חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

4 גאדג'טים שווים לסמארטפון

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/20152538 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נודה באמת. כולנו הפכנו מכורים לסמארטפון. קשה לנו לצאת בלעדיו מהבית, אנחנו בודקים אותו כל דקה וכאשר הוא לא עובד כראוי, הלב שלנו יורד לתחתונים והלב מתחיל לפעום במהירות. עצם היותו של הסמארפטון אביזר כה משמעותי מחייב שגם נשקיע בו, למען נוחות מירבית ואסתטיות גבוהה. קבלו כמה גאדג'טים מדליקים, שאתם חייבים לסמארטפון שלכם.

כפפות מגע לסמארטפון
כפפות מגע הן גאדג'ט מושלם עבור אלו שנוטים לסבול מקור ושלא יוצאים מהבית ללא כפפות בימות החורף הקרים. מאחר שמסכי המגע של המכשירים החכמים קולטים רק את מגע האצבעות שלנו, כאשר אנחנו לובשים כפפות, עלינו להסיר אותן לפני שאנחנו משתמשים בסמארטפון. בימי חורף קפואים, בהם אנחנו מסתובבים בחוץ, הסרת הכפפות ולבישתן שוב ושוב הופכת לפעולה די מעיקה.

מה עושים? קונים כפפות מגע מיוחדות לסמארטפון, שיאפשרו לכם לתפעל את המכשיר גם מבלי להסיר אותן מהידיים. את הכפפות תוכלו למצוא במגוון רחב של צבעים, והן גם לא עולות יותר מכמה עשרות שקלים בודדים.

תושבת מגנט לרכב
מעמד מגנטי לרכב למכשירים חכמים הוא הפתרון האידאלי עבור כל אלה שקשה להם להיגמל מההרגל של דיבור בפלאפון בזמן הנהיגה, אך חוששים בכל זאת מדו"ח. מדובר בתושבת מגנטית חזקה ועמידה, אליה מתחבר המכשיר החכם. עיצובו של המגנט הוא כדורי, מה שמאפשר לכוון את הסמארפטון לזווית הרצויה. המעמד מודבק לאזור הרצוי בקלות באמצעות מדבקה דו צדדית איכותית.

מיני רמקול נייד לסמארטפון
חולים על מוזיקה? לא רוצים להיסחב עם רמקולים גדולים ומגושמים כל פעם שאתם יוצאים מהבית לכמה ימים? מיני רמקול לסמארטפון הוא בדיוק מה שאתם צריכים, כדי להמשיך ליהנות מהצלילים האהובים עליכם, גם כאשר אין לכם רמקולים רציניים בהישג יד. המיני רמקול קטן מאוד, והוא מתחבר בקלות למכשיר החכם. המיני רמקול מגיע עם סוללה הנטענת באמצעות כבל USB, כך שאתם גם לא חייבים להיות תלויים בקיומו של חשמל באזור.

נרתיק ספורט לזרוע
אוהבים ספורט? לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי ריצה? מתלבטים בכל פעם מחדש מה לעשות עם הסלולרי בזמן שאתם רצים? רכשו נרתיק ספורטיבי שיקי לאייפון, ושימו קץ לדילמות. הנרתיק מאפשר לשאת את האייפון על הזרוע בזמן הריצה וליהנות מהפינוקים הקטנים שמלווים את הריצה כמו האזנה למוזיקה.

הנרתיק אטום הרמטית על-ידי חיפוי פלסטיק איכותי, כך שאין כל חשש שמי זיעה יחדרו אליו, שהוא יתלכלך או יינזק. שימו לב, כי ישנם נרתיקים שמגיעים עם מחזיר אור כך שתוכלו ליהנות גם מבטיחות מקסימלית אגב כך שתמצאו פתרון הולם לאייפון בזמן הפעילות הספורטיבית.

הסקירה באדיבות סים תקשורת - רשת חנויות ומעבדות סלולר


 



תגיות המאמר: גאדגטים, סמארטפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151945 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151738 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorאופנה22/04/152998 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151104 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151154 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152444 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151658 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182104 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161845 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152793 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151903 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146089 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148418 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148161 צפיות
רובינו לא יודעים עד כמה קל להקליט אותנו. ציוד ההקלטה הקלאסי הוא זה שמקליט שיחות באיכות גבוהה מבלי לעורר כל חשד. מכשיר הקלטה סמוי מגיע במגוון צורות, וככל שהקונה משקיע יותר, כך יוכל לקבל מכשיר הקלטה סמוי שהינו קטן יותר. במאמר הבא נדבר על מכשירי הקלטה סמויים מסוגים שונים, ועל החוק העוסק בהקלטות סמויות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica