חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוטרי מג"ב איוש מצאו כמות אדירה של קוקאין

מאת: יחיאלסדר דין אזרחי20/05/20152256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידיעה שהגיעה לא מזמן בעילום שם. שוטרי משמר הגבול בגזרת איו"ש במהלך סיור שגרתי הצליחו למצוא משלוח של קוקאין שהיה אמור ככל הנראה להגיע לישראל. המציאה הלא שגרתית של ירוקי המדים הצליחה למנוע אסון בקנה מידה גדול, כאשר הצליחה למנוע הפצה של קילוגרמי סם בישראל.

ידוע כבר מזמן שמרבית החומרים האסורים המגיעים לישראל מגיעים מהשטחים, זה לא סוד גלוי. לכן שוטרי משמר הגבול המסיירים באזור נוטים להצטייד בכלב גישוש. בשנים האחרונות דווחו הרבה מקרים של מציאות מסוג זה באזור.

דובר משמר הגבול עדיין לא מסר תגובה, אך ממקרים קודמים בהחלט ניתן להגיד שהכלבים המשטרתיים עשו הישג גדול עבור המשטרה שהצליחה למנוע אסון.

מומחים בתחום הסבירו שחלק גדול מסחר הסמים הישראלי מתבצע דרך גבול איו"ש אבל ממש לא כל יום זוכים לעצור משלוח בסדר גודל כזה. המשטרה הצליחה לעשות מעשה גדול והעובדה שהכלב המשטרתי הצטרף לסיור כדרך קבע הוכיחה את עצמה פעם נוספת.

מקרים קודמים של מציאת משלוחי סמים בגבול איו"ש

לא כל המקרים האלו מגיעים לעיתונות אך כבר ידוע שמשלוחי סמים מנסים למצוא דרכם דרך הגבול אל תוך ישראל. הנה כמה מקרים קודמים שתועדו אך לא זכו פרסום:

1.1.15 סיור משטרתי על הגבול מצליח לעצור מבריח בעת פעולה ועוצר משלוח של 400 גרם חשיש

14.8.14 300 גרם קוקאין נלכדים על ידי חיילי צהל אחרי מדרף בן עשרים דקות לאחר נערים שניסו לבצע את ההברחה.

21.6.14 חצי קילו חשיש נעצר על ידי שוטרי מג"ב לאחר סיור שגרתי בגבול, ככל הנראה החומר הוסתר לצורך הברחתו בהמשך הלילה לאחר רדת החשיכה.

השאלה היא עד מתי?

ידוע שבעיית הסמים בישראל היא בעיה גדולה מאוד. מדי שנה אלפי ישראלים מוצאים את עצמם מכורים לכל סוגי הסמים הקיימים החל מחשיש ועד הרואין. הבעיה העיקרית היא שהכול מגיע אלינו דרך המעברים והגדרות דרך השטחים.

למה המשטרה והצבא לא עוצרים את הסחר? כי הם לא מצליחים. הממשלה לא עושה שום דבר כדי לעצור את הבעיה ועלויות הגמילה מסמים מגיעים לעשרות אלפי שקלים מדי חודש עבור כל נגמל. אני פונה לרשויות המדינה לעשות משהו כדי לעצור את הנגע.

 



תגיות המאמר: משמר הגבול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יחיאל

מאמרים נוספים בנושא סדר דין אזרחי

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןסדר דין אזרחי20/02/174326 צפיות
עו"ד נועם קוריס כותב מהם התנאים לאישור תביעה ייצוגית

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי21/10/161628 צפיות
Personal finances can cause stress and difficulty in your life. The following article contains advice to help you some great strategies for getting your personal finances.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי05/10/161920 צפיות
Saving money is never easy, especially when so many external parties try to get you to keep spending. The next few paragraphs are packed to the brim with money-saving tips in this article will show you some easy ways to save and spend wisely.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי22/09/152735 צפיות
The primary selling point of term life insurance is that it costs much less than traditional policy. Keep in mind that permanent life insurance serves as a financial asset that never expires, and can be used as something you could borrow against. Term policies, on the other hand, is only good for the amount of time you pay for.

מאת: איתמר כוכביסדר דין אזרחי17/08/152800 צפיות
תצהיר עדות ראשית הינו תצהיר המוגש לבית המשפט בהליך אזרחי כהוראה של השופט המהווה תחליף לעדות ראשית מטעם עד. כך שביום הדיון לא תתנהל חקירה ראשית מול העד, אלא חקירה נגדית וחקירה חוזרת בלבד.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152145 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: רוי ורלסדר דין אזרחי06/07/152139 צפיות
While being faced with the higher costs of a lawyer who specializes in the field you need may be overwhelming, the fact is that it will often cost you less in the end. The truth is that general practitioners will have to do lots more research than a specialist, resulting in less hourly fees.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica