חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ככה קונים היום בגדי תינוקות, פעוטות וילדים

מאת: דוד כהןאופנה31/07/20151913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם בגדי-הילדים, כולל בתוכו ביגוד לאותם דרדקים שבגרו וגדלו וכבר יצאו מתחום החיתולים ולמרות שאין תמימות דעים באשר לגיל הקובע את הגבול בין העולמות הללו, מקובל לחשוב על כך, שעד המועד בו נגמלים התינוקות והפעוטות מחיתולים, הם עדיין לא נכללים בעולם הילדים.

להבדל הזה משמעות רבה, בכל הקשור לבחירה, התאמה ורכישה של בגדי-ילדים ובעצם מדובר בעולמות שונים לגמרי: רכישת בגדים לתינוקות ופעוטות, לוקחת בחשבון לא רק את המין, המבנה והגודל של התינוקות, אלא בעיקר את העובדה שהחיתול משמש להם סוג של "בגד" קבוע. השיקול הזה לא קיים בעולמם של הילדים, שם השיקולים בבחירת הבגד, מבוססים על מרכיבים אחרים כגון, סוג הבד, איכות התפירה, סגנון הלבוש, עמידות הבגד בכביסה וחיי-המדף שלו.

בשני העולמות הללו, יש כמובן חשיבות לנוחות שאמורה להיות מנת חלקם של הילדים, קטנים וגדולים, למחיר הבגד ולאפשרות להעביר אותו בין ילדים שונים, שכבר גדלו "ואינם נכנסים" יותר לבגדיהם. מאחר שבישראל ימי החורף בדרך-כלל קצרים, מרבית בגדי-הילדים והפעוטות, מותאמים לקיץ ולאביב, מה שבהחלט מקל על ארון-הבגדים להכיל אותם וגם כאן, מצב הפעוטות שונה, משום שתקופת אחסון בגדיהם, קצרה מזאת של אחיהם הגדולים מהם.

לפעוטות ותינוקות וגם לבני 7 ומעלה, יש גם מגוון של בגדי "מותגים", שבאופן טבעי הופכים את ההלבשה ליקרה יותר, מה שמחזק את ההמלצה לבצע, כמו בכל תחום אחר, השוואת מחירים קפדנית, שהרי אפשר לחסוך כסף רב ברכישת 'אוברול' בלי 'מותג' מפורסם לפעוט, שממילא לא יעשה בו יותר שימוש, אחרי חודשים אחדים. בקרב ילדים גדולים, שכבר מעורים בחיי-החברה, יש לפעמים חשיבות גדולה יותר ל"מותג" מאשר לבגד עצמו, אבל כאן מתערב הגורם המחנך של ההורים, שלעיתים, מתגעגעים שוב, למי שהיה פעוט ולבש בגדי תינוקות...

בשני המקרים גם יחד, נראה כי קיימת הסכמה חוצת-גילים ומינים ולפיה הבגד עושה את האדם (גם אם הוא עדיין קטן).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213660 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211356 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211233 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212190 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202899 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201476 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205214 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162156 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162115 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162076 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152447 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151917 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152995 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

מאת: רעות שירוןאופנה22/04/152333 צפיות
כאמור, נפתח בדוגמא קצרה שתוכל לענות על שאלת הכותרת "מה זה תיק דוגמנות? למי מיועד ולמה צריכים את זה?" ובכן בדיוק כמו שרוב העובדים השכירים צריכים כל הזמן ללמוד ולפתח את כישוריהם הפרקטיים והתיאורטיים בין אם זה בלימוד המקצוע שלהם לעומק, לימוד מקצועות דומים לעיסוק המרכזי שלהם וכו', בדיוק כך באותו אופן אצל דוגמניות ודוגמנים זה עובד. במקום ללכת..

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica