חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוסים לגבי טלפונים סלולאריים מסין

הרבה אנשים מאמינים בכל מיני מיתוסים לגבי טלפונים סלולאריים מסין שפשוט אינם נכונים. אחד המיתוסים שאני שומע לפחות פעם בשבוע הוא לגבי זמן המשלוח. אנשים רבים מאמינים שמשלוח טלפון נייד מסין הוא דבר שלוקח כשלושה חודשים ואפילו יותר. האמת שזמן המשלוח הממוצע הוא כשלושה שבועות, הרי בכל זאת סין רחוקה מאוד. נכון שיהיה יותר מהר לקפוץ לחנות בקניון הקרוב ולרכוש טלפון סלולארי אך כאשר לקוחים בחשבון את מאות אחוזי ההבדל במחיר בהחלט שווה לחכות שלושה שבועות למכשיר טוב וזול.

לרכוש טלפון בסין

מיתוס נוסף שהוא בדרך כלל הסיבה העיקרית אשר בגללה אנשים חוששים לרכוש טלפון בסין הוא שירות במקרה של תקלות. נכון שחברות הסלולר בארץ לא מעוניינות לתת שירות למכשירים שלא נרכשו אצלם אך זה פשוט לא נכון שלא ניתן לקבל שירות במקרה של תקלות. בישראל שינם מעבדות תיקונים רבות אשר נותנות שירות לטלפונים מסין כולל אחריות לגבי המכשיר. כל ההבדל הוא שאתם משלמים בנפרד על המכשיר ועל הביטוח. אתם חופשיים לבחור בכל מעבדת תיקונים שתרצו בשביל לרכוש ביטוח או לתקן את הטלפון הנייד. אם תעשו את החשבון תגלו שאתם חוסכים סכומי כסף גבוהים מאוד. אל תאמינו למי שמספר לכם שבשוק אין חלפים למכשירים מסין. הייבוא הפרטי של טלפונים מסין מתבצע בקנה מידה גדול ולמעבדות השונות ישנם חלקי חילוף ופתרונות לכל בעיה.

מיתוס שלישי הוא לגבי האקססוריז עבור הטלפונים הניידים. בוודאי תשמעו סיפורים על כך שלא ניתן להשיג קייס לטלפון ועוד אביזרים... גם זה לא ממש נכון.

CHINAPRICE.CO.IL

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
הנהלת פרויקטים באינטרנט http://www.seo-life.net
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יבגני דוברובסקי

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161844 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: יבגני דוברובסקיהשוואת מחירים21/09/142460 צפיות
ישנם אתרים רבים בהם תקבלו הצעות מחיר אבל בהם תחכו מספר ימים לתגובה אנושית, לעומת זאת באתר סבל תקבלו הצעת מחיר תוך שניות לאחר שתקלידו את הנתונים. האתר פועל 24/7 ותמיד תוכלו לקבל הצעת מחיר באופן מיידי גם אם מתחשק לכם לקבל אותה בשתיים בלילה.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205490 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196624 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187980 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181535 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163166 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162450 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163892 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica