חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תבחרי תכשיט מנצח

מאת: ravivorתכשיטים16/03/20152267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר בתקופת המקרא נהגו נשים להתקשט בתכשיטים. תכשיט הוא סמל סטטוס, הוא מוסיף חן, משדרג את המראה החיצוני, הוא יכול להבליט יתרונות שהתברכה בהם האישה ולטשטש חסרונות, וענידתו בעיקר נותנת תחושה טובה, של טיפוח והשקעה ב"עצמי" שלנו. אם בא לך לפנק את עצמך בתכשיט חדש, קבלי כמה טיפים לבחירת התכשיט שיקנה לך מראה מושלם.

כך תבחרי שרשרת
לשרשראות, בדיוק כמו לבגדים, יש השפעה ישירה על החזות הכוללת שלך, ורצוי לקחת בחשבון את מידותייך, מבחינת גובה ומשקל, בבחירת השרשרת. כך למשל, אם את מאוד נמוכה ורוצה להוסיף לעצמך כמה סנטימטרים רצוי שתבחרי שרשרת ארוכה יותר. לעומת זאת, אם את מאוד גבוהה, ומעוניינת להסיט את התמקדות הסובבים דווקא בגובה שלך, רצוי לבחור שרשרת קצרצרה יותר, שמגיעה לאזור שמתחת לעצם הבריח. אם את קטנטנה, כדאי לבחור שרשרת עדינה יותר, כזו שלא תיצור מעמס רב מידי על המראה שלך, כפי שעלולה שרשרת מחרוזים גדולים מאוד, למשל, ליצור.

בחירת עגילים בהתאם למבנה הפנים
באמצעות עגילים תוכלי להדגיש את היתרונות שבפנים שלך או לטשטש פגמים. אם יש לך פנים עגולים, רצוי להימנע מקניית עגילי חישוק, שיעצימו את יותר את עגלגלות הפנים. עגילים ארוכים או מרובעים יצרו אשלייה שפנייך מוארכים יותר, ולכן הם פחות מתאימים לנשים בעלות פנים שהם מלכתחילה ארוכים. אישה בעלת פנים בצורת לב, המתאפיינים בסנטר צר וחד באופן משמעותי, תוכל לענוד עגילי נברשת המתרחבים בחלק התחתון שלהם או עגילים מרובעים, שיצרו מראה יותר רחב לסנטר.

בחירת צמידים וטבעות על פי מבנה הגוף
בדומה לשרשראות, גם בחירת צמידים צריכה להיעשות בהתאם למבנה הגוף ועובי הידיים בפרט. אם יש לך מבנה גוף מלא, רצוי לא לבחור צמיד מאסיבי ומגושם, שיוסיף כובד נוסף למראה הכללי. לעומת זאת, צמידים כאלה גם לא יתאימו למי שהיא קטנה במידותיה, היות שהם יוצרים ניגודיות גדולה מידי עם מידות הגוף הקטנות.

אפשר למצוא צמיד בגודל סביר או בינוני, שגם יוסיף קצת חיוניות וחספוס למראה, אך שבעת ובעונה אחת לא ייראה יותר מידי מוזר ואקסטרווגנטי. אם יש לך אצבעות ארוכות ואם את גבוהה, תיטיבי לעשות אם תבחרי טבעת שטוחה וארוכה, שתתכתב יופי עם המראה שלך. אם את רזה במיוחד כדאי לבחור טבעת עדינה, שתדבר באותה שפה עם המידות של הגוף שלך ואם מבנה גופך יותר עגלגל, תכשיט שיש לו יותר נוכחות יתאים יותר לנתונים שלך.

הטיפים באדיבות סלון פאות אתי שוקרון, המציע גם קולקציית תכשיטים יוקרתית.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151944 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151736 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152995 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151102 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151153 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152442 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151657 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222708 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/205009 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205083 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204927 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174176 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173452 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica