חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור כספים ששייכים לי

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/20152517 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו מבלים חלק ניכר מזמננו במהלך החיים בעבודה ודאגות פיננסיות, אנו עושים מאמצים לצמצם בהוצאות מיותרות ולחסוך כספים בקפדנות לקראת מטרות שונות. אף על פי כן, ישנם לא מעט מקרים בהם אנו מוותרים על כספים המגיעים לנו על פי חוק. כמה פעמים ויתרנו ואפשרנו לבנק או לחברת הסלולר לחייב אותנו בעמלות שלא לצורך? כמה פעמים לא התעקשנו לחזור אל הסופרמרקט השכונתי גם כאשר גילינו טעות בחשבון או מוצר פגום שנמכר לנו?

בכדי לנצל טוב יותר את המשאבים הפיננסיים העומדים לרשותנו עלינו בסך הכול ללמוד להתנהל בצורה מסודרת יותר, עלינו ללמוד כיצד לנהל נכון את הזמן שלנו ולעמוד על הזכויות שלנו. משרד האוצר פרסם כי ישנו סכום כולל של מיליארדי שקלים המוחזק בקופות של חברות הביטוח ובבנקים ללא דורש. אלו הם סכומי כסף נשכחים, בעלי הכספים אינם מודעים לקיומם או מתקשים למצוא את הזמן לפנות אל החברות בכדי לדרוש אותם. כאן בדיוק אנו נכנסים לתמונה ומציעים שירותי איתור כספים בשיחת טלפון אחת.

יותר מידע בפחות זמן

כיום, המשאב היקר ביותר שלנו הוא הזמן, אנו מתרוצצים ממקום ומקום ומסיימים את היום בתחושה של החמצה. הסוד לניהול נכון של הזמן טמון ביכולת לזהות את אותם רגעים בהם עליכם לפנות אל אנשי מקצוע. שירותי איתור כספים יסייעו לכם לקבל דוח מפורט המונה את כל כספי החיסכון והפנסיה העומדים לרשותכם. בעזרת הדוח תצליחו לנהל נכונה את הכספים שלכם, לקבל החלטות נכונות ולתכנן נכונה את המשאבים העומדים לרשותכם.

תוך איתור כספים מקצועיים ניתן לאתר גם כספים הנמצאים בבעלות של בני משפחה מבוגרים יותר או כספים להם אתם זכאים מתוקף היותכם יורשים. אנו נסייע לכם גם באיתור החזרים להם אתם זכאים ברשויות מס הכנסה והביטוח הלאומי.

 



תגיות המאמר: איתור כספים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211707 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211500 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213633 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211787 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211191 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213873 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214000 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/181503 צפיות
מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172201 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172327 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162419 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162749 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162186 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהחזרי מס15/09/142696 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על אופן ההחזקות של בעלי המניות, חברות ההחזקות וחברות העסקים בע"מ. בנוסף תוכלו לקרוא גם על תכנון המס שלהם ולקבל המלצה לייעוץ במשרדינו...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica