חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

iperhour- רשת חברתית למציאת עבודה

מאת: elichai rubinדרושים14/06/20152695 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרשת החברתית לתעסוקה- iperhour נולדה במטרה לחבר בין אנשים בהתבסס על מיקומם הגיאוגרפי ועל מנת לאפשר למעסיקים הזקוקים לעובדים מיומנים וזמינים למצוא אותם בקלות ובאמצעות ממשק נוח וידידותי, ללא צורך בפרסום מודעות דרושים וללא ההליך המייגע של קריאת מאות קורות חיים והליכי מיון מורכבים, יקרים ומתישים. כל אחד ואחת המעוניינים לחפש עבודה זמנית במהלך הלימודים באוניברסיטה או במכללה, כל מחוסרי העבודה, וכל מי שמחפש משרה חלקית או הכנסה נוספת יכול לפרסם בחינם פרופיל ברשת החברתית ולקבל הצעות רלוונטיות לתחום עיסוקים, זמינותם ומיקומם ממעסיקים שונים. הרשת החברתית לתעסוקה מהווה פלטפורמה מעולה גם לפרילנסרים המחפשים לקוחות ופרויקטים ועד היום התקשו לאתר לקוחות חדשים, אך כעת הלקוחות יכולים למצוא אותם בקלות וכולם מרוויחים.

גיוס עובדים בקלות

מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. כעת, באמצעות הרשת החברתית לתעסוקה- iperhour יכול כל מעסיק לאתר תוך שניות בלבד עובדים חדשים, זמניים או קבועים, או לחפש פרילנסרים איכותיים ומיומנים, וזאת ללא צורך בפרסום מודעת דרושים. המעסיק יכול בקליק אחד לראות איזה עובדים זמינים לעבודה ומתאימים לדרישות המשרה בהתבסס על מיקומם.

העבודה מוצאת אותך

iperhour מאפשרת לסטודנטים, לעובדים המחפשים עבודה זמנית, לפרלינסרים, למורים פרטיים ולאנשים המחפשים עבודה במשרה מלאה, להקים פרופיל בחינם ברשת החברתית. כך, במקום לרדוף אחרי מעסיקים ולשלוח עשרות קורות חיים ולעבור ראיונות עבודה ומבחני התאמה מתישים מעתה העבודות זורמות ישירות למייל או באמצעות הודעות טקסט אליכם. כל אחד יכול להקים פרופיל תוך שניות ספורות בלבד, לבחור בתחומי התמחות מתוך רשימת קטגוריות ארוכה של עבודות, להוסיף פרטים חשובים כמו תחומי התמחות, מיקום, ניסיון, השכלה וניתן לציין שכר או תעריף לפי שעה או שירות.

לפרטים נוספים חפשו בגוגל iperhour

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162065 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161303 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161224 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162052 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151263 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151143 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151714 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174114 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: arielcדרושים17/04/151861 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151788 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151872 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151905 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151807 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

מאת: taliyacovsonדרושים04/04/151593 צפיות
עבודות במדינות שונות בעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica