חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודות בקר הגנה תלת פאזי פתרונות טכנולוגיים

מאת: איציק יוסףתעשייה08/01/201510796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאפיין חשמל יקר, אתה בהליכי תכנון חשמל מבנה ללקוח שלך? דאג להתקין בקר מתח תלת פאזי או חד פאזי או הגנה במתח ישר בלוח החשמל. בקר הגנה תלת פאזי, או בקר הגנה חד פאזי במידה וזהו החשמל בבית, דואג לשמור על המכשור החשמלי בבית ב- 100% מהמקרים. כשם שכאשר קונים מחשב נייד או מצלמה שהם מכשירי DC – יש להם שנאי שמאפשר את חיבורם ל 230V A.C ללא סכנה שהם יישרפו, כך כאשר מכניסים הבייתה מכשיר חשמלי מכל סוג – עליו להיות מוגן על ידי בקר מתח תלת פאזי וחד פאזי הגנה לנחשולי מתח Broyce Control. מפני מה הבקר מגן, וכיצד הוא מאריך אורך חיים של ציוד קצה ? מהן הסכנות שאנו חושפים אליהן שלא במודע את המכשירים?

בקר מתח תלת פאזי BROYCE CONTROL

מכשירים ציוד קצה ותאורה שמוגן לנחשולי מתח

נחשול מתח קורה כמה שיותר קרוב לחברת חשמל. בבית, במפעל ובכל מקום אחר - הכי קרוב לנו לחברת חשמל זה לוח החשמל, ומשום כך חשוב להתקין את הבקר על הכניסה בלוח החשמל.  בכך, יגן הבקר על ציוד הקצה ויאריך את אורך החיים של המוצרים.


בקר מתח תלת פאזי מאריך את אורך החיים של המוצרים במפעל, ובבית  הוא מתאים בכל עומס יתר. בקר חכם אשר יכול לדעת לזהות במכשיר חוסר אפס וכן לזהות עליות, ירידות וייצוב מתח + טימר סדר וחוסר פאזה מתאים לבית, למפעל לתאורה, לאולם, לתעשייה, למכונות וכד'. המוצר מותאם לעבודה בתנאים של רשת החשמל  בישראל.

כוח עליון – נדרשת מערכת הגנת ברקים

קיימים בתים ישנים שרמת האיפוס שלהם לא טובה ובתים חדשים בהם יש הארקת יסוד ברמה הנדרשת. כיצד, ביום יום אנו מחברים מכשירי זרם ישר לרשת החשמל A.C? עם שנאי המבצע טרנספורמציה. האם חשבתם פעם מהו הפרש המתחים בין אותו מכשיר חשמלי סטנדרטי D.C לבין ברק שפוגע בבית? רמז: הרבה יותר גדול מאשר בשגרה. לשמחתכם, בישראל נרשמו מקרים מעטים ביותר של פגיעת ברק מגיע בעוצמה גבוה במהירות ומתח גבוה, ולכן סטטיסטית זה נדיר בהרבה מאשר צריכת אנרגיה עודפת. בכדי להשקיט עוד יותר את מצפונכם, חשוב לציין כי בקר הגנה תלת פאזי Broyce Control מספק גם הגנת ברקים. עם זרם-נחשול מקסימלי 5kA, וזמן תגובה 25ns אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוגנים.

הבית המאופיין הוא בניה קלה? צריף? קראוון? בררו אם יש קו אפס

בשונה מבתי הבטון שבדרך כלל מוארקים, לא בכל מבנה נייד יש בהכרח הארקה: חשודים במיוחד הם מבנים הנתמכים על עמודים, ללא חיבור ישיר לאדמה. במידה ואכן אין קו אפס, חשוב מאד להתקין גם בקר סדר וחוסר פאזה Broyce Control או בחשמל זמני אשר מונע מכם להפעיל מכשירים ללא פאזה או חוסר אפס שציוד קצה ללא אפס יכול לקבל 400VAC.

בפתרונות טכנולוגים דואגים לאפיין למהנדס יועץ את הדגם המתאים לתנאים בישראל ולמקום הדרוש קיימים בקר הגנה למתח חד פאזי \בקר הגנה למתח תלת פאזי

17/5mm DIN, מתקבל מידע על גבי מסך המעיד על מחסור במתח באחת הפאזות, על תוצאות בדיקת חוסר אפס\פאזה, וכן על זיהוי חוסר סדר, אבדן פאזה, ואבדן אפס. זרם בזמן גילוי: 8A. ניתן לחבר את הבקר למגען או לסליל עבודה בנוסף למודל. סוג נורת החיווי: LED.

פתרונות טכלונוגיים

צרו עמנו קשר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151511 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510585 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151576 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510242 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159625 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154177 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/152014 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22976 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211216 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211159 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191780 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181824 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181320 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175306 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica