חפש מאמרים:
שלום אורח
29.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תופעת המסיון בדאלאס טקסס היא בראש הסדר היומי של רבני הקהילות היהודיות במקום.

מאת: safabruraדתות09/12/20091688 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מהמרכזים הגדולים בעולם מהם פועל המיסיון הנוצרי נמצא בדאלאס טקסס. מליוני נוצרים אוונגליסטים חיים שם, כשאחד מעיקרי אמונתם, שכאשר היהודים יקבלו על עצמם את ישו כאלוהים, תבוא הגאולה - לשיטתם. הם גם מאמינים ש"אחרית הימים" הוא מושג שנמצא ממש מעבר לפינה. הם טוענים שישו עומד להופיע באחרית הימים בפעם השניה על מנת שהיהודים יקבלו אותו. הטענות המגוחכות האלו גורמות למיסיון הנוצרי לפעול במלוא המרץ לנצר יהודים. בדאלאס חיים המון יהודים ובתוכם ישראלים צעירים רבים שיורדים לאמריקה במטרה להרוויח כסף לטיולים וכיוצא בזאת. הם מהווים מטרה נוחה לפעילות המיסיון.

הבלבול הוא גדול. הקהילות המסיונריות מורכבות לעיתים קרובות מיהודים ונוצרים, מניצולי שואה שהקימו כנסייה  עם ספרי תורה (!!!) ושמאמינים, לצערנו, שישו הוא  אלוהים. לא תמיד אפשר  להבין כאשר נכנסים למבנה של בית כנסת שבית הכנסת הוא כנסייה... אגב השיטה של הבילבול מעוגנת בשורשי התאולוגיה הנוצרית כאשר פאולוס בעצמו מכריז "ליהודים נדמתי כיהודי...", ואכן, יש המון ישראלים שמחפשים את הפינה היהודית החמה שלהם דווקא בניכר, רחוק מבית אבא, אולי על מנת להקל מהבדידות בחו"ל, ומגיעים לאותם מקומות מתעתעים.

   אם המודעות בארץ ישראל היא נמוכה לפעילות המיסיונרית, הרי ששם רבני הקהילות מתמודדים איתה מידי יום ביומו. לבתי הכנסת מגיעים צעירים ישראלים שבחורות מסיונריות נשלחות על מנת ללכוד את נשמתם על מנת להתייעץ עם הרבנים, ישראלים שבת זוגם הלא יהודית מתעניינת ביהדותו של בעלה, נוצרים שמעוניינים לקבל על עצמם את עול המצוות או לפחות את שבע מצוות בני נוח ותופעה מעניינת - אלפי נוצרים ממוצא דרום אמריקאי שטוענים שהם צאצאי  האנוסים ומבקשים להתגייר. גם להם צריך "להוציא את ישו מהראש" כפי שמכנה זאת הרב רונן מדאלאס. 

באתר "שפה ברורה" הרב דניאל עשור מראיין שני רבני קהילות בדאלאס (להורדה) והסיפורים מרתקים. אגב, המסיון הנוצרי פועל בארץ ופועל חזק באמצעות קרנות נוצריות כמו "הקרן לידידות ישראלית - נוצרית" או בקיצור "הקרן לידידות", קהילות נוצריות - יהודיות רבות שעוסקות בהפצת תכנים ובפירסום. על פי ההלכה היהודית אסור לקבל כספים מאירגונים אלו וזאת מאותה הסיבה שהם נותנים את המימון: הם מעוניינים להעביר על דת בצורה נעימה ומשתלמת, והתורה אוסרת על הנאה מכסף שניתן על ידי עובדי עבודה זרה על מנת שלא יעברו יהודים על דתם ויעבדו אלוהי עץ ואבן. במקרה הזה - צלם של אדם זכר, וזהו שיתוף גמור של חומר עם האלוקים - כידוע.

להורדת הראיון עם רבני דאלאס

http://www.safabrura.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=39683

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת safabrura

מאת: safabruraאקטואליה09/12/091617 צפיות
בשנים האחרונות גוברת התופעה של המיסיון הנוצרי המנסה לשנות את החברה היהודית לחברה שמאמינה בישו ובנצרות. ההוראות לכך מגיעות "מגבוה" מראשי הכנסיות האוונגליסטיות והבפטיסטיות. בחוד החנית של המסיון פועלת כת (על כל סממניה השליליים ככת) שההשתייכות אליה מסוכנת מכל הבחינות. הם נחשבים ל"בעייתיים" מבחינת הצבא בשל עידוד ה"הזיות" שהם מעודדים ("ישו דיבר איתי" "השטן מנסה לומר לי מה לעשות") ומשתמשים בשיטות לא לגיטימיות להפצת אמונתם. מעט הסברה יהודית לעצירת התופעה רק תועיל.

מאת: safabruraדתות08/12/092177 צפיות
שנאה ומלחמות מאפיינות את סוף האלף הששי - התקופה בה אנו נמצאים היום. מחלוקות רבהות בעולם מתרכזות סביב העם היהודי. העם שמקשר בין אלוקים ואדם נרדף ושנוא. מדוע? כיצד ניתן לשנות את פני הדברים? לקראת האלף השביעי - זמן התגלות האמת האלוקית - יש צורך בהסברה כלל עולמית של האוניברסליות של היהדות.

מאת: safabruraדתות08/12/092183 צפיות
הוא היה כומר בצבא ארה"ב, מנהיג קהילה פרוטסטנטית בארה"ב ולאחר מכן בגרמניה. הוא נשא לאשה בת למשפחה נוצרית פרוטסטנטית שאביה היה כומר ראשי בהמבורג. אז איך משם הוא הגיע למסקנה שעליו להתגייר ולחיות כיהודי?

מאמרים נוספים בנושא דתות

מאת: דודישדתות02/05/182471 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאת: אבי בכרדתות19/12/173116 צפיות
האסלאם תמך גם בכל מה שקשור לקידום מעמדה של האישה ובשוויונה המוחלט אל מול הגבר, מה קרה אם כך? מה השתבש? מדוע מעמדה של האישה הורע עד כדי הפיכתה עם השנים ל"חפץ" והשפלתה ונחיתותה ברוב מדינות האסלאם?

מאת: יובל ברדתות23/05/171836 צפיות
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מזוזה אז כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המזוזה המתאימה לכם

מאת: ברסלב מאירדתות09/06/167448 צפיות
ואלו המכונים נוער נושר נוער בסיכון, שבבניקים , פצועים , חוזרים ב... והנה חלק גדול מהם נושרים מכוח גודל הלחץ , בעיקר לחץ הלימודי שמפעילים עליהם. שהרבה פעמים הוא מעל ומעבר ליכולתם. חלק אחר נושר משום תחושת בדידות ואפסיות וחוסר חום ואהבה - לפעמים מצד ההורים, לפעמים מצד המלמדים, וק"ו כשהדבר מכל הצדדים. חלק אחר נושר מחוסר מסגרת מתאימה, דהיינו שההורים דחפו אותם בישיבה שלא מתאימה להם, מצד הרמה הלימודית, ובפרט בדור שלנו שהרבה מאד נערים הם ילדים טובים ונפלאים, אלא שסובלים שלא באשמתם מחוסר קשב וריכוז..

מאת: ברסלב מאירדתות21/01/162446 צפיות
פרשת השבוע בשלח | לעמוד במבחנים של החיים, כל אחד עובר נסיונות בין עני בין עשיר בין בפרנסה בין בחינוך הילדים כל אחד נתקע במהלך החיים וכשהם נתקעים לא יודע מה לעשות... אז איך מצליחים במבחן ? איך עוברים את הנסיונות ? בכלל איך חיים את החיים ? ראש ישיבת ברסלב מאיר יאיר לכם כמה נקודות למחשבה והתחזקות על פי דעת רבי נחמן מ- ברסלב...

מאת: רוני הכהןדתות02/06/152818 צפיות
למרות כל הקדמה שמביאה שפע של ספרי יהדות אל פתח דלתינו, לאנשים דתיים רבים אין אינטרנט בבית מטעמי שמירה עח צניעות והישמרות מטומאה שקיימת לרוב ברחבי האינטרנט. יהודים רבים עדיין מעדיפים ללמוד ולקרוא מספרים של תלמוד ומשנה או ספרי הגות ומחשבה בצורה המסורתית, ולא מול מחשב.

מאת: ענת אמרדתות12/04/152175 צפיות
במאמר שכאן נעשה לכם סדר עם סידורי קבורה והלוויה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica