חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי קרן גידור?

מאת: sharondan80השקעות21/07/20151460 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרן גידור, או כפי שהיא נקראת באנגלית Hedge Fund, הינה קרן אשר המטרה שלה היא השקעות בכדי להביא רווח גדול ככל האפשר. הקרן למעשה מתכננת אסטרטגיות השקעה שונות ומתוחכמות אשר מסייעות לה להגיע לרווחים גבוהים במגוון רחב של שווקים שונים. כיום פועלות קרנות גידור רבות ברחבי העולם, וכמה מהן הינן קרנות גידור המגלגלות ביליוני דולרים ומצליחות להגיע לרווחים עצומים בעזרת תכנון אסטרטגיה נכונה, זיהוי נכון של הזדמנויות השקעה ואיתור סטרטאפים ועסקים בעלי פוטנציאל הנמצאים בתחילת הדרך ויכולים להגיע לרווח עתידי עצום.

כיצד מנוהלת קרן גידור?

אם בקרנות השקעה רגילות, ההשקעה מבוצעת בצורה סולידית מאוד כמו במניות, באגרות חוב יציבות ובאמצעים שונים עם אחוזי סיכון נמוכים יחסית, קרן גידור פועלת בדיוק בדרך ההפוכה. בשל הרצון שלה להגיע לרווחים גבוהים מאוד, קרנות הגידור מבצעות השקעות שנראות בעלות סיכון גבוה מאוד, השקעות בשווקים שאינם יציבים ותוך לקיחת אחוזי סיכון גבוהים מאוד. כמובן, בקרנות הגידור השונות מועסקים אנשי פיננסים מקצועיים ומומחים אשר מנתחים כל השקעה כזו לעומק ומונעים מקרן הגידור להיכנס להשקעות חסרות סיכוי, אך יחד עם זאת, מאפשרים להן לזהות הזדמנויות השקעה שיכולות להביא תשואות גבוהות מאוד, גם במצב שלעין בלתי מיומנת נראה כחסר סיכוי.

מי יכול להשקיע בעזרת קרן גידור?

בשל התשואות הגבוהות אליהן מגיעות קרנות גידור, ובשל ההשקעה הרבה שלהן בפיתוח אסטרטגיות ההשקעה, רף הכניסה אל קרנות הגידור הינו גבוה מאוד. קרן גידור ממוצעת תדרוש סכום השקעה התחלתי של כמיליון דולר. סכום שכמובן לא מתאים לכל משקיע ממוצע. בנוסף, יש לקחת בחשבון את אחוזי דמי הניהול של קרן הגידור, אשר יכולים לעמוד על בין 10% לבין 50% מההכנסות, ולפני שבוחרים קרן גידור יש להשוות את דמי הניהול הללו בין כמה קרנות שונות.

בארץ או בחו"ל?

אמנם כיום ניתן למצוא קרנות גידור בכל רחבי העולם, גם בארץ, אך לרוב אנשים בעלי הון יעדיפו להשקיע את הכסף שלהם בקרנות גידור בחו"ל, בעיקר בארצות הברית, שם פוטנציאל הרווח גבוה הרבה יותר.

 



תגיות המאמר: קרן גידור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18951 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161314 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610985 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161645 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162482 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162292 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161997 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181608 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173064 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171716 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171777 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161758 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161606 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161475 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica