלו לקבל את כל הפרטים לגבי הסנדה כאן בקישור:

http://www.dianabenzvi.com/secret-evening-round-2

דיאנה בן צבי

מנטורית להצלחה והגשמה אישית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151468 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151399 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151767 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151515 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151435 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141854 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון עסקי30/09/141209 צפיות
אם תסתכלו על החיים של כל האנשים המצליחים, אנשים שמגשימים את עצמם, מקימים עסקים גדולים, מובילים חיי תשוקה, מימוש, עושים את מה שהם אוהבים ומנהלים חיים שלהם כאשר הם אחראיים עליהם, ניתן לזהות 7 מפתחות שהם קיימים אצל כל אחד ואחד מהם. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות זהות ולייצר הצלחה מבחינה אישית ועסקית אז קחו 7 מפתחות אלו ותהפכו אתם לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193043 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153236 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153055 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153415 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142250 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143109 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך19/08/143274 צפיות
כולנו שואפים להצליח, להיות במקום טוב יותר, לחיות איכות חיים טובה יותר, לקבל יותר, להשיג יותר, לתקשר יותר טוב עם הסביבה, עם בן או בת זוג, ליצור חיי מימוש והגשמה. כולנו רוצים כך אבל רק בודדים אכן עושים את זה באמת - בודדים הם לו שאכן מצליחים, שחיים באושר ובעושר, נהנים מהשפע, יש להם מספיק זמן למשפחה, לפיתוח הזוגיות והיחסים, בודדים הם אלו שחיים חיי מימוש והגשמה, עושים את מה שהם אוהבים, נהנים מהעשייה הזו, קמים בבוקר עם אנרגיה מטורפת, מוכנים להתחיל יום חדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica