חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא מקביל של מותגים: כל האיכות בחצי המחיר

מאת: ravivorאופנה22/04/20152993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה דווקא מותגים ביבוא מקביל?
הסיבה המרכזית לבחור ביבוא מקביל של מותגים, היא המחירים האטרקטיביים של כל פריט לבוש או הנעלה. את אותם מותגים שתמצאו בחנויות וברשתות, במחסני היבוא המקביל תמצאו בהנחות של 50 אחוזים ואף יותר.

ג'ינסים של ליוויס, טי שירטס של אדידס, חולצות מכופתרות של הוגו בוס ועוד – עם יבוא מקביל תמצאו את כל המותגים המקוריים (בדגש על מקוריים) במחירים הרבה הרבה יותר נוחים לכיס.

כי בינינו, מה בעצם ההבדל בין המוצר ביבוא ישיר לאותו מוצר בדיוק ביבוא מקביל? העטיפה הגדולה יותר שהיצרן מרשה לעצמו לעטוף סביב המוצר, מה שמוביל לעלויות מנופחות ללא סיבה אמיתית.

איפה הקאץ'? האם יבוא מקביל משמעו מותגים מזויפים?
יבוא מקביל הוא חוקי לחלוטין, כך קבע אפילו בית המשפט העליון לאחרונה: יבוא מקביל יוצר ומעודד תחרות בישראל, מוזיל עלויות לצרכן ואינו מהווה הפרה של סימן מסחר (גלובס, 23.11.2014). זאת כל עוד היבואן המקביל מספק את הסחורה המקורית בלבד, אבל פשוט ממקור מקביל.

יתרונו של היבוא המקביל הוא ההוצאות המופחתות הכרוכות בו לעומת אלו שנדרש לשלם היבואן הבלעדי. יבואן מקביל אינו צריך להוציא כספים על פרסום המוצרים בארץ, על שיווק המוצר ועל הטיפול הכולל בו, ועל כן המותגים המיובאים מוצעים במחירים זולים יותר.

על אף שהיבואנים הרשמיים נוהגים להטעות את הציבור ולספר לו כי יבוא מקביל כולל סחורה מזוייפת, בישראל החוקים לגבי זיופים בשוק הם ברורים מאוד והרשויות מקפידות על כך. אי לכך ובהתאם לזאת, יבואנים פרלליים לא יכולים להכניס היום לארץ סחורה מזויפת. לכל הסחורה המקבילה יש תעודות מקור ותעודות ייצור, והמשמעות היא שהפריטים הללו מקוריים במאת האחוזים.

רגע, אבל לא עדיף לי לקנות דרך חברת המותג עצמה?
המחירים המוצעים ללקוחות המעוניינים לרכוש מותגים מקבילים, קרובים מאוד למחירים שתמצאו באתרי חברות המותג עצמן.

יחד עם זאת, לשיקולם של מחסני היבוא המקביל האם להציע גם הנחות, מבצעים והטבות בנוסף למחירים המוזלים, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד. בצורה זו, רכישת מותגים באמצעות יבוא מקביל הופכת משתלמת יותר מכל אופציה אחרת.

מה עוד חשוב לדעת בנושא יבוא מקביל?
כדאי לשים לב שהיבואן המקביל שאליו פניתם, לא מנסה ליצור תחושה כאילו הוא שלוחה רשמית של היצרן המקורי. אסור ליצור מצג שווא לפיו היבוא המקביל נעשה בחסות היצרן הרשמי – יש להיות שקופים בפני הלקוחות בעובדת היותו יבואן מקביל. כמו כן היבואן המקביל חייב להביא מוצרים מקוריים ולא מזויפים, שיוצרו לפי דרישות היצרן המקורי - זאת על מנת שיוכל לעמוד בדרישות החוק ולהמשיך לפעול בתחום.

הטיפים באדיבות מחסן היבואן – הירקון 61 בני ברק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ravivor

מאת: ravivorחינוך ילדים22/04/151944 צפיות
הילד עומד לעלות לכיתה א'? לילדים רבים המהלך הזה מלווה בהרבה חששות ופחדים. הנה כמה עצות מסופר הילדים ויועץ החינוך, חיים ולדר.

מאת: ravivorעיצוב פנים22/04/151736 צפיות
מתלבטים בנוגע לריצוף המתאים לחדר הרחצה? האם עדיף מקלחון מרובע או עגול? הנה כמה תשובות שיסייעו לכם להגיע לעיצוב המתאים לכם.

מאת: ravivorבניין ואחזקה - כללי29/03/151102 צפיות
אספלט הוא חומר בנייה מודרני בעל יתרונות רבים, ההופכים אותו לאחד הנפוצים ביותר בתחומי הבנייה. הנה כמה מיתרונותיו.

מאת: ravivorבית חכם24/03/151153 צפיות
מערכות בית חכם כבר מזמן הפכו למציאות בבתים רבים. הנה שלושה יתרונות עיקריים שיגרמו גם לכם להתקין חשמל חכם בבית.

מאת: ravivorתרבות דיגיטלית19/03/152442 צפיות
בעידן שבו ניתן למצוא ולראות כמעט הכול באינטרנט, לא באמת חייבים לשלם הון תועפות לספקיות תוכן שגובות כמה שבא להן. מדריך מקוצר לסטרימינג מהיר ואיכותי.

מאת: ravivorבריאות ורפואה כללי16/03/151656 צפיות
ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש וקרינה. קבלו כמה טיפים שישמרו על בריאותכם ויהפכו אתכם לחכמים בשמש.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152535 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162155 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162115 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162076 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152447 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151913 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151916 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: רעות שירוןאופנה22/04/152332 צפיות
כאמור, נפתח בדוגמא קצרה שתוכל לענות על שאלת הכותרת "מה זה תיק דוגמנות? למי מיועד ולמה צריכים את זה?" ובכן בדיוק כמו שרוב העובדים השכירים צריכים כל הזמן ללמוד ולפתח את כישוריהם הפרקטיים והתיאורטיים בין אם זה בלימוד המקצוע שלהם לעומק, לימוד מקצועות דומים לעיסוק המרכזי שלהם וכו', בדיוק כך באותו אופן אצל דוגמניות ודוגמנים זה עובד. במקום ללכת..

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica