חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם תל-אביביים צריכים חברת ניקיון

מאת: רומה קידוםניקיון11/08/2015785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תל אביב היא כבר מזמן לא עוד עיר בגוש דן, אלא אחת מהערים המרכזיות ביותר בארץ, אם לא המרכזית ביותר, כמעט בכל תחום. כמעט חצי מיליון מאזרחי ישראל מתגוררים בתל אביב, ובכל יום מתווספים אליהם עשרות אלפי אנשים שעובדים בעיר, אך לא גרים בה.

בתל אביב יש כל רגע מסיבה או אירוע, עבודה לעשות או חברים לפגוש. אין רגע דל, תמיד קורים דברים סביבך. כשהעיר כל כך שוקקת חיים, למי יש זמן (או כוח) לנקות ולסדר את הבית או את המשרד? ובכן, אם זו לא מסיבת ניקיון או אולי העבודה שלכם, כנראה שלא לכם. אבל אל דאגה, יש אנשים שזו כן העבודה שלהם.

כל אחד יכול להשתמש בחברת ניקיון בתל אביב. בין אם כדי לנקות את הבית ובין אם כדי לשמור על המשרד נקי ומסודר כך שיהווה סביבת עבודה נעימה ונוחה. לפעמים צריכים חברת ניקיון בכלל כדי לנקות את השאריות מהשיפוץ שעשיתם לדירה שלכם, כדי שתתאים לאופי, שלכם ושל תל אביב.

יש בכלל חברות ניקיון בתל אביב?

ובכן, חיפוש פשוט באינטרנט ייתן לכם משהו כמו 45-60 אפשרויות לחברות ניקיון העובדות בתל אביב. אז כן, ועוד איך יש, ולכם אין תירוץ להשאיר את ערמת הזבל בפינת הסלון יותר. תרימו טלפון.

וזה לא יעלה לי הון, כמו כל דבר בעיר הזאת?

זה כבר תלוי בכמה דברים:

    באיזו חברת ניקיון בתל אביב בחרתם. כדאי לעשות סקר שוק כדי לוודא שאתם לא מבזבזים כסף מיותר, אך גם לא מתפשרים על האיכות.

    מה אתם רוצים לנקות; את הדירה שלכם עם השותפים בדרום העיר, או את הבית הפרטי והחצר אי שם בצפון? או שבכלל אתם צריכים מישהו שינקה את המשרד אחרי העובדים הרשלנים שלכם? או את העסק? כל זה ישפיע על המחיר.

    כמה עזרה אתם בעצם צריכים; כמה פעמים בשבוע, מה צריך לעשות וכמה אנשים אתם צריכים כדי שיעשו את זה.

מומלץ לחפש חברת ניקיון בתל אביב שתתאים לצרכים שלכם וליכולת הכלכלית שלכם, אחת שאפשר לסמוך על שירותיה. אתם תמיד יכולים לחפש ביקורות על חברה מסויימת ולראות אם מדובר בהמלצות או בהכפשות. אל תקלו ראש, אבל גם אל תתנו למאמץ הקטן שבחיפוש לייאש אתכם ולגרום לכם לוותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפים המלצות ועוד דברים טובים בתחום הצרכנות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רומה קידום

מאת: רומה קידוםשיפוצים16/08/15836 צפיות
לאחרונה השימוש באלומיניום כחומר גלם לפרוגלות נהיה פופולארי יותר ויותר. פרגולות העץ והברזל עוד קיימות, ולהן יתרונות מסויימים, אך בכל זאת, פרוגולות אלומיניום מבוקשות ונפוצות יותר כיום בחצרות ובגינות.

מאת: רומה קידוםשיפוצים16/08/15746 צפיות
איטום גגות הוא דבר שמוכרחים לבצע בכל מבנה. ללא איטום ראוי של הגג עלולה להיווצר במבנה רטיבות שתוביל לעובש, שגורמים לסיכונים בריאותיים ובטיחותיים בכל הנוגע ליציבות המבנה.

מאת: רומה קידוםשיפוצים16/08/15951 צפיות
מרתפים הם חללים הנמצאים מתחת לפני האדמה, ולהם שימושים שונים, כגון: מחסנים, חניונים, מגורים ועוד. בידוד ואיטום מרתפים הוא חשוב והכרחי לשמירה על המרתף ועל המבנה כולו. מכיוון שלמעשה אדמה עוטפת את המרתף כמעט מכל הכיוונים, הסיכוי לרטיבות בקירות שלהם הוא גבוה במיוחד, שכן ככל שאדמה עמוקה יותר כך היא רטובה יותר.

מאת: רומה קידוםשיפוצים11/08/15771 צפיות
רבים חושבים שהקבלן שאחראי על בניית הבית שלהם הוא גם זה שאחראי על איטום הבית. וישנם גם מקרים כאלה, אך הם לא רבים מאוד. הקבלן הראשי של הבית לא תמיד יודע מספיק על איטום בתים באופן נכון, והוא עלול לקחת החלטות שגויות שיעלו לכם ביוקר (גם מילולית).

מאת: רומה קידוםשיפוצים11/08/15770 צפיות
פוליאוריטן הוא פולימר נפוץ, שממנו מרכיבים חומר במשרע רחב של תכונות פיזיקליות. החומר יכול להיות צפוף יותר או פחות, קשה יותר או פחות, מוליך תרמי טוב או טוב פחות, וכו'.

מאת: רומה קידוםשיפוצים11/08/15763 צפיות
בין אם אתם גרים בדירה ורוצים למנוע רעש יומיומי של הכביש לידכם, ובין אם אתם רוצים להפוך את אחד מחדרי הבית לחדר מוסיקה, קולנוע, תיאטרון או הקלטה – בידוד מרעש גורם לחיים הרבה יותר שקטים, לכם ולשכנים שלכם.

מאת: רומה קידוםשיפוצים11/08/15712 צפיות
בידוד גגות הוא תהליך חשוב ואף הכרחי בכל מבנה, האחראי למניעת זליגת חום בין החללים (תוך המבנה וחוץ המבנה) וגם לחדירת מים לגג (המים עלולים להרוס את החומר ממנו עשוי הגג, ובכך לסכן את יציבות הגג) וטפטופים בתוך המבנה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222984 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182105 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181436 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica