חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפיון במפעלים באמצעות סנסורים, גששי קרבה, סיבים ומגברים

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/20152881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה חשמלאי מוסמך, קניין, מנהל אחזקה המאפיין מפעלים ובתי דפוס גדולים, המידע כאן יכול להיות מועיל ביותר. כאשר אתה עורך את רשימת הקניות ללקוח שלך, וודא שיש בה גששי קרבה, סנסורים לתעשייה, וחיישנים להגנה על הציוד האלקטרוני. רשימת קניות מסוג זה תבטיח בהכרח חיסכון בעלויות אנרגיה ללקוח שלך, שליטה בתהליכי הייצור, ייעול תהליכים וכמובן – תשפר את הבטיחות במהלך התקין של העבודה. עבודה עם סנסורים תבטיח פתרונות טכנולוגיים של ממש למפעל של הלקוח הן בתחום הייצור והן בתחום הבטיחות.

גששי קרבה וסנסורים

רכיבים כמו סנסורים Panasonic, SICK, Schneider, Keyence, SUNX, Omron המוצמדיםלמכונות, מכלולים   מכשירים חשמליים, חדרי קירור/בטיחות ,חדרי בתי חולים, ועוד. בתעשייה הרחבה דואגים הרכיבים הללו לבצע גילוי + פעולה נדרשת שהוגדרה מראש בצורה יעילה, אוטמטית ומדויקת. ההתמחות שלנו היא להתאים פתרונות טכנולגיים המבוססים על המודל המתאים למפעל של הלקוח, וליישמו ביעילות במקרה הספציפי שלו.

מדוע גששי קרבה או סנסורים המתווספים לרכיב חשמלי גורמים לו להיות "חכם" יותר?

גם אם אין מדובר במפעל אשר יש לו בית חכם, הוא עדיין יכול להיחשב צעד אחד בדרך הנכונה: עם גששי קרבה SUNX ,OMRON ,Keyence ,SICK ,Schneider המותקנים במפעל ניתן יהיה לשפר את הליך הייצור, וחשוב לא פחות – לעבוד בבטחה, ללא סיכון לכוח האדם או למכשירים שאיתם הוא עובד. התחממות חריגה שלהם חייבת להיות מזוהה בזמן ולהיענות באמצעי מניעה כמו סגירת המכשיר או פתיחתו בעת הצורך . את זה עושים רק גששי קרבה אינדקטיבי או קיבולי, וכן עיניים חשמליות עם משדר שעובד מול מקלט, עין מול רפלקטור, וכן עין החזרה עצמית.

רכיבים אלה שולחים אותות לבקרי לוח החשמל ולמכונה AC\DC\NPN\PNP\NC\NO .קיים גם בקר חד פאזי \בקר למתח ישר\ בקר הגנה תלת פאזי אשר מבצע את תהליך ההגנה ומנתק את השאלטר.

גששי קרבה SUNX וכן סנסורים PANASONICOMRON\KEYNCE\SICE\Schneider\בנויים לעבודה עם מגוון רחב של טמפרטורות, בהתנגדויות שונות, ועל כן נחשבים אטרקטיביים ביחס לשוק ונמצאים במפעלי ייצור ודפוס במכונות במגוון רחב בתעשייה. בחברת פתרונות טכנולוגים ניתן להשיג הכל ביבוא אישי וניתן לקבל יעוץ מקצועי ומהיר חינם.

כיצד ניתן להשיג סנסורים ורכיבים ממגוון החברות וכן בקרי הגנה תלת פאזי באיכות?

יש ליצור קשר עם יועץ פתרונות טכנולוגיים יבוא לתחום החשמל . הוא יוכל לספק עבורך, גששי קרבה, סנסורים, עיניים אלקטרוניות וציוד נוסף ממותגי PANASONIC,,SUNX ,OMRON ,Keyence ,SICK :Schneider בקר הגנה תלת פאזי  ומגוון רכיבים ביבוא לתחום החשמל של החברות.

ALLEN BRADLEY,OMRON ,Keyence,Sunx,panasonic,Schneider,

SIEMENS, Omron, Yaskawa, ,Weidmuller ,RikO,SICK,.ABB,Kone,Fanuc,IFM..

והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים. שליחת האפיון שבנית לו תספיק על מנת ליצר עבורו את פתרון החשמלי המושלם ושביעות רצון של הלקוח אנחנו כאן בשבילכם.

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151511 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510584 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151576 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510241 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159624 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154177 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/152013 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22976 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211216 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211159 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191780 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181824 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181320 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175306 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica