חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות מובייל בתמצית: מהן היתרונות בפיתוח אפליקציות עבור העסק שלך?

מאת: תמיר פרלטלפונים סלולריים11/06/20154161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והבחירה הרחבה בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים לצריכת מידע, מעולם לא היה זמן טוב יותר לשקול פיתוח אפליקציה לעסק שלך.בניית אפליקציית מובייל בשפת המכשיר, מבטיחה מהירות וגישה מקסימלים לכל הפונקציות, אם כי הדבר עלול להיות עניין די יקר.אם כך, מדוע לפתח אפליקציה? כיצד יכול פרויקט שכזה לתרום לארגון או לעסק שלך?

ובכן, הסיבות לכך רבות, אך אם לתמצת, ישנן 3 סיבות עיקריות:

  1. פיתוח כלי יחודי ויעודי עבור צוות העובדים או קהל הלקוחות.
  2. בניית מודעות המותג (או, מיתוג) כחלק ממערך השיווק.
  3. פיתוח אפליקציה לצורך יצירת ערוץ רווחים נוסף.

נפרט במקצת את הנקודות הנ"ל:

1. בבחינת הארגון שלך, יתכן וישנן הזדמנויות רבות בהן שווה לשקול פיתוח אפליקציות. למשל, אפליקציה עבור צוות מחלקת המכירות לצורך גישה לרשומות של לקוחות בדרכים, או אפליקציה עבור מנהל מפעל לצורך ניטור התנהלות המפעל בהעדרו.

2. פיתוח אפליקציה כחלק ממערך השיווק הופך אט, אט לגישה די סטנדרטית עבור ארגונים רבים, כך שאם הם עושים זאת, מדוע להישאר "מחוץ למשחק"? העולם ראה התחזקות של מותגים קיימים רבים ועליית מודעות של חברות שמיתגו עצמם בעזרת קמפיין שיווקי ויראלי גדול. שיווק האפליקציה יוצר "באז" בשוק וכתוצאה, חיזוק ערכו של מותג ועלייה ברווחיו. על ידי הענקת חויה כיפית ומעניינת עבור משתמשים, המותג שהיה עד לא מזמן "שחקן קטן" הופך מוכר ומתחיל "לשחות עם הכרישים".

3. יצירת הכנסות על ידי מכירת אפליקציה משעשעת או אפליקציה פונקציונלית ישירות לצרכן דרך App Store הוכיחה את עצמה כאסטרטגיה מאוד מוצלחת עבור רבים. מדוע שהרעיון שלך לא יהיה האינסטגרם הבא?

חשוב לעצור לרגע. לחשוב על רעיון זה החלק הקל - גרימה למספיק הורדות שתייצרנה רווחים זה החלק היותר מסובך. קח בחשבון שהסיבה להורדות המאסיביות של אפליקציות היא כיוון שהן זולות להפליא או אפילו מוצעות בחינם! משמע, על מנת לייצר תזרים של הכנסות, על האפליקציה להימכר בנפח גבוה, ולצורך כך לפעמים נדרש תקציב שיווקי לא קטן, בנוסף לעלויות הפיתוח.

אל תחשוש ממסירת האפליקציה שלך בחינם. האפליקציות הרווחיות ביותר ב- App Store מופיעות בחלק העליון של הטבלה ולא לחינם - רובן מוצעות להורדה בחינם. המודל השיווקי של מסירת האפליקציה ומכירות בתוכו מוכיח את עצמו כמודל עסקי רווחי ביותר - לפעמים מודל ההכנסות שלך יכול לעשות את כל ההבדל בין רווח והפסד.

לבסוף, חשוב להבין שהטכנולוגיה מתפתחת במהירות הבזק. כיום אנו חושבים על אפליקציות מובייל בסמארטפונים וטאבלטים, אבל אנחנו כבר עדים למכשירי מובייל שניתנים לענידה ולבוש כגון שעונים, ביגוד ומשקפיים. יצרני רכבים משקיעים המון משאבים להצגת פונקציונליות שכזו וטלויזיות רבות כבר מותאמות לרשת האינטרנט. כל אלו דורשים אפליקציות ספציפיות מאוד - מה שפותח עבורך אפשרויות חדשות רבות.

בעזרת גישה מחשבתית זהירה ותקציב הגיוני, יתכן וההזדמנויות שאפליקציות מובייל עשויות לתרום לארגונך הן רבות ובתקווה, המאמר הנ"ל עזר לך לגבש דעה ולהחליט.

למאמרים נוספים אודות תחום פיתוח האפליקציות - לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות sitelinx.co.il, שירותי בנייה וקידום אתרי אינטרנט מקצועיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר פרל

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174178 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: תמיר פרלאבטחת הבית04/12/171953 צפיות
אם יש לך מצלמות אבטחה סביר להניח שאתה לא רוצה שהן ייפגעו או ייהרסו. כנראה גם ניתן לומר בבטחה שאתה לא רוצה שמצלמות האבטחה שלך ייגנבו. אף על פי שמאוד נדיר שפושעים יגנבו מצלמת אבטחה במקום לפגוע בה, זה לא בלתי אפשרי.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/06/153651 צפיות
מצלמת אבטחה היא כלי טכנולוגי יעיל ביותר שמסייע באבטחת משרדים ומקומות עבודה למיניהם, מוסדות ציבוריים, בתי אב פרטיים, אזורי מפגש הומי אדם כגון גנין ציבוריים, תיאטרונים ועוד. השוק מציע מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה, במאמר הבא נסקור את הסוגים.

מאת: תמיר פרלצרכנות16/09/141340 צפיות
איך תבחרו זרועות ברקן טובות? יש כמה פרמטרים לבחירת זרועות ברקן טובות. הראשון והחשוב מכולם הוא בטיחות! בטיחות! בטיחות!

מאת: תמיר פרלצרכנות05/03/141287 צפיות
מערכת קולנוע ביתית מורכבת מכמה מרכיבים בסיסיים. בכל אחד ממרכיבי המערכת ישנם קריטריונים אותם חשוב לבדוק לפני שבוחרים ורוכשים את המוצר עצמו. להלן פירוט של המרכיבים השונים במערכת קולנוע ביתית והקריטריונים לבחירתם.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/138056 צפיות
מבלי שנשים לב חיינו מלאים בזרועות תלייה לשימושים שונים. זרועות התלייה משמשים אותנו לכל מיני מטרות ועיקרן הן נוחיותן והחיסכון במקום שהן מאפשרות. זרוע לטלוויזיה לדוגמא הוא מתקן נפוץ שניתן למצוא כמעט בכל בית ובשימושים רבים. חשוב להבין את שימושיהם השונים של זרועות תלייה בכדי לקבל מושג לגבי מיקסום חלל החדר ונוחיות המשתמש במכשירי החשמל השונים.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/131506 צפיות
השוק המתפתח של רמקולים שקועים מאפשר היום לצרכן בחירה בלתי מתפשרת על צרכיו האישיים. רמקולים שקועים נותנים מענה לדרישות עיצוביות מצד אחד ומאידך הלקוח אינו צריך להתפשר על איכות. הצמיחה הניכרת בתחום מאפשרת לצרכן לבחור את איכות המוצר עד לפרטים הקטנים ביותר כמו צורה, גודל, כמות רמקולים ומיקום. טווח המחירים נע ממחיר נמוך מאוד לגבוה מאוד, החלטה שקולה תענה על צרכיו של הלקוח הפרטי שיחליט להתקין רמקולים שקועים בביתו.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205490 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196624 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187980 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181535 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163166 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162450 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163893 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica