חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מטפלים בכאבי גב תחתון

מאת: דניאל מוריץרפואה משלימה29/12/20141506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ממחצית מהאוכלוסייה מעידים כי בשלב מסוים בחייהם הם סבלו מכאבי גב תחתון. הכאבים מפריעים לחיי היום יום ויכולים להיות כאבים זמניים או כרונים. הסיבות לכאבי הגב יכולות להיות שונות כשבאחוז קטן של הכאבים מדובר על פריצת דיסק שלעתים אף דורשת ניתוח. אופן הטיפול בכאב ייקבע לאחר אבחון של מקור הכאב וחומרת המצב.

אבחון

אבחון המקור של כאבי גב תחתון נעשה באמצעות תשאול, בדיקה פיזית ידנית ואמצעי הדמיה כמו צילומי רנטגן, CT ו- MRI. התשאול והבדיקה הפיזית ינסו לאתר את המיקום המדויק של הכאב ולזהות האם יש באזור גם אדמומיות או נפיחות שיכולות להעיד על מצבים דלקתיים. המטרה של האבחון הפיזי היא להחליט האם יש לשלוח את המטופל לבדיקות נוספות ואלו. בדיקות המעבדה השונות יוכלו להצביע על פגיעות במבנה השלד כמו תזוזה או פריצה של הדיסק. בהתאם לאבחון של מקור הבעיה ורמת החומרה שלה ניתן יהיה לקבוע דרכי טיפול והאם מספיק לבצע שינוי באורח החיים או שיש לבצע הליך התערבותי ניתוחי.

שינוי באורח החיים

כאבי גב תחתון הם לא מחלה אלא תופעה אשר הולכת ומעסיקה יותר ויותר אנשים בשל אורח החיים המערבי. ישיבה ממושכת על כיסאות עבודה מול המחשב ומיעוט בפעילות גופנית אלו הגורמים העיקריים ליצירת הבעיה. גורמים נוספים המובילים לכאבים יכולים להיות פציעות, הריונות, עודף משקל ועבודה פיזית. ברוב הפעמים שינוי באורח החיים יוביל להטבה משמעותית בכאב. לאחר אבחון ראשוני יוכל הרופא להמליץ למטופל על פעילויות לשיפור הכאב כמו למשל הליכה, שחיה, הפניה לפיזיותרפיה ויכול להיות שהרופא ימליץ על שילוב נטילת משכחי כאבים.

הליך ניתוחי

כאבי גב תחתון שאינם מטופלים נוטים להחמרה. ההליך הניתוחי יעיל כמעט בכל המקרים ודורש מהמטופל להגיע לאשפוז של עד יממה. לאחר הניתוח ניתן לחזור בהדרגה לפעילות פיזית ומומלץ לשלב פעילויות משקמות כמו פיזיותרפיה, שחיה או פעולות כושר אחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162691 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162801 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152702 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152536 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153411 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152167 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151474 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213940 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201556 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201469 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201355 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191647 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181652 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica