חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקנות חשובות בנוגע לנהיגה בשכרות

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/20152557 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

אין ספק שכל אי ציות לחוקים כמו במקרה זה עשוי להוביל לעונשים ולנהיגה ביד קשה מצד בתי המשפט לתעבורה בישראל. עם זאת, בכל מקרה חשוב מאוד שתיוועצו בטרם כל צעד אותו תעשו לאחר שתואשמו בנהיגה בשכרות עם עו"ד המומחה בדיני התעבורה, כמו למשל עו"ד איתן סגל, על מנת לראות מהם זכויותיכם ולקראת מה אתם עומדים. עם זאת, ישנם מספר חוקים ותקנות אותם מומלץ לכם להכיר גם בטרם תיוועצו עם עורך הדין שלכם, על מנת לדעת טוב יותר מה תוכלו לעשות, אם עוצר אתכם שוטר בגין נהיגה בשכרות. למשל, אם שתיתם אלכוהול ברמה מסוימת, חשוב שתדעו כי ישנה רמה מועטה של אלכוהול בה עדיין תוכלו לנהוג, למרות שזה לא מומלץ, אלא אם כן אתם באחת הקבוצות אליהן ניתן דגש מיוחד, קבוצות שלא יכולות לשתות ולו כמות מזערית, כמו נהגים חדשים, נהגים עד גיל 24 ונהגי משאיות.

דוגמא נוספת שכזו תוכל להיות דוגמא בה תסרבו לבצע את בדיקת הינשוף והמשטרה תבקש מכם כאפשרות חלופית לערוך בדיקת דם או בדיקת שתן. גם ללא ייעוץ של עו"ד איתן סגל, עליכם לדעת שכשיש למשטרה בסיס סביר או אם מדובר בנהג שהיה מעורב בתאונה שכבר נגרמה, זכותה של המשטרה לבצע בדיקות אלה במקום בדיקות הינשוף, ואם תסרבו תוכלו להיות מואשמים בנהיגה בגילופין אף ללא שום בדיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157222 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510995 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151260 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147546 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145781 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145785 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ12/10/146107 צפיות
אחד הדברים המהנים ביותר אותם יש לעשות הוא לרכוב על אופניים. מדובר בתחביב שהפך עם הזמן לאחד הדברים הבולטים ביותר אותם יש לעשות אחר העבודה, כשלעתים אנשים אף מנצלים את סופי השבוע והחופשים שלהם, בנוסף לכל זמן פנוי אחר, על מנת להשתתף בתחרויות ובטיולים משותפים יחד עם רוכבי אופניים אחרים.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182196 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171612 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161655 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152391 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152473 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151969 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: עו"ד גל אביהודדיני תעבורה14/03/148468 צפיות
דיני התעבורה שייכים לתחום המשפט הפלילי. יש מקרים בהם מוטב לנאשם להגיע לעסקת טיעון, אשר עשויה להבטיח לו עונש קל ונזק מינימלי. המאמר מתייחס לתנאים בהם מומלץ לחתור להשגת עסקה כזו, כיצד עורכים אותה באופן מיטבי, ובעיקר, כיצד להעריך מיהו עורך דין תעבורה טוב, אשר ידע לנתח היטב את הנסיבות, לבחור באסטרטגיית הגנה מיטבית, ובמקרה הצורך - ליצור הסדר טיעון שיהיה טוב ללקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica